Aparthotel Serantes

Aparthotel Serantes

9.5Fenomenaal

Brazilië, Brazilië, Ponta Negra

Op vakantie geweest naar Serantes?

9.5Fenomenaal

Aparthotel info

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

2 reviews over Aparthotel Serantes

• 10petra jacobs18-11-2010

geweldige service, super veel ruimte

wij zijn hier 3 weken geweest. Hotel Serantes is fantastisch, hele aardige eigenaren die uit Spanje komen en nu 3 jaar dit hotel runnen. Service staat superhoog in het vaandel, en niets is teveel, geldt trouwens voor het gehele personeel. Ontbijt is uitgebreid en lekker, wel veel gefrituurd en gebakken. Maar ook veel en lekker fruit en sapjes. Kamers zijn super, erg school, perfect werkende badkamer, en heel veel bergruimte. Beter kan niet. Zwembad is wat aan de kleine kant. In de 3 weken dat wij hier gelogeerd hebben, is er 1 weekend een ander Nederlands stel geweest. Voor de rest alleen maar Brazilianen. Hele aardige mensen, en ze willen allemaal met je praten, maar helaas is er maar een enkeling die een woordje Engels kan. Wel jammer. Het engels van de eigenaar is prima, van de 2 heren aan de receptie matig. de rest van t personeel spreek ook geen woord engels. Maar dat heeft ook zijn charmes!!. Niets dan lof over dit hotel. Straand en uitgaanscentrum beide op korte loopafstand.

Gereisd met partner in november 2010

• 9Rhandell03-01-2010

Een absolute aanrader!!!

Ik en mijn vriendin zijn afgelopen kerstvakantie naar Natal, Brazilië geweest. We verbleven in het fantastisch gezellige Ponta Negra- in aparthotel Serantes. Een juweeltje! Het complex is strategisch gelezen in het meest gezellige stuk van Natal - Ponta Negra, precies tussen strand (100 meter naar beneden) en het uitgaangsgebied (100 meter naar boven). De accomodaties ogen als nieuwbouw, zijn zeer ruim en érg schoon. Spik en span. De bedden slapen fantastisch. De douche en badkamer zijn zeer proper en over de ruimte valt helemaal niet te klagen. Het personeel is fantastisch dienstbaar en helpt OVERAL mee. Alles wordt DIRECT geregeld, niets mañana, mañana... Het eten is werkelijk formidabel, maar wel wat vettig.... gelukkig kun je ook kiezen uit 5 soorten fruit bij het ontbijt. Probeer zeker eens de aardappeltaart. Het enige nadeel aan dit complex is de saaie, verlaten straat die voor het complex ligt, 50 meter naar beneden lopen over een redelijk onveilige weg... voor de rest TOP!

Gereisd met partner in december 2009

0 tips over Aparthotel Serantes

0 vragen over Aparthotel Serantes

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats