Géén boekingskosten

+54/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 52 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

52 Reviews over Pipa Ocean View

• 10Anita06-09-2016

Zo lekker relaxed!

Pipa is een leuk hippiedorpje met een schitterend strand, gezellige barretjes, eettentjes met vis en garnalen, heerlijk! Genoeg hotels en pousada's voor een betaalbare prijs. Het personeel in het hotel was heel erg vriendelijk en behulpzaam! Ontbijt was prima verzorgd. Wij hebben lange strandwandelingen gemaakt, en je kunt er duik- en surf-lessen nemen. Met de boot de oceaan op om dolfijnen te spotten!

• 9Kees Tennekes28-06-2016

Geweldig

Fantastische locatie net buiten het centrum wat goed aan te lopen is!

• 9Naomi24-12-2014

Geweldige tijd gehad!

Mijn dochter en ik hebben een geweldige vakantie gehad. Het is er onwijs rustig en veilig ook voor alleen vrouwen!! Personeel is erg aardig! Je moet wel een stukje rijden om iets van de omgeving te zien maar het was het fantastisch mooi! Er zijn lekkere restaurantjes en het strand is 10 minuutjes lopen, maar dan heb je ook wat, bijna een privéstrand! Ge-wel-dig! Echt heel mooi

• 8monique03-11-2014

Goed hotel

Wij hebben hier begin oktober 2014 een week gezeten. Kregen ook een upgrade naar een kamer met jacuzzi. ontbijt is goed en divers: fruit, broodjes, sap, koffie, thee en meer. Doordeweeks rustig en in het weekend drukker met Brazilianen. Toen wij er waren werd het hotel wat opgeknapt denk aan tegeltjes in het zwembad, muren van het hotel werden geschilderd etc. Naar Pipa centrum nog geen 10 minuutjes lopen. Hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

• 8chris13-09-2014

goed hotel voor die prijs

wij hebben hier 16dagen gezeten we kregen bij aan komst een gratis upgrade kamer met jacuzzi. alle jongeren stellen kegen kamer met jacuzzi de mensen die wat ouder waren kregen een hele beneden verdieping met grote woon kamer slaap kamer keuken. hier kwamen geen kosten bij. je kunt niet verwachten dat dit gelijk staat aan 4 sterren in nederland. maar het is een prima hotel. elke dag komen ze netjes je kamer schoonmaken. als er iets is kun je door geven aan receptie en komen zo snel mogelijk oplossen mocht dit nodig zijn. prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed mensen die aangeven dat dit slecht is, kan maar als je kijkt dat je voor 16 dagen pp voor 750 euro daar zit denk ik dat je niet veel te klagen hebt dan moet je lekker 5 sterren gaan zitten.

• 9kim 24-07-2014

geweldig hotel

ik ben zelf al een paar weken terug van mijn wel verdiende vakantie. ik was samen met mijn man en mijn 2 kinderen in dit fantastische hotel, lekker eten goede faciliteiten en vriendelijk personeel. Niet te vergeten op loop afstand van pipa. misschien volgend jaar weer

• 9maarten-199024-07-2014

Top hotel!

In het voorjaar 2 weken in het hotel geweest. Geweldig hotel! Super mooie Ligging! Plaats Pipa is echt geweldig! Mocht je er op uit willen is een buggy tour ook echt geweldig om te doen. Kamers zeer schoon en vriendelijk personeel. Komen zeker een keer terug.

• 3Joeri02-07-2014

Niet boeken! 2 Sterren!

Dit is een verouderd complex. Overal insecten in de veel te kleine kamers, zonder eigenlijke badkamer. De wasbak bevindt zich naast de bedden. Vies zwembad, vol groene smurrie.

• 7R.25-05-2014

Supervakantie!

Ooit tophotel geweest, maar door nalaten van groot onderhoud zijn de appartementen aan het vervallen. Dagelijks onderhoud is prima (schoonmaak, zwembad, tuinen, restaurant etc), waardoor het verblijf toch comfortabel is. Bedden zijn hard maar ok. Makkelijk te lopen naar centrum Pipa, waar veel restaurants zijn (voor 10 EUR diner plus drank). Busje naar de diverse betoverende stranden voor 0,6 EUR. Personeel is vriendelijk. Pinautomaat in de buurt (zorg voor werelddekking!). Verder gewoon genieten!

• 8Luc17-05-2014

Geweldige vakantie

Hotel is perfect!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamer met Jacuzzi aan te raden.

Goed eten (Á la carte). In de weekenden komen de Brazilianen hun weekend vieren. Hierdoor is het drukker en is het ontbijt uitgebreider.

Hotel ligt zeer centraal. Centrum 5 tot 10 minuten lopen. Strand 10 minuten lopen.

Pin automaat op 5 minuten lopen.

Pipa is een zeer veilig stadje. Lekker eettentjes. Zeer divers van Tapas tot Argentijns met als aanrader restaurant "Aqui".

Verschillende stranden: - Praia do Madeiro (aantrekkelijk voor ervaren surfers) - Baia dos Golfinhos (dolfijnen strand ,aantrekkelijk voor beginnende surfers, met zicht op wilde dolfijnen) - Praia don Amor (liefdes strand)

Je kunt beter een dagje op Baia dos Golfinhos liggen om dolfijnen te spotten dan de dolfijnenboot te nemen. Deze boottocht viel erg tegen.

Dagje Natal ook aan te raden.

Helaas de eerste 4 volle dagen regen gehad. Augustus / September is het einde van het regenseizoen met kans op regen.

Hotel Pipa Ocean View info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden