Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

48 Reviews over Praia Azul Mar

• 9Rinus Boersma29-03-2013

Prima plek

Goede indruk de omgeving is prima het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam.prijs kwaliteitverhouding is ok.het ontbijt is simpel maar goed.de kamers zijn groot en de douche is super.er is wivi bij receptie is gratis . Voor mensen slecht ter been en kinderen niet zo geschikt.wij komen hier zeker terug.

• 8sabinebrigitte17-02-2010

Super!

Ontbijt was super, zeker voor zo`n fruitliefhebber als ik, de kamer leek wel op een klein appartement, ontzettend groot en alle gemakken van dien (en een super badkamer!) We hebben veel bij het zwembad gelegen, want er waren niet veel gasten, het enige minpuntje was de steile trap naar de zee toe, maar als je gewoon via het hotel ging was er niets aan de hand. Prijs top! We hadden wel langer willen blijven!

• 9Fam. Waaijers24-10-2009

Uitstekend Hotel, aanrader

Wij zijn in maart hier geweest en hebben het uitstekend naar ons zin gehad. Vriendelijk, service gericht personeel wat ook best wel een beetje Engels spreekt. Zeer ruime kamers, wij hadden er een met vol zeezicht. Ontbijt uitstekend, veel vers fruit! Voor mensen die wat slechter ter been zijn wat lastig om het strande te bereiken. Op ongeveer 10-15 minuten lopen van alle uitgaans gelegenheden, met een taxi ong. 5 minuten en kost ook bijna niets! Dit hotel is een toppertje!

• 9Suzanne10-10-2009

Leuk

Wij zijn met 4 personen naar dit hotel geweest, allemaal jongeren. De hotelkamers waren enorm groot, heerlijk voor om al je kleren uit te spreiden. Er werd elke dag schoon gemaakt, elke dag de handdoeken verwisseld en elke dag de afwas gedaan! Er was in de buurt niet heel veel te beleven. De salsastreet was een 15 a 20 minuten lopen en daar waren voor prostituees bezig met geld verdienen. Voor ons meiden, 19 en 20 jaar was het niet plezierig om alleen op stap te gaan! Wij hebben ghet wel erg naar ons zin gehad want wij zijn in contact gekomen met braziliaanse straat verkopers en zij hebben ons meegenomen naar een echt braziliaans feest en zij waren er altijd om ons een beetje te beschermen. In het hotel was verder niet veel te beleven. De werknemers waren erg aardig, al spraken ze geen engels, ze helpen je overal mee!

• 6Annie Vonk01-08-2009

dit nooit meer.

voor ons niet meer,hotel was goed te noemen,vriendelijk en behulpzaam personeel,kamers waren uitstekend. echter,stond in de gidsen,,geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.dit is dus beslist niet waar.allesbestaat uit hellende straten en trappen.uitgaansgebeuren was als beschreven ca 500 mtr van het hotel,dit was dus 2 kilometer.excursies vallen tegen,weinig keus.

Dick en Annie Vonk Rozenburg (vac van 29 Juni tot 14 Juli 2009).dit dus nooit meer.

• 7Shanice Rood26-07-2009

Mooiste plek

is leukj om er naar toe te gaan maar neem geen 2 weken neem 3 weken dan kun je meer genieten. want je spent ook heel veel tijd aan het vliegen. je kan veel exursies doen. dicht bij strand en bij de boulevard. als je de boulevard afloopt dan heb je restaurantjes en winkeltjes. het is ongeveer 10 minutjes lopen en met de taxi moet je wachten en een hele omweg maken en dan ben je meer tijd kwijt. dit is een echte aanrader vind ik zelf. de zon is heel heet dus wel goed insmeren. de zee het water is helder. er zitten geen beestjes in het water. het zand word niet bloedheet. en er zijn ook heel veel Nederlanders daar. ik heb zelf ook heel veel nederlanders ontmoet. en ik vond het geweldig daar. ik zou zelf wel nog een keer terug willen. want het was enorm gezellig en leuk. het eten in het restaurant is ook overheerlijk. als je op de boulevard loopt dan kom je bij een restaurant tegen over de boulevard en het hete cactus. daar is het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk eten. doei

• 6R den Besten22-07-2009

Leuk voor een dagje maar erg oud en slecht eten.

Dit is misschien een leuke plek voor een familie die hier 14 dagen verblijft en lekker van het zwembad geniet. naar mijn mening waren de kamers erg verouderd, de gaten zaten in me gordijnen, in de minibar stond alleen maar water. Had zelf een kamer met uitzicht op zee maar, er zitten nog twee complexen achter die dit niet hebben dus beware. prijs was 130 real/nacht terwijl je voor 200real in het Coral Plaza zit. personeel spreekt nagenoeg geen engels en ik had een probleem met mijn kluisje waarvan ik de schuld kreeg (zogenaamd de verkeerde code ingetikt) Al met al wel redelijk maar, kan een serieuze upgrade gebruiken.

• 7Marion en Marcel.08-07-2009

Prima prijskwaliteit verhouding

April 2008 17dgn.in dit hotel geweest. Ligging mooi hoog aan strand/boulevard Voor ons was dit geen probleem,wel voor mensen die slecht ter been zijn! ca.10 min.lopen voordat je bij restaurant/winkeltjes bent,Salsastreet ca.20min.lopen.Ontbijt prima,met veel vers fruit,cake,ei,etc.Ook lunch/diner goed.Tip:onder hotel zit Acaïjuicebar,met heerlijke verse sappen,sandwiches etc.voor lichte lunch.Kamers ruim,net,helaas voor klanten Fly Brazil geen zeezicht....? A/d hfd.weg zit ook zeer goed buffet/sushibar,waar je alles per gewicht betaald!Buggytour door zandduinen moeite waard!

• 7Theo Kortsmit14-06-2009

prima hotel

Het hotel ligt op een half uur wandelen van het centrum van Ponta Negra aan het uiteinde van de bouwlevard. Dat vind ik het enige nadeel. Verder prima hotel, lekker rustig, goede service, schoon, goed ontbijt en je kunt te voet naar Paya Shopping. Een winkelcentrum (veilig pinnen) met een goed restaurant ernaast (Pirandello). Ook een grote souvenirwinkel ernaast.

• 8paco en elisa26-05-2009

perfecte uitvals basis

prima hotel(maar geen 4 sterren).goede verzorging.toch verschillend personeel wat wel engels spreekt.is even lopen naar de boulevard maar de taxi kost bijna niets.als je de buggytour(noord)wil doen,die absoluut de moeite waard is, moet je die bij van der lei(tegen over restaurant cactus)boeken, een belevenis die je bij blijft.

Hotel Praia Azul Mar info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden