Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

19 Reviews over Armacao

• 6Emma28-08-2010

Tegenvaller

In augustus 3 nachten geweest. Wij vonden het een lawaaiig hotel. Leuk misschien voor als je kinderen hebt maar anders zouden we voortaan eerder voor een kleine poussada gaan. Aan de receptie vriendelijk geholpen maar het personeel aan de bar let niet op en zijn erg kortaf. Ontbijt vonden we veel maar weinig kwaliteit. Een keer een salade in het hotel genomen, deze was de slechtste ooit. Het complex ziet er wel aardig uit en het centrum is een druk toeristisch dorpje maar best leuk vertoeven aan het gezellig drukke strand.Keuze uit vele restaurantjes.

• 6Claudia07-03-2010

NUNCA MAIS VOLTO PARA ESSE HOTEL

Péssimo atendimento. Estrutura é bonita mas não tem qualidade na prestação de serviço e atendimento. São muito lentos "devagar quase parando mesmo". Não conseguem resolver problemas não te passam retorno... Enfim não voltarei. E não recomendarei a ninguém.

• 10L12-10-2008

Vilket ställe!

Vi åkte i november 2007 med apollo till Porto de galinhas och Armacao! Toppen hotell med en pool precis vid havet, går inte att beskriva känslan, underbara promenader längs den långa stranden, lata dagar vid någon av de tre poolerna, toppen mat på hotellet. liten nackdel att det var rätt långt att gå in till porto de galinhas, men det gick minibussar mest hela tiden så det var inga problem heller! Trevliga människor överallt. Åker tillbaka till Brasilien i år igen, denna gång till Pipa, Tibau du sol!

• 8angela15-05-2006

hotel armacao is heel rustig gelegen, het is schoon, het heeft een gezellig tropisch bouwstijl met cabana's en het ligt aan zee.Alles ziet er schoon uit, het zwembad ligt pal naast het strand heel apart, het ontbijt is goed, de bediening ook. De kamers zijn romantisch ingericht.Het is wel ver van het centrum. Dus je moet met de taxi voor een paar euro maar. Je moet er echter niet te lang zitten want het is ook een beetje saai. Porto de galinhas is namelijk een heel klein dorpje.

• 8Danielle03-03-2006

Net een paar dagen terug, 16 dagen in Hotel Armacao geweest en het was op en top, we kwamen aan en waren niet tevreden, geen probleem, volgende dag een andere ruime kamer. Airco werkt goed, kamers zijn netjes en elke dag schone handoeken. Bediening op het strand op en top, dus geen op of aanmerkingen. Echte aanrader!

• 9George en Sheela26-02-2006

Fantastisch hotelcomplex met een prachtige strand en een geweldige ligging. Naar het centrum van Porto de Galinhas kun je gemakkelijk wandelen over het strand (ongeveer een half uur). Je wordt niet lastiggevallen ook 's avonds niet. Het voelt heel veilig aan. De kamers zijn ruim en schoon. Het personeel is vriendelijk en doen hun uiterste best om te begrijpen wat je zegt. Ze beheersen de Engelse taal slecht. Met het boekje " Hoe en Wat/ Braziliaans" kom je een heel eind. Een volgende keer gaan we zeker weer terug naar dit hotel.

• 8brigitte18-02-2006

een mooi hotel maar je moet wel in het nieuwe gedeelte een kamer hebben de airco was geweldig het avondeten is niet al te best het de zwembaden zijn top en het strand ook de obers zijn super vragen aldoor of er nog iets moet zijn en eten op het strand is ook goed de receptie kan nog wel een curcus engels nemen heel slecht maar voor de rest een prima hotel

• 9suzanne27-12-2005

Fantastisch gelegen aan strand, dat verder tot het centrum van Porto zo goed als verlaten was. Zeer attente bediening (ook op het strand). Kamer schoon en ruim, alleen airco had beter gekund (maar was te doen). Aan overkant van tennisbaan (vanaf strand gezien rechts achterin) werd een nieuw gebouw vh hotel gebouwd, dat was wel eens vervelend ivm lawaai. Men spreekt weinig Engels, maar met Wat&Hoe / handen& voeten goed te doen. Tip: met buggy naar Maracaípe strand en boottochtje op de daar gelegen lagune met zeepaardjes. Autohuur totaal niet nodig, alles prima te doen lopend of met taxi's/buggy's, die weinig kosten. Zeer geschikt voor rustzoekers!

• 8Jacky02-12-2005

Prima hotel. Vriendelijk personeel ook bij de receptie. Ze proberen echt Engels te spreken en als je zelf een beetje Portugees probeert en een woordenboekje hebt, komt alles goed. Bij ons hebben ze ook geprobeerd om ons in een kleine kamer onder te brengen (met erg klein bed). Nadat we hier direct melding van hadden gemaakt hebben ze zonder problemen de kamer omgeruild voor een grotere. De kamermeisjes wisten telkens weer een andere versiering op je bed te leggen met bloemen en handdoeken in de vorm van vissen of een krab. Barpersoneel erg vrolijk, zelfs een zingende barman die een eigen cd heeft uitgebracht. Ontbijt goed maar voor diner is het gezellig om 's avonds het dorp in te gaan. Mogelijkheden genoeg en voor 2 euro heb je een taxi. Animatieteam erg enthousiast maar wel in het Portugees.

• 9Siebe en Hélène29-11-2005

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Bediening was vriendelijk en deed moeite om zich verstaanbaar te maken, net als wij. We hadden half pension geboekt en we kunnen zeggen dat het eten, in buffetvorm, erg goed was. De ligging is heerlijk en de onze kamer was schoon en ruim. Heerlijk iedere dag over het strand naar Porto de Galinhas gelopen, zo'n half uur.Daarbij genieten van de zon, de hoge golven en de rust. Kortom een heerlijke vakantieplek!

Hotel Armacao info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar