Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

51 Reviews over Visual Praia

• 9Dirkje21-04-2012

Mooi hotel aan de boulevard

Mooi hotel, direct aan de boulevard. Vriendelijk personeel en alles heel schoon. Ruime kamers.

• 10Carla Bakker26-02-2012

Mooie plek voor week vakantie

Prachtlocatie, lieve, vriendelijke mensen. De kamers zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt. Drie lekkere zwembaden, prachtig uitzicht vanuit de kamer maar ook vanuit de terrassen en ligstoelen. Het ontbijt was een feestje elke dag: zoete en hartige broodjes, cake, fruit, sap, koffie/thee, ei, worstjes en een kok die omelet of een tosti voor je ogen bakt. We hebben genoten en zijn goed verzorgd geweest. Echt een aanrader voor een onbezorgde week warmte en gastvrijheid.

• 8Moezeltje29-05-2011

Voor ons het beste hotel van Ponta Negra

Hotel Visual ligt direct aan de boulevard en heeft een heerlijk zwembad. De kamers zijn netje. Het ontbijt is heerlijk. In de omgeving zitten een aantal goede restaurants: Mazano en Hemmingway waren voor ons echt de toppers.

• 8L&J08-04-2011

goed

We zijn net terug van uit Ponta Negra,we hebben een fijne vakantie gehad. Dit was de 4e keer in dit hotel,in 2 jaar tijd is de kwaliteit wel minder geworden,maar de ligging is perfect. Bij deze willen we wel de mensen waarschuwen,als men gebruik maakt van een pinautomaat in winkelcentrum Praia Shopping.-LET GOED OP- of neem cash geld mee,dat kan in de kluis.Het kan zo maar gebeuren dat je bankrekening is geplunderd bij thuiskomst.Dat is zeer vervelend

• 8van bronswijk06-01-2010

uit stekend te vertoeven

wij zijn een keer of 5 naar brasil geweest,'t was de eerste hotel,waar we geen hangmat hadden,dat is wat ons als eerste opviel.maar prima te logeren,ontbijt uitstekend verzorgd,tapioca,een ommeletje hoe wil je hem hebben,lieve mensen,taal probleem,je komt er altijd uit,mensen aldaar hebben geduld met je,niks is teveel maar zo zijn ze allemaal wel is mijn ervaring wij zijn verliefd op brazilie

• 8Wilbert & Fenny27-12-2009

Mooi Hotel.

23-12-2009 terug gekomen uit Brazilië, wij hadden een combinatie gedaan, 1 week natal en 1 week Pipa (Pousada coco fresco), Hotel Visual is keurig verzorgd en lieve mensen, het strand is prachtig, boulevard/winkels zijn er niet veel, in de restaurants kan je heerlijk eten voor weinig geld, tevens is dit de gelegenheid om iets te drinken barretjes zijn er niet en om 22.30uur sluit alles. Pipa-Coco fresco ligt in een prachtige tuin ook hier lieve mensen, het ontbijt is eenvoudig, s'avonds kan je lekker in een barretje zitten, hoofdstraat/winkels stelt niet zoveel voor, het is wel klimmen in Pipa, jammer dat het strand vol ligt met lavastenen. Wij hebben prachtige excursies gemaakt met een Hollandse jongen die in Brazilië woont, al met al een heerlijke vakantie gehad, mocht je vragen hebben mail mij gerust!

• 9Danielle09-12-2009

Super

we hebben afgelopen zomer in dit hotel gelogeerd. we hebben eerst een 7 daagse rondreis gedaan Die was zeker aan te raden. Super mooi. na deze week heb je echt een strandvakantie nodig. Visual praia was echt top. De kamers zijn schoon, de meeste kamers hebben zijzeezicht. De massage is zeker de moeite waard.

• 9kir02-12-2009

toplokatie

wij zijn net terug van visual praia en hebben er een heerlijke vakantie gehad.het personeel is super vriendelijk ondanks dat ze bijna geen engels kunnen.ach ma wat maakt het uit als er een hele vriendelijke en zeer behulpzame dame stephanie aan de receptie staat die nederlands spreekt geweldig toch.het hotel is super schoon en heeft een perfecte ligging.

• 9R en M08-10-2009

Mooi Hotel, Centraal gelegen.

Mooie Accomodatie in het centrum gelegen op loopafstand van restaurants en uitgaansgelegenheden. Een aantal kamers heeft overlast van bouwwerkzaamheden met name aan de wegkant en van een afvoerpijp van het hotel zelf die 24 uur per dag raast, beetje jammer. Erg vriendelijk personeel,één daarvan aan de receptie genaamd Steffanie is Nederlands sprekend,erg ideaal. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en schone handdoeken. Het ontbijt is dagelijks wel hetzelfde maar goed!

• 10Gonnie23-07-2009

Aanrader!!

Fantastisch hotel, echt een aanrader! mooie locatie aan de boulevard dichtbij winkeltjes en de restaurants. Voor € 10,- eten (voor- hoofd- en nagerecht). Kamers worden elke dag schoongemaakt. Wij vonden het 5 sterren waardig

Hotel Visual Praia info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden