Hotel Brasil Tropical Village

Hotel Brasil Tropical Villagesterstersterster

8.6Fantastisch

Brazilië, Brazilië, Praia da Pipa

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Brasil Tropical Village voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Tonen op kaart

66 reviews over Hotel Brasil Tropical Village

• 10Daan en Maike14-07-2010

Paradijs!

Mooi complex,heerlijk rustig, schone en ruime huisjes met veel privé en buiten ruimte. Goed ontbijt met meer dan genoeg variatie. Goed ondehouden tuin en vriendelijke medewerkers. Wel een stukje lopen naar Pipa centrum maar prima te doen.

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Bernard Jansen22-06-2010

Helemaal Perfect !!!!!!

Superleuke locatie, wel iets verder van het dorp Pipa verwijderd, maar het is een leuke wandeling naar de stranden en het dorp. Goede service van het vriendelijke hotelpersoneel en een meer dan prima ontbijt. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8j.r. lefeber29-05-2010

schoon hotel

goed onderhouden hotel, mooie kamer. personeel is vriendelijk en behulpzaam. ontbijt is wat aan de eenvoudige kant, een soort brood(kadetje) aanwezig met enkele soorten beleg,diverse soorten vruchtensappen en vers tropisch fruit. enig min puntje is het slechte wegdek van hotel naar het centrum (12 minuten lopen). wanneer het geregend heeft worden de gaten in het wegdek gevuld met water en wordt het een modderpoel, dus slecht begaanbaar!pipa is een gezellig plaatsje met veel restaurants en winkeljes. heenreis is wel vermoeiend door tussenstop op vliegveld van Fortaleze (twee uur moeten wachten). al met al toch wel een fijne vakantie met mooie stranden.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Van Der Linden19-05-2010

Van Der Lind

De ligging van het hotel is perfect, direct aan de boulevard en niet ver van het uitgaans centrum. De kamers zijn ruim en zien er netjes uit. Het ontbijt bestaat uit buffet vorm en er is voldoende keuze voor iedereen. buiten is er een ondiep zwembad waar kinderen goed kunnen zwemmen.

Zakelijk gereisd in maart 2010

• 9van hees29-03-2010

heel mooi

mooie tuin met zwembad. het ontbijt summier maar goed verzorgd.restaurant vergeten ga maar eten in de stad.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9SdR26-03-2010

Fantastische plek

Brasil Tropical Village is zoals de naam ook doet vermoeden; een heerlijke tropische tuin met bungalows. Het is zeker kleinschalig en niet te vergelijken met de grote toeristen bungalowcomplexen in de buurt. Geen all-inclusive, maar echt chill, rustig en weg van toeristisch Brazilië. Pipa is een bruisend surfersdorp en daar past deze accomodatie echt bij. Het ligt wel in het zuiden van Pipa op circa 10 minuten lopen van het centrum, maar is zeer goed te doen en maak je ook kennis met het echte Braziliaanse leven. Het zwembad is klein, maar het strand (Praia Amor) bevindt zich op 10 minuten lopen (let op de aapjes en mangobomen onderweg)! Goed voor een verfrissende duik 's middags en dan nog even chillen in je hangmat voor je bungalow. Prima uitrusting; bed, airco, badkamer met douche en voldoende kastruimte. Personeel is aardig, soms wat druk, maar erg behulpzaam. Ontbijt is voor Braziliaanse begrippen goed en uitgebreid en kunt door de keuken alles laten maken: toast, eitjes, etc. TOP

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Cees van Veen24-03-2010

Knus en schoon complex

Net terug vanuit Brasil ( Pipa ) we hebben het hier in Trpical Village errug naar ons zin gehad ! Uitstekende accomodatie , schoon en zeer vriendelijk personeel.. Enigste minpunt is dat je met een bepaalde vliegmaatschappij moet vliegen , wij maakte een onbeleefde crew mee....

Gereisd met partner in maart 2010

• 10Martijn27-11-2009

Super vakantie

Tropical Village ligt lekker relaxed en rustig een paar minuten lopen van het centrum van Pipa. Nette huisjes en een hele mooie tuin. 1x de apen zelfs op onze veranda gehad. Het zwembad is toch best groot en deze heb je meestal voor je zelf alleen. Het ontbijt is gewoon ok, geen spectakel maar wel voldoende. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Alles is ook heel goed bereikbaar. Met laag water kan je alle stranden lopend goed bereiken. Als je daar geen zin in hebt rijden de busjes af en aan. Alles heel veilig en alleen maar vriendelijke mensen tegengekomen. Als je golfsurfen of kiten leuk vindt is dit een superlocatie. Bij Madeiro beach zelfs naast de dolfijnen surfen!

Gereisd met partner in november 2009

• 1001-11-2009

droomvakantie gehad

Zijn net afgelopen week thuis gekomen. Wat een super hotel is dit, mooie tuin en huisjes. Ontbijt was prima, fruit en diverse broodjes en cake . Lunch en diner aten wij aan 1 van de mooie stranden of in plaatselijk restaurantjes.( zijn er meer dan genoeg ). Ook personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Hebben totaal geen negatieve dingen op of aan te merken over dit hotel. Wij waren hier afgelopen week met onze 2 zoontjes ( 8 en 10 ) en hebben een geweldige week gehad. Dit is geen west- europa, dus houd er rekening mee dat mensen hier een hele andere instelling hebben. In ieder geval leven zij meer ontspannen als ons westerse mensen en maken zij zich minder druk om dingen, dat is iets waar wij een voorbeeld aan kunnen nemen, in plaats van altijd maar dat geklaag. De weg naar het dorpje is een zandweg ( die wel verlicht is! ), de weg in het dorpje is van keien ( en hobbelig ), dus gewoon lekker de beraziliaanse slippers dragen ( of nederlandse ) dat loopt veel prettiger.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 7Vivian08-09-2009

Jammer genoeg niet weer

Huisjes waren top, leuk met hangmatten ervoor. De tuin was idd een plaatje. Ontbijt is een stuk minder, elke dag hetzelfde zoete brood met fruit. Diner was best slecht. De eerste 9 dagen hebben wij het hier geweldig gehad, maar nadat de ‘vaste’Braziliaanse gasten waren gearriveerd ivm een feestdag, werd het een helse vakantie, drinken,schreeuwen, gasten/personeel uitschelden, dit een paar dagen lang, alle reglementen die het hotel had, werden verbroken, gewoonlijk wordt een gast er om die redenen al uit gegooid, maar er werd 1 keer met ze gesproken en daarna vonden ze dat beiden partijen een beetje zich moesten aanpassen. Oftewel de Brazilianen gingen gerust verder. Ons huisje lag direct aan het zwembad dus we er echt veel last van. Jammer dat het reisbureau en het hotel ons niet van te voren hadden gewaarschuwd, dan waren wij een weekje eerder gekomen!

Gereisd met partner in september 2009

12 tips over Hotel Brasil Tropical Village

• brigitte, 12-01-2014

Alles is er zeer goedkoop. Kocht er een zak vol Havaiannas..Die teenslippers...5 euro per paar..Wel zien zoals ik hierboven vermelde, het is er gevaarlijk als je er alleen loopt.

• Tom, 06-10-2012

Boek een buggy tour rechtstreeks bij Marco Rimoli hij is te bereiken op telnr. 84 9985 5566

• Floor, 23-09-2012

Ga niet eten bij Restaurant X! Je wordt afgezet.. Tips: Terazza! Italiaan aan de hoofstraat op een bovenetage. Beste Italiaanse eten in tijden! Daarnaast zit er in het begin van de hoofdstraat (vanaf Tropical village) aan de rechter kant een heel kleurrijk restaurantje. Typisch Braziliaans, erg lekker!

0 vragen over Hotel Brasil Tropical Village

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis