Hotel Condominio Resort Sombra E Agua Fresca

Hotel Condominio Resort Sombra E Agua Fresca

8.2Fantastisch

Brazilië, Brazilië, Praia da Pipa

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Condominio Resort Sombra E Agua Fresca voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

6 reviews over Hotel Condominio Resort Sombra E Agua Fresca

• 2019
    8Raoul26-11-2019

Mooi resort

Het resort heeft alles wat een 5 sterren resort te bieden moet hebben. Het zwembad is mooi en omringd door geweldige planten en bomen.

Het enige minpunt vond ik het personeel achter de balie, zij waren niet bepaald vriendelijk.. Het bar- en restaurant personeel was dan weer wel vriendelijk.

Gereisd met partner in november 2019

• Oude reviews

9ricardofratantuono21-12-2014

Hèt vakantiegevoel

Na een mooie rondreis bleven we in dit spa resort nog een week genieten van Pipa. Prachtige luxe kamers in een zeer natuurlijke omgeving! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, kortom, we hadden hier echt het vakantiegevoel!

• 10Jack Verweij04-10-2014

Paradijs op aarde

Net als mijn voorganger Erwin kan ik niets anders concluderen als super. Wij hadden zelfs een bubbelbad. Klein minpuntje is de weg er naar toe. Beetje ongelijk en zanderig. Maar ja als dat alles is kun je vanuit het centrum van Pipa een taxi nemen voor een paar reaal.

• 10erwinh27-09-2014

Paradise in Pipa

Na een rondreis kwamen we aan bij dit hotel dat bestaat uit een hotel - resort en een Spa. Wij waren ingedeeld in de Spa en in ik moet bekennen dat dit echt super de luxe was. We hadden een appartementje met een king size bed, een badkamer zo groot als een kleine woonkamer. De badkamer was voorzien van 2 binnendouches en ook nog eens 1 buitenddouche. het appartementje was enorm luxe en schoon. Niks op aan te merken. Het zwembad was heel leuk opgebouwd en liep feitelijk door het hele park. Met als kers op de taart een bar in het zwembad. Ik kan alleen maar vol lof spreken over dit hotel. Personeel was supervriendelijk en attent. Het ontbijt was erg uitgebreid en voor elk wat wils. Avondeten hebben we hier iet genoten, omdat van Brazlië bekend is dat je met name in de rstaurantjes moet gaan eten, aangezien de kwaliteit van het eten echt heel erg goed is in deze restaurantjes en helemaal niet duur. Voor ca. € 30,- eet je met 2 personen en dit is inclusief drank.

• 7Gerda Lubbers21-01-2012

nooit meer

Geen receptie,geen restaurant bij de spa floreste. Je moet met het karretje naar hotel om te eten. Geen telefoon op kamer voor roomservice te bellen. Geen stoelen en tafel op kamer om op te zitten. Geen stoelen op terras. Heelveel lawaai overlast van bovenburen. Het ontbijt werd in de loop van de week steeds minder. Geen parasols bij zwembad. De prijs kwaliteits verhouding is ver te zoeken. De afstand naar het strand is veel meer dan honderd meter je moet wel 500 meter lopen om er te komen. Je kunt het strand wel zien maar er niet zo makkelijk komen

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Wout Floris15-01-2012

Prachtig luxe resort

Ruime bungalows in het resort, restaurant ligt op de heuvel met schitterend uitzicht, zwembad voor de uitgang vamn bungalow met poolbar, aapjes bij het ontbijt en dolfijnen die langs je heen naar vis duiken in de baai. Veel goede restaurants op loopafstand, leuke excursies

Gereisd met vrienden in december 2011

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages