Hotel Armacao

• Kinderopvang

19 reviews over Hotel Armacao

• 6Emma28-08-2010

Tegenvaller

In augustus 3 nachten geweest. Wij vonden het een lawaaiig hotel. Leuk misschien voor als je kinderen hebt maar anders zouden we voortaan eerder voor een kleine poussada gaan. Aan de receptie vriendelijk geholpen maar het personeel aan de bar let niet op en zijn erg kortaf. Ontbijt vonden we veel maar weinig kwaliteit. Een keer een salade in het hotel genomen, deze was de slechtste ooit. Het complex ziet er wel aardig uit en het centrum is een druk toeristisch dorpje maar best leuk vertoeven aan het gezellig drukke strand.Keuze uit vele restaurantjes.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8angela15-05-2006

hotel armacao is heel rustig gelegen, het is schoon, het heeft een gezellig tropisch bouwstijl met cabana's en het ligt aan zee.Alles ziet er schoon uit, het zwembad ligt pal naast het strand heel apart, het ontbijt is goed, de bediening ook. De kamers zijn romantisch ingericht.Het is wel ver van het centrum. Dus je moet met de taxi voor een paar euro maar. Je moet er echter niet te lang zitten want het is ook een beetje saai. Porto de galinhas is namelijk een heel klein dorpje.

Gereisd in mei 2006

• 8Danielle03-03-2006

Net een paar dagen terug, 16 dagen in Hotel Armacao geweest en het was op en top, we kwamen aan en waren niet tevreden, geen probleem, volgende dag een andere ruime kamer. Airco werkt goed, kamers zijn netjes en elke dag schone handoeken. Bediening op het strand op en top, dus geen op of aanmerkingen. Echte aanrader!

Gereisd in maart 2006

• 9George en Sheela26-02-2006

Fantastisch hotelcomplex met een prachtige strand en een geweldige ligging. Naar het centrum van Porto de Galinhas kun je gemakkelijk wandelen over het strand (ongeveer een half uur). Je wordt niet lastiggevallen ook 's avonds niet. Het voelt heel veilig aan. De kamers zijn ruim en schoon. Het personeel is vriendelijk en doen hun uiterste best om te begrijpen wat je zegt. Ze beheersen de Engelse taal slecht. Met het boekje " Hoe en Wat/ Braziliaans" kom je een heel eind. Een volgende keer gaan we zeker weer terug naar dit hotel.

Gereisd in februari 2006

• 8brigitte18-02-2006

een mooi hotel maar je moet wel in het nieuwe gedeelte een kamer hebben de airco was geweldig het avondeten is niet al te best het de zwembaden zijn top en het strand ook de obers zijn super vragen aldoor of er nog iets moet zijn en eten op het strand is ook goed de receptie kan nog wel een curcus engels nemen heel slecht maar voor de rest een prima hotel

Gereisd in februari 2006

• 9suzanne27-12-2005

Fantastisch gelegen aan strand, dat verder tot het centrum van Porto zo goed als verlaten was. Zeer attente bediening (ook op het strand). Kamer schoon en ruim, alleen airco had beter gekund (maar was te doen). Aan overkant van tennisbaan (vanaf strand gezien rechts achterin) werd een nieuw gebouw vh hotel gebouwd, dat was wel eens vervelend ivm lawaai. Men spreekt weinig Engels, maar met Wat&Hoe / handen& voeten goed te doen. Tip: met buggy naar Maracaípe strand en boottochtje op de daar gelegen lagune met zeepaardjes. Autohuur totaal niet nodig, alles prima te doen lopend of met taxi's/buggy's, die weinig kosten. Zeer geschikt voor rustzoekers!

Gereisd in december 2005

• 8Jacky02-12-2005

Prima hotel. Vriendelijk personeel ook bij de receptie. Ze proberen echt Engels te spreken en als je zelf een beetje Portugees probeert en een woordenboekje hebt, komt alles goed. Bij ons hebben ze ook geprobeerd om ons in een kleine kamer onder te brengen (met erg klein bed). Nadat we hier direct melding van hadden gemaakt hebben ze zonder problemen de kamer omgeruild voor een grotere. De kamermeisjes wisten telkens weer een andere versiering op je bed te leggen met bloemen en handdoeken in de vorm van vissen of een krab. Barpersoneel erg vrolijk, zelfs een zingende barman die een eigen cd heeft uitgebracht. Ontbijt goed maar voor diner is het gezellig om 's avonds het dorp in te gaan. Mogelijkheden genoeg en voor 2 euro heb je een taxi. Animatieteam erg enthousiast maar wel in het Portugees.

Gereisd in december 2005

• 9Siebe en Hélène29-11-2005

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Bediening was vriendelijk en deed moeite om zich verstaanbaar te maken, net als wij. We hadden half pension geboekt en we kunnen zeggen dat het eten, in buffetvorm, erg goed was. De ligging is heerlijk en de onze kamer was schoon en ruim. Heerlijk iedere dag over het strand naar Porto de Galinhas gelopen, zo'n half uur.Daarbij genieten van de zon, de hoge golven en de rust. Kortom een heerlijke vakantieplek!

Gereisd in november 2005

• 8Bianca25-11-2005

Erg fijn hotel, ruime kamers. Goed schoon. Het animatie team is erg fanatiek. Heerlijk strand met eigen zitjes parasol en ligbed. allemaal kosteloos. Prima hotel voor een heerlijke vakantie.

Gereisd in november 2005

• 8A .m.m.Dielens30-09-2005

Mijn vriend en ik waren erg tevreden over het hotel! Het is een goed onderhouden complex dat een heel verzorgde indruk geeft. Het strand ligt net achter het zwembad en je kunt je cocktailtje en sandwich zo op je handdoekje krijgen! Erg handig dat je alleen maar je kamernummer hoeft op te geven, zo hoef je geen geld mee te nemen naar het strand of het zwembad. En het kost drie keer niks, dus da's pas echt genieten! De service vonden wij wel erg goed, mensen waren erg behulpzaam! Ze spreken inderdaad slecht Engels, maar met handen en voetenwerk én een Braziliaanswoordenboek wisten we redelijk te communiceren!

Gereisd in september 2005

Hotel Armacao info