Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
Hotel Condominio Resort Sombra E Agua Fresca

We hebben een aantal aanbieders voor Condominio Resort Sombra E Agua Fresca voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Condominio Resort Sombra E Agua Fresca in het Nederlands

Hèt vakantiegevoel

ricardofratantuono
21-12-2014

Na een mooie rondreis bleven we in dit spa resort nog een week genieten van Pipa. Prachtige luxe kamers in een zeer natuurlijke omgeving! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, kortom, we hadden hier echt het vakantiegevoel!

Gereisd Met vrienden in september 2014

Paradijs op aarde

Jack Verweij
4-10-2014

Net als mijn voorganger Erwin kan ik niets anders concluderen als super. Wij hadden zelfs een bubbelbad. Klein minpuntje is de weg er naar toe. Beetje ongelijk en zanderig. Maar ja als dat alles is kun je vanuit het centrum van Pipa een taxi nemen voor een paar reaal.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradise in Pipa

erwinh
27-9-2014

Na een rondreis kwamen we aan bij dit hotel dat bestaat uit een hotel - resort en een Spa. Wij waren ingedeeld in de Spa en in ik moet bekennen dat dit echt super de luxe was. We hadden een appartementje met een king size bed, een badkamer zo groot als een kleine woonkamer. De badkamer was voorzien van 2 binnendouches en ook nog eens 1 buitenddouche. het appartementje was enorm luxe en schoon. Niks op aan te merken. Het zwembad was heel leuk opgebouwd en liep feitelijk door het hele park. Met als kers op de taart een bar in het zwembad. Ik kan alleen maar vol lof spreken over dit hotel. Personeel was supervriendelijk en attent. Het ontbijt was erg uitgebreid en voor elk wat wils. Avondeten hebben we hier iet genoten, omdat van Brazlië bekend is dat je met name in de rstaurantjes moet gaan eten, aangezien de kwaliteit van het eten echt heel erg goed is in deze restaurantjes en helemaal niet duur. Voor ca. € 30,- eet je met 2 personen en dit is inclusief drank.

Gereisd Met vrienden in Wed Sep 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Gerda Lubbers
21-1-2012

Geen receptie,geen restaurant bij de spa floreste. Je moet met het karretje naar hotel om te eten. Geen telefoon op kamer voor roomservice te bellen. Geen stoelen en tafel op kamer om op te zitten. Geen stoelen op terras. Heelveel lawaai overlast van bovenburen. Het ontbijt werd in de loop van de week steeds minder. Geen parasols bij zwembad. De prijs kwaliteits verhouding is ver te zoeken. De afstand naar het strand is veel meer dan honderd meter je moet wel 500 meter lopen om er te komen. Je kunt het strand wel zien maar er niet zo makkelijk komen

Gereisd Met partner in januari 2012

Prachtig luxe resort

Wout Floris
15-1-2012

Ruime bungalows in het resort, restaurant ligt op de heuvel met schitterend uitzicht, zwembad voor de uitgang vamn bungalow met poolbar, aapjes bij het ontbijt en dolfijnen die langs je heen naar vis duiken in de baai. Veel goede restaurants op loopafstand, leuke excursies

Gereisd Met vrienden in december 2011

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Condominio Resort Sombra E Agua Fresca in Praia da Pipa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Condominio Resort Sombra E Agua Fresca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.