Hotel Porto Seguro Praia

3 reviews over Hotel Porto Seguro Praia in het Nederlands

Geweldige omgeving en mensen.

Berry Hurkmans,
2-7-2017

Vele excursies en strand restaurants en vele bezichtigen.

Koraalduiken mogelijk.

Naar de plaats waar de zeeschildpadden aan land komen om eieren te leggen.

Mooie witte stranden en heerlijke zon.

2005

Porto Seguro is nog in opkomst

lindA
27-1-2005

Porto Seguro is nog in opkomst.Het hotel is voor Braziliaanse begrippen goed;je moet niet al te puntje precies zijn. Ruime kamers. Gezellig strand.

Wij zaten dicht bij het stadje waar je goed en goedkoop kunt eten.Arial ligt dichtbij en is erg knus. Praia is een van de beste hotels dat ook nog eens gunstig ligt. Wil je iets anders wat ook nog betaalbaar is ga dan hiernaartoe.

2003

Hotel met een beetje jeugdherberggevoel, ligging zoals alle hotels langs de (verkeerde kant) van de kustweg, zwembad met animatie (bingo enzo) kamers redelijk 5 sterren beprobeerd net niet gelukt, goed ontbijt.

Complex groot opgezet met sauna, massage, gym, tennisbaan, voetbalveld en e-mail alleen tijden kantooruren.

Porto Seguro zelf is zeer de moeite waard, gezellige Saint Tropez achtige boulevard met kraampjs waar je alles kunt kopen van cocktails(!) tot het taartpuntenkraampje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Seguro Praia in Porto Seguro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Seguro Praia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.