Hotel Venezia ***

7,6

27 reviews over Hotel Venezia in het Nederlands

prima centraal gelegen hotel

joke en huub, 7-6-2009

het hotel heeft mooie grote kamers, die goed worden schoongemaakt. Het ontbijt, dat je zelf samenstelt, wordt in de kamer gebracht op de door jou aangegeven tijd. Het hotel heeft een kleine receptie, dakterras met klein zwembad en ligt bovenop een steile helling. Vanaf het strand is het dus ff een flinke klim naar boven. Het hotel ligt heel centraal t.o.v. de barstraat en bushaltes. Al met al: een goed hotel voor de prijs die je betaalt !

joke en huub

Zeer goed bevallen!

Laura, 26-7-2008

We zaten in een hele grote kamer. En het personeel was erg aardig een behulpzaam.

Het is wel raar dat er van te voren niet gemeld was dat er werkzaamheden aan het zwembad zouden plaatstvinden. Gelukkig hadden wij hier geen last van. Maar vrienden werden elke ochtend om 06.30 uur gewekt door bouwvakkers.

Maar het hotel ligt geweldig. Busstation en taxi's voor de deur en in de wijk erachter kan je leuk uitgaan.

leuk en netjes hotel

Thijs Boukema en Rosalie v. Balveren, 17-7-2008

Leuk hotel. Elke dag netjes schoongemaakt.

Ligt dichtbij slasastreet en boulevard en strand, al is de weg naar het strand behoorlijk steil. Voor ons als jong stel geen probleem maar we kunnen ons voorstellen dat het voor senioren lastig kan zijn.

Receptiepersoneel spreekt maar enkele woorden engels maar dat is een veel voorkomend probleem in Brazilië. Ontbijt is matig. Het beleg is niet van al te beste kwaliteit. Doordat het ontbijt op de kamer word gebracht heb je weinig mogelijkheid om in contact te komen met andere hotelgasten.

Verder een hele leuke vakantie gehad.

Brazilië is wel echt een aanrader.

Netjes hotel met ruime kamers. Te klein balkon.

Huub en Ria, 10-7-2008

Het hotel is netjes en schoon. Dagelijks nieuwe handdoeken en schoonmaak. De appartementen zijn ruim maar de balkons zijn erg klein. Het ontijt op de kamer beviel ons erg goed.

TIP: laat nooit (ook 's nachts niet) de balkondeur op een kiertje staan. Ondanks dat de inbrekers flinke acrobatische toeren moesten uithalen, is er bij ons 's nachts ingebroken terwijl wij sliepen.

jammer van het ontbijt op je kamer, je ziet of spreek geen andere gasten van het hotel.

leuk hotel

Roxanne Gulikers, 17-1-2008

leuk hotel. eenzijdig ontbijt, weinig service en een klain zwembad

schoon hotel met een goede ligging

Arjan, 2-1-2008

schoon hotel met een goede ligging. Het hotel ligt zo'n 100 meter van het strand alsmede het uitgaansgebied met een bushalte voor de deur. De lager gelegen kamers hebben geen mooi uitzicht (muur, beste zijn 901 tot 905) De kamers zijn verder schoon en ruim genoeg en zijn voorzien van een koelkast, combi-magnetron, satelliet tv en kluisje dat gratis is. Ontbijt wordt op de kamers geserveerd waarbij je dagelijks op een formuliertje kunt aangeven (maximaal 7 dingen) wat je wilt. Het zwembad op het dak mag de naam niet hebben. Hotel ligt direct tegenover het uitgaangsgebied van Ponta Negra maar stel je daar niet veel van voor. Ongeveer 10 tot 15 tentjes die vol moet hoertjes en geile toeristen zitten. Ik vond persoonlijk bijvoorbeeld Fortaleza veel leuker. (meer diversiteit)

Voor lekker eten raad ik Churrascaria Pantanal aan. (tussen praia shopping en supermarkt Extra in) vééél vlees

Net een paar dagen terug van een super leuke week in Natal. Kan me voorstellen dat het voor vrouwen wat minder is hier. Het hotel ligt 2 minuten lopen naar het uitgaansgebeuren en het strand.

Een goed hotel

R. Sewdajal, 17-10-2007

Een goed hotel.

Bijzonder goede ligging dichtbij de restaurants, uitgaansgelegenheden, winkels en natuurlijk t strand.

Wel jammer van het kleine zwembad. Het personeel erg vriendelijk, spontaan en behulpzaam.

Leuk hotel , met goede ligging vlak bij het strand en het centum van ponta negra.

Lekker ruim strand met hoge golven , niet ideaal voor kleine kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venezia in Ponta Negra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venezia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Venezia scoort een 7.56 uit 10 op basis van 27 reviews.