9,5

1 review over Hotel Riu Enotel Porto de Galinhas in het Nederlands

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Sandra
29-3-2010

Ik verbleef in maart enkele dagen in dit hotel dat onlangs onder RIU management is gekomen. Buffetmaaltijden zeer gevarieerde keuze, veel vers fruit en lekkere sapjes bij het ontbijt. Ook het themarestaurant(Italiaan)is aanrader. Standaardkamer is zeer ruim met groot balkon, badkamer enkel met douche maar ook ruim met veel schapruimte. 2 prachtige landschapszwembaden en mooi strandgedeelte. Is ook zeer geschikt voor families met kinderen ! Steeds wat wind aanwezig waardoor temperatuur van 30-32 graden wel draaglijk was, maar niettemin grote vochtigheidsgraad. Wandeling langs strand tot in het dorp is maar 3 km en gewoon zalig ! Tip: neem een massage in het spacenter, heel professioneel. Bediening spreekt meestal alleen Portugees, maar ze doen wel erg hun best om wat Engels te praten en ze zijn heel vriendelijk en vrolijk.

Gereisd Met vrienden in maart 2010

• VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand50 m

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BuitensportenPaardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Enotel Porto de Galinhas in Porto de Galinhas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Enotel Porto de Galinhas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.