Hotel Pousada Canto D Alvorada

Hotel Pousada Canto D Alvoradastersterster

9.3Fenomenaal

Brazilië, Brazilië, Porto Seguro

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Pousada Canto D Alvorada?

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Canto D Alvorada voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

11 reviews over Hotel Pousada Canto D Alvorada

• 9Karen Volker23-08-2006

Ik ben hier geweest in januari 2006.Over de pousada niets dan lof! Arrail D'ajuda is een echt Bahiaans gezellig dorp, vooral s'avonds is het supergezellig.Ook de vliegreis is heel goed gegaan. Lotte (6) vond het een groot avontuur en de reis (het blijft ver,samen met de transfertijd- je moet ook nog s'nachts de rivier over-) is ons enorm mee gevallen. Conclusie: Brazilie was, zoals altijd, weer helemaal geweldig.

Gereisd in augustus 2006

• 9Jeroen&Elaine05-03-2006

Wij waren hier eind januari met twee kleine kinderen van één en drie jaar. Ideaal hotel: schitterende tuin met vrijstaande éénkamer bungalows en twee appartementengebouwen. Uitstekend restaurant. Super-ontbijt. Direct aan het strand(dat geldt niet voor de meeste pousadas) Vriendelijk en kundig personeel. Veel gezinnen (kindvriendelijk). Wel wat Nederlanders,maar niet overheersend. Kortom: een aanrader.

Gereisd in maart 2006

• 9martin en rudy24-01-2006

dit is een fantastisch hotel. het ligt schitterend in een tuin direct aan het strand. als je wakker wordt met het gezang van vogels en het ruisen van de branding, kun je zo de zee in om te zwemmen. heerlijk eten, zeer uitgebreide kaart. uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, heel persoonlijk. de kamers en het hele complex zijn keurig en heel schoon. de strandbar is een heerlijke plek om te vertoeven. als je wat meer vertier wilt: met de bus ben je zo in Arraial om te shoppen of te eten en te drinken. als we weer deze kant op gaan, gaan we zeker hier naar terug!

Gereisd met partner in januari 2006

• 9Marjan, Roos en Jade15-05-2005

We hebben een geweldige vakantie gehad en gaan zeker terug.De kinderen vonden het ook super en het was er spotgoedkoop. Schitterende ligging, vriendelijk personeel, geweldig ontbijt kortom een super vakantie. Zeker een aanrader

Gereisd in mei 2005

• 10Fam Vogel29-04-2005

Wij hebben echt een super vakantie gehad, wat een vriendelijke mensen werken daar. Het app was erg schoon (alleen jammer dat wij boven zaten en geen hangmat hadden) Het eten in het restaurant was echt waanzinnig, ook het strand was super met een lekkere samba op de achtergrond Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit complex

Gereisd in april 2005

• 9Miriam en Arend03-04-2005

We hebben hier de vakantie van ons leven gehad, echt heerlijk. het strand is prachtig met veel schaduw (is erg belangrijk want Nederlanders verbranden levend in de Braziliaanse zon)en de hangmatten zijn GEWELDIG! Het personeel is erg vriendelijk en 's avonds kan je op het strand geweldig sterren kijken.De kamer was netjes. Echt een aanrader! En Brasil is SPOTgoedkoop!

Gereisd in april 2005

• 10Fam van der Werf met 5 kids en 4 kleinkids15-03-2005

Wat een ideaal hotelletje.Voor ons met 11 man waarvan 4 kleine kids van 2x 1 1/2 en 2x 3 jaar, was het ideaal. 3 grote familiekamers naast elkaar op de begane grond,groot terras met stoelen en hangmatten voor de deur,uitzicht op schitterende tropisch en goed onderhouden tuin.Hotel had babysitfaciliteiten, maar door ziekte van 2 kinderen konden we maar een avond weg.Prima restaurant maar allervriendelikste mensen. Op het strand,kinderveilig,gezellige sfeer ,met rieten daken en prima bar.Leuk apart babybadje .Ook het grotere zwembad prima,apart kinderspeeltuintje.Maaltijden op het strand voor 1/3 van onze prijzen.Kortom een aanrader voor gezinnen die de wat lange vliegtijd voor lief nemen.(11uur,een hele zit, neem confort class van Holland Exell,is prima en veel confortabeler.Hopelijk overleeft deze mij en wordt het niet Holland Exit.TUI doe je best!!!!

Gereisd in maart 2005

• 9virginia06-10-2004

Dit is echt een geweldige pousada. Wij zouden eigenlijk in Santa Fe verblijven maar daar had touroperator het contract mee verbroken, waardoor wij deze pousada kregen toegewezen. Heb daar absoluut geen spijt van, de huisjes liggen in een mooie tropische tuin, ze hebben ook 2 etages met kamers maar de huisjes zijn veel ruimer en leuker. Het ontbijt is er echt super. En ze hebben een prive strandje wat echt super wordt verzorgd en het is er niet al te druk. 's avonds kun je met de bus voor 2 real (0.60 eurocent) met z'n 2en naar het centrum. Daar kun je heerlijk eten, voornamelijk bij de Thai. Die vind je aan het eind van de straat waar alle restaurants zitten. Dit vonden wij ook een van de beste restaurants. Brazilie is echt een mooi land, de mensen zijn er echt relaxed, die sfeer neem je snel over :)

Gereisd in oktober 2004

• 9wil en davita 't mannetje10-09-2004

Geweldige accomodatie, vandaar dat wij in 2005 weer terug gaan

Gereisd in september 2004

• 10Wil Bastiaansen22-04-2004

Een fantastisch hotel, met mooie ligging, zeer behulpzame eigenaresse en vriendelijk personeel. Wij waren in een van de huisjes geplaatst omdat we overgeboekt waren van Saint Tropez, prachtig gelegen in een mooie tropische tuin. We hoorden later dat die huisjes niet te boeken zijn bij Neckerman, dan krijg je een apartement die er ook best mooi uitzagen.Wij hadden het geluk dat we zo'n huisje kregen. Zeker een hotel om terug te komen.

Gereisd in april 2004

0 tips over Hotel Pousada Canto D Alvorada

0 vragen over Hotel Pousada Canto D Alvorada

Hotel Pousada Canto D Alvorada info

• Aantal sterrenstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats