Hotel Brasil Tropical Village

Hotel Brasil Tropical Villagesterstersterster

8.6Fantastisch

Brazilië, Brazilië, Praia da Pipa

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Brasil Tropical Village voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi

66 reviews over Hotel Brasil Tropical Village

• 2018
    9Romy05-03-2018

Een reis in nooit te vergeten . Super

Heerlijk genoten . Goede accomodatie en zeer vriendelijk personeel. . De huisjes waren wel erg klein en simpel ingericht . En om naar de strandenbte gaan moest je zelf met bus naar toe gaan zit niet bij de all inclusief inbegrepen maar ja het kost ook geen drol daar. Let wel wat eet .want je kan snel buikgriep krijgen zoals ik en dat is echt geen pretje . Zelf in klein ziekenhuis gelegen. . Pips is echt heel mooi hippie dorpje. Waar je goed kan eten. En waar de dolfijn in de zee om je heen zwemmen. . Een reis in nooit te vergeten. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• Oude reviews

8Iris Bosman04-08-2014

Kleinschalig, Rustig en Exotisch

Echt een hofje van Eden. Een paradijsje tussen de palmen en bananenplanten. Ruime bungalows en mogelijkheid tot ontbijt bij te boeken Lunch en buffet niet beschikbaar daarom gingen we dagelijks uiteten. Jammer dat het nogal in een achterbuurt van Pipa lag. Pipa is wel makkelijk aan te lopen maar van belang dat je geen dure spullen oa gadgets bij je draagt in het zicht omdat er nogal wat overvallen plaats kunnen vinden buiten dit hotel. Wel last gehad van kakkerlakken en toen een upgrade gehad naar een schonere bungalow. Ontbijt was prima. Verder is er alleen een mooi zwembad. Animatie en activiteiten zijn hier niet. Wel kan men leuke excursies boeken zoals een buggy safari richting Natal door de duinen en boottochtjes in een lagune met mangroven.

Gereisd in mei 2012

• 7brigitte12-01-2014

best te doen voor Braziliaanse normen

Zeer vriendelijk onthaal. De lakens waren vochtig om maar niet te zeggen nat van het vocht. Zeer mooie plek om naar toe te gaan. Best wel in gezelschap, nooit alleen gaan! Het eten was niet lekker. Voor een kleine 7 euro eet je in de stad veel beter. is de 2de keer dat ik in Brazilie kom, dit hotel was beter dan hotel morro do careca.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9remco197707-02-2013

Schitterende kleinschalige accomodatie!

Een prachtig klein resort, de tuin en de huisjes (ongeveer 15) zien er allemaal uit als nieuw, de tuin is werkelijk schitterend en ZEER schoon allemaal. Het is inderdaad even een stukje lopen maar niet meer dan 10 minuten naar het dichts bijzijnde strand. Daarnaast een leuke wandeling door de winkelstraat! Voor echt oude of slecht ter been zijnde mensen niet ideaal qua ligging maar als je 2 gezonde benen onder je lijf hebt is dit echt prima te belopen! Verder geen enkele aanmerking en de prijs/kwaliteit verhouding is simpelweg erg goed! De iets luxere huisjes zijn wel net even wat ruimer en hebben ook nog een soort van woonkamer/keuken extra. Qua stranden moet je op het Praia de Golphinos zijn (dolfijnenstrand) wat echt een 10x beter strand is dan het "hoofdstrand"!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Kim10-01-2013

Voor herhaling vatbaar!!

Voor mensen die echt van het strand houden is dit hotel niet echt een succes. Strand ligt niet echt op loopafstand of wij zijn verkeerd gelopen. Denk dat je zomaar 20 tot 25 minuten onderweg bent in de hitte :) Service is echt prima in dit hotel. Iedere dag word de kamer schoongemaakt. Wanneer je je sleutel niet bij de balie neerlegt weten de schoonmaaksters dat ze niet hoeven schoon te maken. Ontbijt was goed, maar wel iedere keer hetzelfde. Soms staat er op internet dat je aapjes bij het ontbijt kunt verwachten, nou wij hebben geen aapje bij het hotel gezien. Prima hotel!!!!! met standaard maar goede kamers icl kluis.

Gereisd met partner in september 2012

• 10Tom06-10-2012

Top Hotel

Het Hotel heeft een fantastische tuin met zwembad. Kamers worden elke dag zorgvuldig schoongemaakt. Als je vragen hebt kun je altijd bij de receptie terecht, personeel altijd vriendelijk en behulpzaam een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9Floor23-09-2012

Super accomodatie!

Super fijn hotel. Ligt wat buiten het dorpje en is slechts via een rotbestrating te bereiken. Moet dus wel bereid zijn om te lopen. Ik heb me op de route echter nooit onveilig gevoeld (in heel Pipa niet overigens).

Hotelpersoneel is erg vriendelijk. Alleen Leandro spreekt Engels, maar iedereen is bereid te helpen. Kamers zijn simpel, maar prima (wij hadden een bungalow zonder keuken). Douches zijn erg ruim!

Gereisd met partner in september 2012

• 8r_roelinga19-06-2012

leuk hotel

lekker rustig gelegen,mooie tuin zalige hangmat!

Gereisd met partner in februari 2012

• 8hermancremers17-06-2012

mooie tuin

schoon en netjes mooie kamers alleen jammer dat het restaurant alleen geopend is als er nieuwe gasten komen de liging is rustig in een prachtige tuin waar s morgens de aapjes uit je handen komen eten de weg nar het centrum tien minuten loopen is in het begin wel erg donker

Alleen gereisd in januari 2012

• 8Eli11-06-2012

Prima hotel!

Erg fijn hotel wat goed onderhouden wordt. Het hotel oogt gezellig en er is een mooie en nette tuin. Het personeel is erg vriendelijk en kan je goed te woord staan, met als uitschieter de vaker genoemde Leandro. Het ontbijt is goed, alhoewel ik er in de avond niet vaak ben gaan eten. De kamers zijn ook prettig en de eigen veranda is erg aangenaam. Al met al zeker een hotel waar ik terug zou keren.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

12 tips over Hotel Brasil Tropical Village

• brigitte, 12-01-2014

Alles is er zeer goedkoop. Kocht er een zak vol Havaiannas..Die teenslippers...5 euro per paar..Wel zien zoals ik hierboven vermelde, het is er gevaarlijk als je er alleen loopt.

• Tom, 06-10-2012

Boek een buggy tour rechtstreeks bij Marco Rimoli hij is te bereiken op telnr. 84 9985 5566

• Floor, 23-09-2012

Ga niet eten bij Restaurant X! Je wordt afgezet.. Tips: Terazza! Italiaan aan de hoofstraat op een bovenetage. Beste Italiaanse eten in tijden! Daarnaast zit er in het begin van de hoofdstraat (vanaf Tropical village) aan de rechter kant een heel kleurrijk restaurantje. Typisch Braziliaans, erg lekker!

0 vragen over Hotel Brasil Tropical Village

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis