Hotel Solar do Imperador

Hotel Solar do Imperadorstersterster

6.8Voldoende

Brazilië, Brazilië, Porto Seguro

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Solar do Imperador?

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Solar do Imperador voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

14 reviews over Hotel Solar do Imperador

• 7kris31-08-2012

mooi charmant hotel

MààR, de startbaan van het vliegveld is 50m van het hotel, dus veel geluidsoverlast het ontbijt was prima en de kamers waren in tropische stijl, met een zalig hemelbed, zwembad ok en ontbijtruimte gezellig buiten overdekt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Patricia28-06-2006

Wij zijn in november geweest. Het uitzicht is werkelijk prachtig en het personeel vriendelijk, echt goede service. Alleen wordt er weinig Engels gesproken. Een romantisch privediner in de wijnkelder is een absolute aanrader. Een minpunt was wel dat het niet erg dicht bij het strand lag, maar de taxi's zijn redelijk goedkoop.

Gereisd in juni 2006

• 8eduard en claudia19-03-2006

Het hotel is erg schoon en de tuinen zijn goed verzorgd. Het personeel is zeer vriendelijk, als spreken er maar 2 engels, en sommige een beetje spaans. Ligging direct aan het vliegveld, in de eerste week (overlast) veel vliegtuigen in verband met drukte van carnaval, de 2e week alleen in het weekend vliegtuigen gehoord. Het ontbijt was super uitgebreid, de lunch en het avondeten waren veelal hetzelfde; sla, kip, rijst en pasta. Je kon een taxi laten bellen om naar het centrum te gaan, maar het busstation was voor de deur. Ook ging er een hotelbusje naar het strand en s avonds naar het centrum.

Gereisd in maart 2006

• 7sjaco en hermien13-03-2006

het personeel is zeer vriendelijk, maar het eten is 100x niks ( walgelijk ) het hotel is netjes

Gereisd in maart 2006

• 7Henk,Dinie,Joop en Mien07-03-2006

6 Maart 2006 teruggekomen.Hotel is goed,fijne bediening en erg gastvrij.Eten vonden wij minder,wel erg goed en lekker al het fruit welke je een paar keer per dag kon nuttigen,super.Excursie naar het regenwoud never doen,tenminste niet boeken in het hotel,zoek zelf iets met misschien een meer bevredigend resultaat.Koste ons 100 euro voor 2 pers.was echter nog geen 10 euro waard,knudde dus.Op resleider wachten die zelf met vrouw,vriendin de rivier op was.Klap op de vuurpijl zelf drankjes e.d. betalen op de ossen boerderij.In het donker terug en niks gezien dan allen maar bos en als diner rijst met wat kip en groente.WAARDELOOS,verhaal hier op halen een vergeefse poging,een verspilde dag dus.Carnaval erg gezellig en temperament vol.Zwembad niet erg groot maar superschoon,poolbar geweldig,een aanrader.Porto Seguro leuke plaats,stranden niet geweldig,moet je richting Darial dajuda.Wij komen hier niet meer terug maar het is zeker geen afknapper.Een dikke plus voor het personeel.

Gereisd met familie in maart 2006

• 8Mariette Gerssen27-02-2006

Ik ben vandaag net teruggekomen van een vakantie in Solar do Imperador. De ligging is erg mooi, uitzicht prachtig. Minpunt is de ligging erg dichtbij het vliegveld, af en toe erg veel overlast 's nachts. Het ontbijt is perfect. Lunch en diner kan af en toe beter. Het personeel is erg vriendelijk, alleen jammer dat er maar 2 zijn die redelijk engels spreken, met de rest is het handen en voeten werk.De poolbar is erg leuk, verder heel leuk gehad. De carnaval was net begonnen, dus lekker druk en hectisch in de binnenstad. Ook excursies gemaakt, maar prijs /kwaliteit staat niet in verhouding.

Gereisd in februari 2006

• 8Karel en Conny Caffa15-02-2006

Wij zijn van 28 jan. tot 12 febr. 2006 in Solar geweest en hebben een hele goede vakantie gehad. Het hotel is schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed zwembad, kortom voor een 3sterren hotel gewoon goed. Het ontbijt is super, gebakken eitjes, verse broodjes, vers sinaasappelsap. De lunch en het diner bestaan uit veel pasta en kip, sla, tomaat en veel vers fruit. Badlakens zijn te huur voor 1 reaal (0,40 eurocent). Iedere ochtend en middag een shuttlebus naar het strand.

Gereisd in februari 2006

• 8Marleen en Ergin11-01-2006

Wij zijn van 1 t/m 9 januari in hotel Solar do Imperador geweest. Een knus en warm familiehotel! Het personeel is erg vriendelijk en altijd vrolijk, net als in het plaatsje Porto Seguro. Alleen wordt er niet erg snel gewerkt. Houd goed in de gaten wat bij de 'All Inclusief' formule hoort! Het personeel staat altijd voor je klaar om je met hun prive busje naar het strand te brengen. Hier willen ze dan ook geen cent voor bebben! In de periode dat wij geweest zijn waren er veel Nederlandse gasten in het hotel. Er wordt door het personeel veel aan gedaan om het de gasten erg naar de zin te maken. Alle op- en aanmerkingen zijn welkom en wij kregen het idee dat er ook echt iets mee gedaan werd. Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad. De tropische en gezellige sfeer van het hotel zelf en ook van Porto Seguro is iets wat je moet meemaken.

Gereisd in januari 2006

• 5Theo en Mieke30-11-2005

Gereisd met partner in november 2005

• 5Theo en Mieke30-11-2005

Pas geleden 16 dagen geweest. Veel ontevreden gasten, maar dat had ook met het weer te maken. Sommigen hadden een hele week regen! Dan is er weinig plezier te beleven. Hotel ligt niet dicht bij het strand en de shuttlebus gaat alleen om 9:00 uur 's ochtends naar het strand. Je kunt met de chauffeur afspreken wanneer je weer opgehaald wilt worden, maar je bent wel afhankelijk van wat de chauffeur wil. Eten is elke dag hetzelfde, soms opgewarmd, en voor vegetariers niet aan te bevelen. Schoonmaak is perfect. Balkon te klein en weinig privacy. Uitzicht wel mooi.

Gereisd in november 2005

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
      • Wellness behandelingenMassages