Hotel Ecovila Spa da Alma

Kleine hotelsWeer vandaag31°24°
Hotel Ecovila Spa da Alma

We hebben een aantal aanbieders voor Ecovila Spa da Alma voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ecovila Spa da Alma in het Nederlands

Alleenreizend

Paradijsje in de duinen van Pipa

Fran
30-12-2012

Mijn rondreis in het zuiden van Rio Grande do Norte verlengd met een week Ecovila Spa da Alma. De huizen zijn heel comfortabel en hebben een mooie schone badkamer. Het uitzicht vanuit de huizen is prachtig. Dit complex ligt 2 km van Pipa in de duinen. Een aardige klim om er te voet te komen, maar vier keer per dag gaat er een shuttle (jeep) naar Pipa. Het eten in het restaurant is erg goed. Dit kan je afwisselen met de restaurants in Pipa, want ook 's avonds kan je met de jeep mee naar Pipa en weer terug. Een prettig zwembad waar je gebruik kunt maken van de handdoeken van de pousada. De Spa iets lager op het terrein in de duinen is een waar paradijsje met kokospalmen en cashewnotenbomen. De massages die je hier kunt krijgen zijn heel goed. Bij de Spa is ook nog een zwembadje. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Gratis fles water bij aankomst, die je zo vaak als nodig kunt bijvullen met bronwater uit de kraan bij het zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ecovila Spa da Alma in Praia da Pipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ecovila Spa da Alma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.