Géén boekingskosten

Vakantiehuis Casa Golfinho

BraziliëBraziliëPraia da Pipa

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Casa Golfinho voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 11 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

11 Reviews over Casa Golfinho

• 10Monique24-03-2011

in één woord... geweldig !!!

alles wat ik ervan verwacht had... maar dan beter!! De gastvrijheid en service van Corné en Sandra, de heerlijke sapjes en het fruit, de rust bij de "casa", de prachtige tuin en het zwembad maken dat je het nietsdoen tot een kunst kan verheffen. Daarbij nog de heerlijke stranden in de omgeving en de gezelligheid van Pipa.... dit is zeker voor herhaling vatbaar !

• 9Win en Fred van Kooten11-02-2011

Brazilie optima forma

Genieten van wat noord Brazilië je kan bieden in een schitterende omgeving en een zeer comfortabel onderkomen. Elke ochtend wordt een vers ontbijt gebracht door de gastvrouw/heer het zwembad wordt goed onderhouden. Al met al een zeer prettig onderkomen en dus een aanrader.

• 10Marjan Riksen31-08-2010

Heerlijk huis. Prachtige tuin!

Bij aankomst voelden we ons direct thuis. Het huis is echt groot genoeg voor 6 personen. Je hebt echte privacy! Het zwembad wordt dagelijks zorgvuldig schoongemaakt. Zeer gevarieerd ontbijt, wat dagelijks gebracht werd met lekkere verse sapjes. We werden zeer hartelijk ontvangen door Corné & Sandra, de eigenaren. (super-lieve mensen!) Op de veranda lekkere stoelen met kussens, hangmatten. Heerlijke grote 2-persoonsbedden.

• 9gabriel en Anita18-08-2010

te gekke plek en echt super service

we hadden wat persoonlijke dingen te doen en zijn echt te gek met alles geholpen door corne en sandra

• 9geri16-03-2010

een onvergetelijke vakantie beleeft

Het huis ligt lekker rustig met een geweldig zwembad, waar de kinderen heerlijk hebben gespeeld terwijl wij lekker in een hangmat lagen. Het dorpje Pipa is super gezellig en ik heb nog nooit zoveel verschillende restaurantjes gezien, waar je overal heerlijk kan eten. En het dolfijnenstrand in de buurt is helemaal fantastisch. Geen drukte, zodat je constant op moet letten, waar de kinderen zijn, want die waren constant bezig in de golven. Wat heel goed kon, omdat het niet diep is in de branding. Ontbijt was heerlijk en eigenaar heel behulpzaam.

• 9Geri16-03-2010

Een vakantie met onvergetelijke herinneringen

• 9Willem30-12-2009

Het vakantiehuis voor een bezoek aan Brazilie/Pipa

Werkelijk een schitterende locatie. Dichtbij de kust en Pipa. In Pipa zijn vele leuke restaurantjes. Daarnaast is de service bijzonder goed te noemen. In de direct omgeving zijn vele mooie stranden te vinden waar je zelfs met dolfijnen kan zwemmen. Natuur is prachtig en met een beetje geluk zijn er aapjes in de achtertuin. Wij hebben hier met vrienden en jonge kinderen een vakantie gehad die absoluut voor herhaling vatbaar is!

• 9Willem30-12-2009

De plek voor een super vakantie in Brazilie- Pipa

Wij waren een van de eerste gasten in deze vakantiewoning en hebben tesamen met overige vrienden een hele mooie vakantie gehad! Dicht bij de kust en bij Pipa, een zeer indrukwekkende natuur en een top service. Wat wil een mens nog meer?

• 9Mader28-12-2009

fantastische plek

Casa Golfinho is echt een top plek. Gelegen in een rustig deel, tussen Pipa en Tibau do sul. Met een geweldig groot zwembad. De eerste dagen zijn we in en rond het huis gebleven. Het strand is dichtbij en op loopafstand.

• 9Hong & Svenja28-12-2009

Wij gaan zeker weer!!

Pipa is geweldig, nog authentiek, geen hoogbouw, geen massatoerisme. Maar wel veel te zien en te doen, goed eten, goed uitgaan, Braziliaanse flair, prachtige baaien met dolfijnen, zondagmiddag met de localo's lunchen op het strand, prima wellness faciliteiten, etc, etc. Voor wie b.v. ook van Tulum Mexico houdt... Casa Golfinho, het huis van Corne en Sandra is perfect. Lekker warm zwembad, mooie ligging, en iedere ochtend verse broodjes. Wij gaan zeker weer!!

Vakantiehuis Casa Golfinho info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• HuisdierenBeschikbaar

• Balkon terrasBeschikbaar
  • Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens