Hotel La Torresterstersterster

8.7Fantastisch

Brazilië, Brazilië, Porto Seguro

Op vakantie geweest naar La Torre?

8.7Fantastisch

Tonen op kaart

42 reviews over Hotel La Torre

• 7Arno Verweij21-11-2010

Goed hotel

Goed hotel vlakbij de zee maar wel ver van het centrum wat alleen per bus of taxi te bereiken is. Personeel is heel vriendelijk.

Alleen gereisd in december 2004

• 8marion31-10-2010

wanneer kan ik weer

mooi en een prima strand alleen effe oppassen met de weg oversteken, veel bezienswaardigheden in de buurt

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Ans van Rooijen30-10-2009

hotel la Torre

een super hotel, fantastisch eten, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie schone kamers en een mooie ligging. een heerlijk strand met een goed restaurant, kortom geweldig.

Gereisd met partner in februari 2005

• 9A.v.Rooijen26-05-2009

wat een topper

een super hotel met heel vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in mei 2009

• 9fam van der Velde06-01-2008

Wij zijn met z'n 2e in jan 2007 geweest. Het was fantastisch. Alles was keurig. Het eten was super. In het restaurant buiten (onder een grote gezellige overkapping) kon je verse pizza uit steenoven, vlees van de grill en andere lekkernije krijgen. Het werd terplekke klaar gemaakt. In het restaurant (klein en knus) stonden de buffetten. De mensen van het animatie team waren zeer enthousiast.Het is wat ver van Porto Seguro, maar wij deelde een taxi met wat andere Nederlanders en was zo erg goedkoop. Daarbij ook nog eens een extra attractie want ze rijden daar als kamikaze!! De sfeer in Porto Seguro & Ariale was heerlijk, zo gezellig en gemoedelijk op straat.Bij volgende keer Brazilie zeker deze accomodatie. Toen we weg gingen werden we door een deel van het team uitgezwaaid, Zeer hartelijke mensen.

Gereisd met partner in januari 2007

• 8Perry17-09-2007

Een heel fijn hotel,erg keurig en schoon, tja het is een prima hotel maar toch te ver van het stadje af en de taxi's erg duur. We zijn er in 2005 geweest en zijn van plan nog een keer te gaan maar dan wat dichter bij Arrial de Ajuda kweet niet meer of ik het goed spel zou wel niet. Een echte aanrader. Fam de Waard Dordrecht.

Gereisd met partner in september 2007

• 8bonneveld05-09-2007

was hier met vrienden en dochter goed strand voor de duer met echt geweldig restaurant super lekker eten!!!! als je van feesten houd kom hier dan alleen in feb dan komen alle jongeren hier heen om te feesten! arial is leuk om savonds door de autoloze straatjes met leuke restaurantjes en barretjes te lopen

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 9Wim en Jannie07-03-2007

We hadden een fantastieche week in La Torre. Vooral het privéstrand is heerlijk rustig, geweldige bediening. Het hotelpersoneel was bijzonder vriendelijk, alleen jammer dat bijna niemand een woordje Engels spreekt. De Braziliaanse kinderen op het strand zijn in de wolken met de hotelzeepjes en shampoo en balpennen. De excursie naar de sloppenwijk is behoorlijk slikken. Je voelt je daarna heel erg rijk. Ook de excursie naar de Pataxo stam was heel bijzonder. Heel knap dat deze mensen zo hun eigen stam gebruiken weer in ere herstellen!

Gereisd met partner in februari 2007

• 10Paul en Karen14-02-2007

Wij zijn net terug uit La Torre, het was heel erg super. Alles was tot in de puntjes verzorgd, schoonmaak was keurig. Het barpersoneel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat het wat verder weg ligt van Porto Seguro (wij waren met drie kleinere kinderen, dan wil je niet iedere avond met de bus). De houten ligbedjes waren niet optimaal en er waren te weinig parasols, maar daar wordt aan gewerkt. Dus TOP!

Gereisd in februari 2007

• 9Annelies, Kaz en Jip23-12-2006

Wij zijn in juli 2005 geweest. Prachtig hotel en zeer vriendelijk personeel. Vooral de mensen bij de zwembadbar deden hun best om de lekkerste drankjes te maken. Ontbijt was prima. Aan het strand kun je uitstekend eten. Porto Seguro is niet zo groot, maar biedt genoeg voor de avonden. Boek je excursies niet bij de reisleiding, maar bij plaatselijke Tours. Veel voordeliger, en niet massaal met de bus. Wij hebben 6 excursies bij hen geboekt en behalve de Jeep Safari en een jungle tocht hadden we verder prive-excuries met een nederlandse gids. Hierdoor dingen gezien en meegemaakt die bij massa-excursies niet zijn inbegrepen. Vooral het bezoek aan de het dorp van mensen zonder land was heel indrukwekkend. Wij zijn hier ruim 2 uur geweest.

Gereisd in december 2006

0 tips over Hotel La Torre

0 vragen over Hotel La Torre

Hotel La Torre info

• Aantal sterrensterstersterster
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages