Wij hebben zeer genoten in deze gezellige pousada met een

Review geschreven door Wim

Wij hebben zeer genoten in deze gezellige pousada met een

Wim
10-2-2007

Wij hebben zeer genoten in deze gezellige pousada met een persoonlijke sfeer. Als je er van houdt om aanspraak te hebben in een voornamelijk nederlandse kring, je ontbijt bijvoorbeeld met elkaar aan een lange tafel, is het daar helemaal top! De zeeuwse eigenaar probeert het zijn gasten helemaal naar hun zin te maken. Alles is netjes en schoon. De ligging is prima, aan de overkant (van een vrij drukke weg) is het strand met een gezellige strandtent en vriendelijke bediening. De lage prijzen maken het extra leuk. Er is een goede verbinding naar het centrum (bus of taxi). Het is allemaal kleinschalig maar mede daardoor wel heel erg gezellig. Zeer aan te bevelen.