Hotel Xurupita Holiday Resort

Tonen op kaart

11 reviews over Hotel Xurupita Holiday Resort

• 10wim reichardt11-03-2010

in een word geweldig

zijn in juli 2009 voor 1 week geweest en was geweldig zo ook de accomodatie en service,een echte aanrader en gaan zeker weer eens terug bij jeroen en linda.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 10Peter Eemland11-12-2009

In 1 woord geweldig..!!

Ben voor 3 weken in Porto Seguro geweest en heb 3 weken op Xurupita resort gezeten. Ik heb redelijk wat mogen reizen in mijn leven en heb veel gezien, maar zo mooi en verzorgd als Xurupita heb ik het nog niet vaak gezien. Kwaliteit van het resort staat zoals eerder al vermeld op een geweldig hoog niveau. Dankzij de Nederlandse eigenaren hoef je als Nederlander niets te missen, ze zijn heel vriendelijk en helpen waar het nodig is. Ook het Braziliaanse personeel is super vriendelijk en doet hun uiterste best om ook Engels en zelfs een beetje Nederlands te spreken. Voor een heerlijke relax vakantie is Xurupita zeker een aanrader. Ook voor de mensen die een vast vakantie adres zoeken is dit wat, er zijn op het resort appartementen en huzen te koop. Volgend jaar zit ik hier zeker weer.

Gereisd met partner in december 2009

• 10Claudia Versantvoort04-11-2008

Wat een super verblijf!

Wij zijn hier geweest met onze huwelijksreis. De appartementen zijn echt geweldige luxe en alles in tot in de puntjes verzorgt. het personeel en de nederlandse eigenaren staan dag en nacht voor je klaar! Echt een aanrader.

Gereisd met partner in november 2008

• 10Eric en Miran30-09-2008

Super om te relaxen

Wij waren in 2006 in dit prachtige resort, opgezet door Jeroen en Linda, 2 lieve daadkrachtige eigenaren. Ik was voor dit jaar weer op zoek naar een plek om te relaxen en dacht terug aan Xuripita. Deze plek is super om te relaxen, een klein paradijs in Brazilie!! Een echte aanrader dus!

Gereisd met partner in maart 2006

• 10Nicky 17-03-2008

Geweldig resort, Kwaliteit van het hele resort ligt op een uitmuntend hoog niveu. Jeroen en Linda ( de eigenaren ) hebben een geweldig resoert neergezet en zijn nog niet klaar, zodra het af is is het een perfect resort..!!!!

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 10Mathijs Sijm04-12-2007

Echt een super park! Hun spreuk klopt echt! aanrader voor iedereen. Super netjes! In een totaal niet gevaarlijke omgeving...

Gereisd met partner in december 2007

• 10Auke Stielstra18-03-2007

Kwaliteit uitstekend. Hulpvaardigheid door nederlandse eigenaren uitstekend. Zeker voor een bezoek aanbevolen. Algemene indruk wij hebben het op onze buitenlandse reizen nog nooit zo goed en verzorgend meegemaakt.

Gereisd in maart 2007

• 10Raymond Huwae06-03-2007

Heerlijke vakantie gehad! De zeer ruime Appartemten zijn, zoals al eerder vermeld, kwalitatief van hoog niveau! Zwembad ook voor de kids geschikt. Personeel is heel vriendelijk, probeert zowel een beetje engels als nederlands mee te praten(nederlandse eigenaren). Het complex ligt op een heuvel enkele km's van het strand (wij liepen het altijd). Een aanrader voor een ieder......

Gereisd met familie in februari 2007

• 10Stefan en Barbara Bot13-02-2007

Ik en mijn gezin gaan in Brasil wonen.Vorig jaar in de staat Sao Paulo en Rio geweest:vonden we niet tropisch genoeg. Nu van 15-22januari 2007 geweest in Porto Seguro, in Hotel Xurupita: een enorme aanrader: alles ziet er prachtig uit daar en het is rustig [ de drukte kun je dus zelf gewoon opzoeken als je wilt!].Nederl. eigenaren:Jeroen en Linda en het personeel:behulpzaam en lief.Porto Seguro: gezellig, veilig [wat je altijd hoort over Brasil; criminaliteit. vind je in de grote steden,[bijna] NIET in de kleinere plaatsen..ik heb gewoon rondgelopen met mijn gouden sieraden]. Tip:wees niet zo erg een tourist, dan word je ook niet zo behandeld. Dagje naar Arrial geweest:prachtig! Deze zomer gaan we 4,5week daar de hele omgeving weer uitspitten en naar een stuk grond kijken:want dit gedeelte van Brasil is het voor ons helemaal.Alle 9dagen had ik 30graden en zon.Vorig jaar was het weer gewoon van slag, net als in de rest van de wereld,als is er wel een regenseizoen,als in heel brasil!

Gereisd met vrienden in januari 2007

• 10Sytze brouwers15-06-2006

De accomodatie is kwalitatief van hoog niveau. Dit geldt zowel voor de appartementen als de service. Nederlands talige eigenaar zorgt ervoor, dat je op je wenken wordt bedient.

Gereisd in juni 2006

0 tips over Hotel Xurupita Holiday Resort