BraziliëBraziliëPonta NegraHotels Ponta NegraHotel Ocean Palace Beach Resort & Bungalows

Hotel Ocean Palace Beach Resort & Bungalows

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

47 Reviews over Ocean Palace Beach Resort & Bungalows

• 8Patrick22-08-2012

Ontzettend mooi hotel direct aan het strand.

We hebben zeer genoten in dit mooie hotel met heel vriendelijk personeel. Zeker een aanrader voor wie naar Natal op vakantie wil.

• 9Marcel18-11-2010

Heerlijk Resort

Wat een fantastische plek voor een korte ontspannende vakantie. Wat een mooi hotel met vriendelijk personeel en goed eten. In weekend veel Brazilianen die lang weekend doorbrengen. Erg gezellig en zijn geinteresseerd in je afkomst etc. Zwembadbar erg gezellig en goed. Soms beetje luid geluid uit de speakers maar dat hoort een beetje bij Brazilie..

• 9lopesan819-09-2010

Fantastich hotel

Wij zijn er in de maand juli 2 weken geweest. Dit was een geweldige ervaring. Mensen erg gastvrij en vriendelijk. De kamers waren schoon en ruim. Het ontbijt was ook goed. Als je iets anders wilde werd dit terplekke voor je gemaakt. Het avondeten hebben we niet in het hotel genuttigd maar in Ponta Negra. De lunch in het hotel was wel goed. Er waren veel brazilianen in deze periode. Het zwembad was prima en de ligging is fantastisch. We hebben in nederland contact gezocht met Peter Picavet en hij heeft ons de mooiste plekjes laten zien. We werden bij aankomst door hem en zijn vrouw opgehaald van het vliegveld en naar ons hotel gebracht. Het eten buiten de deur is goedkoop en goed.

• 9Herbert30-08-2010

Fantastische plek

Geweldig hotel, heerlijk zwembad. Eten was super. Met de taxi bent u zo aan de boulevard

• 6Wildeman24-11-2009

Leuk hotel maar geen 5 sterren waard!

Veel faciliteiten zoals mooi zwembad, leuke sushibar, supermarkt, fitness, tennis etc. Kamers zijn heel erg verouderd, verf hangt los, scheuren in de muren. Wel zijn de kamers heel erg groot. Veel kamers hadden het slot van de deur kapot. Buitenlamp op balkon kapot. Wel erg grote balkons met mooi uitzicht op zee. De sfeer in het hotel is erg saai. Restaurant is erg ongezellig. Vanaf de buitenkant is het hotel erg verouderd, vies. Eten en zwembad zijn wel erg mooi. Op loopafstand geen enkele winkel en restaurant, dat mag niet in dit gedeelte. Dan moet je naar Ponta Negra op ca 4 km. De bungalowkamers zijn wel erg mooi, maar erg ver lopen vanaf restaurant. Geen 5 sterren waard. Eerder 3 sterren waard. En ik heb goede vergelijking want ik heb alle hotels in Natal en Pipa gezien. Pipa is gezelliger.

• 10Janita16-11-2009

Wij hebben een SUPER LUXE VAKANTIE gehad

Wij zijn voor de 2e keer in Brazilie. Maar dit hotel is echt SUPER MOOI. In 2005 hebben wij overlegt dat wij in 2006 naar dit hotel gaan

• 6Léon21-10-2009

Goed hotel maar zeker geen 5 sterren !

Van 12-10 tot 19-10 een week in dit hotel geweest. We hadden dit hotel geboekt om zijn 5 , maar het hotel is zijn zeker niet waard ! We hadden de duurste bungalowkamer geboekt, maar de kamer was oud en vervallen en niet luxe. Later overgeplaatst naar een goedkopere luxe kamer en deze was beter. Hotel was bezig met een verbouwing, zwembaden en restaurants waren gesloten. Het beloofde a la carte restaurant was niet alc en had slechts 1 menu. Bij het zwembad staat de muziek de hele dag keihard. Het personeel is vriendelijk en attent, maar spreekt erg slecht Engels (ook bij de receptie). Vaak krijg je het verkeerde of snapt men niet wat je wil. Het eten in het alc restaurant was wel goed, en ook het ontbijt was super. In het buffetrestaurannt echter was het eten vaak koud. Kortom als we een drie hotel geboekt hadden waren we tevreden geweest maar 5 ?? nee, niet voor Ocean Palace !!

• 9monique19-08-2009

beste hotel van Natal

We zijn hier in juli geweest. Het is het mooiste hotel van Natal dit werd door diverse mensen bevestigd. We weten niet hoe het eten is omdat wij altijd uit gingen eten. Dat is heel goedkoop en heerlijk eten. Goede restaurants in de buurt en lopend te doen. Het hotel bestond voornamelijk uit brazilianen die in eigen land op vakantie gaan. We zaten er met in totaal 12 nederlanders. S avonds is er niets te beleven en kun je beter op stap gaan. Let op: om 17.00 uur is het donker. Personeel en animatie zijn erg vriendelijk. Tip: ben je een voetballiefhebber ga dan na een wedstrijd van ABC (2e divie) 5 min. met de taxi, in een stadion met 20.000 man heb je een geweldige avond!

• 9Jeffrey en Mariska11-03-2009

Wat een topper!

Van 2/3 t/m 9/3 in Ocean Palace in deluxe kamer (zeezicht) geweest. Receptiepersoneel erg vriendelijk en spreken goed Engels, overig bedienend personeel spreekt (bijna) uitsluitend Braziliaans/Portugees. Ontbijtbuffet zeer goed, bij diner wordt vlees, vis of kip ter plekke gegrild. Hotel goed gelegen t.o.v. Ponta Negra en Shopping Centers Natal met taxi resp. 12 en 20 Reals. Excursie naar Pipa een aanrader. Hotel is voor herhaling vatbaar, let op: dit is wel een kindvriendelijk hotel.

• 6Marc19-02-2009

niet erg klantvriendelijk

We hebben daar verbleven begin december. Drie nachten niet moeten slapen wegens lawaai op andere kamers (was op die moment carnatal). Na vragen bij receptie heeft men hier niets aan gedaan. Sterren waard wat prijs betreft maar niet voor service. Groot zwembad lag er vuil bij

Hotel Ocean Palace Beach Resort & Bungalows info

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)