Pension Pousada Porto E Mar

Pension Pousada Porto E Marsterster

8.4Fantastisch

Brazilië, Brazilië, Porto de Galinhas

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Pousada Porto E Mar?

8.4Fantastisch

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

7 reviews over Pension Pousada Porto E Mar

• 7Henk en Greet07-03-2006

Wij zijn in nov/dec voor 16 dgn geweest. Moesten omboeken ipv Mexico ivm Wilma, was dus niet 1e keus, maar is echt fantastisch geweest. Vooral het personeel op deze schone en gastvrije pousada waren ondanks de taal heel erg lief en behulpzaam. Het ontbijt is erg lekker. We hebben 2 trips gemaakt met Sergio, is ook zeer aan te raden vooral de watervallen van Primavera. Wil je lekker en heel primitief maar goedkoop eten, ga dan in de winkelstraat, de laatste straat voor de groene koffieshop linksaf bij een klein Argentijns restaurantje. De kok spreekt Engels. Heerlijk vlees! We hebben echt genoten van deze vakantie.

Gereisd in maart 2006

• 8Celine & Nico31-01-2006

Net een dag terug in Nederland maar we willen zo weer terug. We zijn van 8 januari t/m 29 januari voor de tweede keer geweest en het was heerlijk weer. De eigenaar en het personeel zijn bijzonder attent. Elke dag word je appartement schoongemaakt. Er staat nu bijna een nieuw appartement naast die bijna af is waardoor het kelinschalige er wel van af is. vergeleken vorig jaar is het toerisme behoorlijk gestegen en is het niet meer zo spotgoedkoop maar nog zeker goedkoop want voor zo'n 12 euro kan je onbeperkt sushi eten in sushiexpress. Heerlijk gegeten en ook op het strand herlijke lagoustine, krab, oesters en veel Brazilianen die nu in januari en februari vakantie hebben waardoor het een levendige bedoeling is. Ik zou zo weer terug willen en de rest van de winter er blijven. veel plezier voor diegene die noog gaan en tot slot kan je voor 5.50 real met de bus van porto de galinhas naar recife, rechtstreeks.

Gereisd met partner in januari 2006

• 8Lian en Karel24-01-2006

Zojuist terug van één weekje Porto e Mar. Deze pousada ligt prima; dicht bij het centrum en het strand en toch net ver genoeg van de drukte. Het is een aanrader voor diegene die van kleinschalige accommodaties houdt. Het ontbijt is keurig verzorgd en je kan gewoon vragen om extra's zoals een (roer)eitje. Kamers zijn klein, maar heel kleurig en functioneel ingericht. Minpuntje is toch wel de taal. Ook in PdG spreekt men nauwelijks Engels.

Gereisd in januari 2006

• 8Diana en Arnold04-12-2005

Klein maar fijn! Recent opgeknapte kamertjes, schoon, prima douche. Service is gewoon goed, lekker ontbijtje, vriendelijke mensen die je wel willen helpen maarja, ze verstaan je niet hè.. Strand en centrum op een paar honderd meter. Het "discohuis" is op gehoorafstand..

Gereisd in december 2005

• 8Michael en Petra25-10-2005

Pension ligt 3 minuten lopen van centrum en strand. Kamers zijn niet groot, maar hip gerenoveerd en elke dag schoon gemaakt en je krijgt schone handdoeken. Zwembad is lekker om na een lange dag strand in te dompelen. Ze spreken daar alleen Portugees, maar met handen en voeten kom je ver. Aan de andere kant van het zwembad zijn ze aan het uitbreiden, maar daar hebben wij geen hinder van ondervonden. Veelal de Brazilianen komen daar naartoe voor vakantie of weekendje weg.

Wij hebben zelf een heerlijke tijd daar door kunnen brengen. Met een tweetal uitstapjes met Sergio, een engelssprekende chauffeur/gids, die zeker een aanbeveling is. De "manager" van het hotel weet zijn telefoonnummer.

Gereisd in oktober 2005

0 tips over Pension Pousada Porto E Mar