Wij zijn hier in februari geweest

Review geschreven door Chantal Dufay

Wij zijn hier in februari geweest

Chantal Dufay
8-3-2007

Wij zijn hier in februari geweest. In eerste instantie leek alles prima. Todat we op het eind van de vakantie in een scam belandden. We kregen een telefoonrekening van meer dan 200 euro. Wij hebben inderdaad ongeveeer een half uur gebeld, maar zij beweerden dus van niet (3 uur). Ons woord tegen die van hun. Daarnaast hebben ze ons in eerste instantie een ander tarief voorgelegd. De afhandeling hiervan was ronduit schandalig: van dreigementen t/m corrupte politie (zie geld tellende smakelijk lachende politie met grote miami vice bril). Om deze reden raad ik deze pousade ten zeerste af. We waren overigens niet de enige met een hoge onterechte rekening. Mocht je hier toch besluiten heen te gaan, pas erg goed op en houd bij wat je uitgeeft en reken meteen alles af!