Hotel Rifoles Praia

• Kinderopvang
  • Sauna

60 reviews over Hotel Rifoles Praia

• 8Ivo12-11-2012

Voor rust en luxe... Het is een aanrader.

Prachtig verblijf met veel mooie recreatie mogelijk heden. Zéér uitgebreide ontbijt tafel. Kamer zijn meer dan proper met een goede kamerbediening. Vlak bij het Center shopping, met mooie winkeltjes en terrasjes. De ligging is wel heel ver van de boulevard en het uitgaansleven. De klandizie, de inwoners die hun vrije tijd in het hotel doorbrengen is elitair en arrogant.

Alleen gereisd in augustus 2011

• 10wpullen25-01-2011

Perfecte hotel accomodatie

prima locatie en zeer vriendelijk personeel.In onze vriendengroep van 6 man sprak er 1 vlekkeloos Braziliaans.Communicatie in andere talen is lastig.Maar met handen en voeten kom je ook een eind.Hotel om naar terug te gaan!!!

Gereisd met vrienden in maart 2006

• 9Sipko17-03-2010

een van onze leukste vakanties

voor de 2e keer in dit fijn hotel geweest, wij zijn ooit 4 x achter elkaar naar brasilie geweest, toen 3 jaar elders en nu weer naar brasil, en we weten nu al dat we volgend jaar weer naar brasil gaan, leuke mensen, prachtig weer, mooi strand, woeste golven, leuke excusies met buggy's, en over het eten maar te zwijgen, het hotel is perfect op 2 dingen na de bedden zijn slecht en het eentonige piano muziek in het restaurant en lobby, maar voor de rest Top

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Inge en Rene01-03-2009

Prima accomodatie, echte aanrader!

Prima hotel direct aan het strand en zee. Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers, waarvan de meesten geen of amper engels kunnen (maar dat geldt voor de hele regio!), dus communiceren gaat veel met "handen en voeten-werk" maar geen probleem. Geweldige boulevard met veel vertier, terrasjes, restaurantjes, shops, etc, erg gezellig. Weer was geweldig, volop zon en hele tijd 30/35 graden, heerlijke zwoele avonden en s' nachts koelt het weinig af, blijft rond de 25/28 graden. Ook de temperatuur van het zeewater is zeer aangenaam, rond de 28 graden, lijkt wel een warm bad. Wel continu wind, maar is wel prettig. Ook prettig: bijzonder veilige omgeving, geen criminaliteit of dergelijke! De foto' s op de site zijn wat gedateerd, naar ons oordeel ziet het er nu veel beter uit! Inge en Rene.

Gereisd met partner in februari 2009

• 8Roel16-02-2009

super mooi!!!

Het was erg mooi, alles netjes , vriendelijk personeel. En dan de lekkere biertjes

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 9Margriet03-10-2008

Een toppertje!

Geweldig hoel met fatsoenlijke, vriendelijke mensen. De service staat hier hoog in het vaandel. Wij hadden all inclusive geboekt en aten s'middags a la carte. Er stonden heerlijke gerechten op de kaart. Ook het buffet was allemaal even lekker. Het enige wat tegenviel waren de excursies. Wij hebben al heel wat van de wereld gezien ondertussen maar deze vakantie zit bij mijn top 3!!

Gereisd in oktober 2008

• 8Jongen21-08-2008

Prima Hotel.

Prima Hotel, met perfecte ligging aan strand. Op loopafstand van kleine centrum.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Roger20-08-2008

Prima hotel met prima ligging.

Wij zijn net terug (19 aug 2008), Prima hotel, de ligging is perfect, vlak bij het strand, wel wat trappen aflopen. Er is een kleine ligweide waar je lekker bij de zwembaden kan liggen. Je kan lopen naar het centrum en naar praia shopping. Eten kan je goed in het stadje, voor rond de 15 euro PP met drinken, genoeg restaurantjes. Buggy tour doen, is heel leuk. Prijs rond de 50 real PP. Al met al goed, gewoon doen, Brazilie is leuk land en best wel veilig met vriendelijke mensen. Onze tas is wel bij het zwembad gestolen, zat niets van waarde in, met let toch op je spullen, maar dat gebeurd hier ook.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Rudolfo Utrecht19-07-2008

Prima hotel,

Bijna al het personeel is vriendelijk. Ik was er maar 10 dagen maar zat binnen 2 dagen al bij een voetbalwedstrijd. De kok bij het zwembad is gek van voetbal dus met Hollanders die iets met voetbal hebben.. Maar ook de rest van het personeel erg vriendelijk. Nadeel is dat je toch wel zo'n 30 meter naar beneden moet lopen voordat je bij de zee bent. Maar ook dat heeft wel wat. Prima uitzicht op de zonneweide bij het hotel over de zee. Je kan dus kiezen bij het hotel te gaan liggen of beneden op het strand. Rechtsaf het hotel 10 minuten lopen ben je bij WC. tal van mogelijkheden om in de buurt te eten, spijt van de all-inclusive formule. Zeker buggytocht maken door duinen/strand. Iedereen lijkt er met het voetbalvirus besmet te zijn. Bij het stadion van America (vorig jaar was het niet best) kunnen ze stuk voor stuk de namen van het Nederlands elftal uit 1974 opnoemen.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Olav13-07-2008

Absoluut voor herhaling vatbaar!!

Afgelopen juni hebben wij een week mogen vertoeven in dit hotel. Over het algemeen zeer tevreden over de service, kwaliteit van de kamers en het hotel op zich. Zeer vriendelijke bediening en met wat handgebaren en soms wat engels konden wij ons toch wel duidelijk maken.

Een klein minpuntje is dat sommige verzoeken niet altijd daadwerkelijk uitgevoerd werden, zoals een extra kussen en een keer een bericht doorgeven aan mijn reisgenoot.

Verder een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2008

Hotel Rifoles Praia info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages