12 tips over Hotel Brasil Tropical Village

• brigitte, 12-01-2014

Alles is er zeer goedkoop. Kocht er een zak vol Havaiannas..Die teenslippers...5 euro per paar..Wel zien zoals ik hierboven vermelde, het is er gevaarlijk als je er alleen loopt.

• Tom, 06-10-2012

Boek een buggy tour rechtstreeks bij Marco Rimoli hij is te bereiken op telnr. 84 9985 5566

• Floor, 23-09-2012

Ga niet eten bij Restaurant X! Je wordt afgezet.. Tips: Terazza! Italiaan aan de hoofstraat op een bovenetage. Beste Italiaanse eten in tijden! Daarnaast zit er in het begin van de hoofdstraat (vanaf Tropical village) aan de rechter kant een heel kleurrijk restaurantje. Typisch Braziliaans, erg lekker!

• remco1977, 07-02-2013

Voor excursies moet je in contact komen met Martijn de Bot, een Nederlander die daar woont. Is een stukje goedkoper dan de rest, weet veel, is een leuke gozer en spreekt Nederlands (wel prettig dan Engelse gids)!

Qua restaurants... Restaurant X moet je echt een keer gegeten hebben. Zit vlakbij het hotel en niet op de hoofdstraat/winkelstraat. Echt fantastisch lekker eten en nauwelijks duurder dan andere restaurants, mag je echt niet overslaan!. Verder is er keuze te over, allemaal goed eten!

We hebben een aantal aanbieders voor Brasil Tropical Village voor je op een rij gezet:

Corendon
    Corendon

• F, 29-01-2012

Keukentje is erg bescheiden. Voor koffieliefhebbers: zelf filterhouder meenemen en thermoskan in Pipa kopen. Twee excursies gedaan bij Martijn de Bot. Deze Nederlander woont in Pipa. Via internet gevonden. Innemende, keurige jongen die al zijn afspraken nakomt. Anders dan de standaard excursies!

• hermancremers, 17-06-2012

in pipa zelf is weinig te zien al maakt het prachtige strand veel goed eten kun je op veel plaatsen en is goed en betaalbaar

• Leonie & Hans, 29-02-2012
    • Restaurant Quintal in pipa: heerlijke braziliaanse keuken
    • praya madeiro

• den Dulk, 15-02-2012

Dolfijnen strand is echt een aanrader!!!! De dolfijnen komen soms tot op een meter afstand bij de mensen SUPER. Lekkere restaurants

• Marielle, 08-06-2012

Eten bij Aqui! Kunstwerk op je bord en heel lekker. Van tonijnsteaks en salades tot angus beef. Doe een buggytour. Het beste te boeken via de reisorganisatie in verband met verzekering. Leuke lange dag waarbij je heel veel ziet. Voor de dames: laat je hakken maar thuis. Ik had 6 paar schoenen bij me, maar heb alleen maar op Havaianas gelopen in verband met de slechte wegen. Vooral in Pipa zelf, grote graten en ongelijke tegels.

• Ben Janssens, 06-11-2011

Het Love strand is het dichts bij zijnde strand, maar natuurlijk een paar stranden verder heb je het dolfijnenstrand waar je gewoon om 08.30 uur moet zijn. Tot ongeveer 10.00 uur waren daar de dolfijnen die dicht bij je komen zwemmen. Vanaf het strand ook een mooi gezicht.

• Filip & Danka, 26-09-2011

Vandaag teruggekomen van twee weken in Pipa. Onze ervaringen met Martijn de Bot zijn super... Na de welkomstbijeenkomst van Arke, welke vies tegenviel, zijn wij direct in contact getreden met Martijn om over excursies te praten... Heel fijn gesprek, hebben in totaal 3 excursies bij hem geboekt en allen zijn naar volle tevredenheid verlopen... Een evt. volgende reis naar Pipa gaat zeker via hem lopen... Excursies zeker bij Martijn boeken !!!

• Peter en partner, 14-05-2012

Restaurant Tapas. Een pannekoek eten bij de creperia in Tibau do Sul.