Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

60 Reviews over Rifoles Praia

• 8Ivo12-11-2012

Voor rust en luxe... Het is een aanrader.

Prachtig verblijf met veel mooie recreatie mogelijk heden. Zéér uitgebreide ontbijt tafel. Kamer zijn meer dan proper met een goede kamerbediening. Vlak bij het Center shopping, met mooie winkeltjes en terrasjes. De ligging is wel heel ver van de boulevard en het uitgaansleven. De klandizie, de inwoners die hun vrije tijd in het hotel doorbrengen is elitair en arrogant.

• 8Carmen Ferreira19-07-2011

Muito bom, pode melhorar!

Estivemos no Rifoles e o melhor do hotel é a localização e a limpeza em geral, apesar de um cheiro de mofo que nos acompanhou no quarto durante toda a estadia! Nos agradou bastante o atendimento de todos, dos garçons ao gerente, com bom humor e presteza. O café e os jantares são bem variados,mas não muito saborosos, talvez por que somos mineiros e para gastronomia somos bem exigentes!!! O quarto que ficamos era bastante espaçoso e com linda vista ( que pena: cheiro de mofo!). Tomara cuidem deste problema e teremos prazer em voltar ao Rifoles. Ahh, preços salgados como, infelizmente, todos os hotéis deste país...

• 8Wesley20-05-2011

Hotel quase perfeito

O hotel tem uma estrutura excelente, muito bem conservado, limpo e com tecnologia, mas precisa melhorar no restaurante, não apenas nos pratos que são apenas para gringos, mas no atendimento!! Como o jantar está incluso na estadia, a noite o restaurante ficava lotado e tinham apenas 3 garçons para atender mais de 100 mesas!! sem falar que é tudo muito caro, uma garrafinha de 330ml de agua era R$3,00!! Tirando isso o Hotel é maravilhoso, recomendo a todos, só foi uma pena eles nao terem um quarto com hidro que valesse o preço.

• 10wpullen25-01-2011

Perfecte hotel accomodatie

prima locatie en zeer vriendelijk personeel.In onze vriendengroep van 6 man sprak er 1 vlekkeloos Braziliaans.Communicatie in andere talen is lastig.Maar met handen en voeten kom je ook een eind.Hotel om naar terug te gaan!!!

• 9Sipko17-03-2010

een van onze leukste vakanties

voor de 2e keer in dit fijn hotel geweest, wij zijn ooit 4 x achter elkaar naar brasilie geweest, toen 3 jaar elders en nu weer naar brasil, en we weten nu al dat we volgend jaar weer naar brasil gaan, leuke mensen, prachtig weer, mooi strand, woeste golven, leuke excusies met buggy's, en over het eten maar te zwijgen, het hotel is perfect op 2 dingen na de bedden zijn slecht en het eentonige piano muziek in het restaurant en lobby, maar voor de rest Top

• 8Inge en Rene01-03-2009

Prima accomodatie, echte aanrader!

Prima hotel direct aan het strand en zee. Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers, waarvan de meesten geen of amper engels kunnen (maar dat geldt voor de hele regio!), dus communiceren gaat veel met "handen en voeten-werk" maar geen probleem. Geweldige boulevard met veel vertier, terrasjes, restaurantjes, shops, etc, erg gezellig. Weer was geweldig, volop zon en hele tijd 30/35 graden, heerlijke zwoele avonden en s' nachts koelt het weinig af, blijft rond de 25/28 graden. Ook de temperatuur van het zeewater is zeer aangenaam, rond de 28 graden, lijkt wel een warm bad. Wel continu wind, maar is wel prettig. Ook prettig: bijzonder veilige omgeving, geen criminaliteit of dergelijke! De foto' s op de site zijn wat gedateerd, naar ons oordeel ziet het er nu veel beter uit! Inge en Rene.

• 8Roel16-02-2009

super mooi!!!

Het was erg mooi, alles netjes , vriendelijk personeel. En dan de lekkere biertjes

• 9Margriet03-10-2008

Een toppertje!

Geweldig hoel met fatsoenlijke, vriendelijke mensen. De service staat hier hoog in het vaandel. Wij hadden all inclusive geboekt en aten s'middags a la carte. Er stonden heerlijke gerechten op de kaart. Ook het buffet was allemaal even lekker. Het enige wat tegenviel waren de excursies. Wij hebben al heel wat van de wereld gezien ondertussen maar deze vakantie zit bij mijn top 3!!

• 8Jongen21-08-2008

Prima Hotel.

Prima Hotel, met perfecte ligging aan strand. Op loopafstand van kleine centrum.

• 8Roger20-08-2008

Prima hotel met prima ligging.

Wij zijn net terug (19 aug 2008), Prima hotel, de ligging is perfect, vlak bij het strand, wel wat trappen aflopen. Er is een kleine ligweide waar je lekker bij de zwembaden kan liggen. Je kan lopen naar het centrum en naar praia shopping. Eten kan je goed in het stadje, voor rond de 15 euro PP met drinken, genoeg restaurantjes. Buggy tour doen, is heel leuk. Prijs rond de 50 real PP. Al met al goed, gewoon doen, Brazilie is leuk land en best wel veilig met vriendelijke mensen. Onze tas is wel bij het zwembad gestolen, zat niets van waarde in, met let toch op je spullen, maar dat gebeurd hier ook.

Hotel Rifoles Praia info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar