Hotel La Reserve

Hotel La Reserve

3 reviews over Hotel La Reserve in het Nederlands

Geweldige accomodatie met een fantastische manager

Hanneke
15-7-2016

Alles is tot in de puntjes geregeld. Niets is een probleem voor manager Mauro.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig en toch dicht bij het centrum

Robin
15-7-2016

Goede kwaliteit appartementen met alle voorzieningen. Er is geen restaurant aanwezig. Pipa heeft genoeg goede restaurants, dus geen probleem.

Gereisd Met partner in juli 2016

Robin
14-7-2015

Het appartement is grandioos. De locatie is perfect. Het personeel is goed en vriendelijk. Elk appartement beschikt over een zwembad en dakterras. De keuken is voorzien van goed materiaal. Heerlijk rustig klein complex en binnen vijf minuten ben je in het centrum van Pipa. We zijn al bij verschillende leuke accommodaties geweest in Pipa. Maar dit is echt fantastisch. Een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Reserve in Praia da Pipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.