Hotel Natal Dunnas

Brazilië, Brazilië, Ponta Negra

7.8Goed

39 reviews over Hotel Natal Dunnas

• 8Gerben en Chantal01-09-2010

Goed hotel voor een goede prijs

In 2006 zijn we in dit hotel geweest. Het was een heel gezellig hotel voor een goede prijs. Niet direct aan het strand, maar het strand was via een trap goed te bereiken. Op het balkonn was een hangmat waar je heerlijk met z'n tweetjes kan luieren. Het eten was niet geweldig, maar aan de boulevard is gennoeg lekkers te vinden voor een goede prijs. De sappen bij het goede ontbijt waren heerlijk!! We hadden een van de weinige kamers met zeezicht. Geniet van je jetlag; 's ochtends om 6 uur is het geweldig om de zon te zien opkomen vanuit de zee, liggend in je hangmat!!

Gereisd met partner in maart 2006

• 7brit05-07-2010

We hebben erg genoten

Het was er fantastich!! het is er zeer mooi, en avontuurlijk. We hebben er veel gewandeld en lekker gegeten natuurlijk. De sfeer was er lekker,

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Wildeman24-11-2009

Leuk hotel in centrum Ponta Negra

Sfeervol hotelletje op 2 minuten van het zandstrand van Ponta Negra. Hierlangs allemaal strandverkopers...erg leuk. Ook wat winkeltjes en restaurantjes op loopafstand. Zwembad ook leuk voor kinderen met apart kinderbadje en kleine glijbaan. Ook een klein speeltuintje voor de kinderen. Er is een oud en nieuw gedeelte. Kamers in oude gedeelte zijn ook prima hoor maar de nieuwe kamers zijn net iets mooier en ruimer. Let op dat de nieuwe kamers een balkon hebben. Sommige oude kamers hebben dit niet, dit moet je als voorkeur aan je reisburo opgeven. Dit is geen garantie, maar een voorkeur. Klein sfeervol hotel...echt een aanrader.

Gereisd met partner in november 2009

• 8R. Baars23-06-2009

Goed betaalbaar hotel

Met een taxi naar het hotel gegaan en binnen gelopen, de prijs per nacht was 100 real (37 euro). Kamers zijn erg mooi met een grote luxe badkamer en in de kamer een lcd TV. Vraag wel naar uitzicht op zee.

De plaats Ponta Negra is verder totaal niet bijzonder!

Alleen gereisd in juni 2007

• 9peter en ellie10-06-2009

Voor de prijs Top hotel

Knus, eenvoudig hotel. Vriendelijk personeel, leuke kamer (helaas geen raam) Het enige wat er miste was een zitje op het balkon. De hangmat vergoedde dat gemis wel enigzins. Verder hebben we een geweldige vakantie gehad. Als we weer gaan dan zeker weer Natal Dunnas. TOP!!

Gereisd met partner in juni 2009

• 6Amanda21-10-2008

prima prijs/kwaliteit verhouding

Wij zijn van 25 08 08 t/m 03 09 08 in Hotel Dunnas geweest. De ligging was goed. Dat was ook de reden waarom wij dit hotel hadden gekozen. De kamer was niet zo, we hadden geen raam. Verder was de douche prima in orde en de kamer was verder schoon. Het ontbijt was niet echt geweldig maar Natal maakte verder alles goed..en wat natuurlijk ook zo is, je krijgt waar je voor betaald en daarom vinden wij dat Hotel Dunnas een prima prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 5jose14-01-2008

Zijn in juli 2007 in Natal Dunas geweest. De eerst kamer die ze ons aanwezen rook heel vies, bij de volgende kamer keken we enkel op een dak !De derde kamer had als uitzicht een bouwwerf met links en rechts een stukje van de zee.De kamer en de badkamer waren heel klein .De airco maakte ongelooflijk veel lawaai , zelfs als we hem uitschakelden!Ontbijt was goed verzorgd en vriendelijke bediening. De ligging was wel goed, je kon langs een trapje zo naar het strand . Op het strand hebben we ons geweldig geamuseerd met de plaatselijke bevolking.Er was een heel gezellig sfeertje . Zijn ook voor 3 dagen naar Fernando de Naronja geweest met een binnenlandse vlucht geboekt bij een reisbureau(een belg) op de boulevard . geweldig!wel wat duur maar een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 9Marliese en Emile10-12-2007

Heerlijk hotel, het gemak van het strand en de boulevard dichtbij, toch aan een rustige straat. Spaans en engels geen probleem. Heerlijk uitgebreid ontbeten. Enige minpuntje is dat er na 15.00 uur geen zon meer is bij het zwembad. Zeer attent personeel, zodra we 's middags weer in het hotel kwamen stond de koffie klaar.

Gereisd met partner in december 2007

• 8G. Knap22-11-2007

de kamerwas goed op een lekkende kraan na , ligging rustig en 30 meter van het strand. Restauranten en het uitgaans leven op een steen worp afstand. Strand erg goed en schoon erg verzorgd.

Gereisd met partner in november 2007

• 8Wendy31-10-2007

Net terug van twee weken Natal Dunnas en het is een prima eenvoudig hotel. Ik zou het voornamelijk aan jongeren aanraden die een hotel willen niet te duur en centrale ligging. De kamers zijn klein, eenvoudig en schoon. Handdoek wissel is om de dag maar je kan om schone vragen, al gaat dat niet van harte. Personeel spreekt amper Engels wat soms lastig kan zijn. Ontbijt is prima, veel fruit, cake en broodjes met ham en kaas. Wel iedere dag hetzelfde. De airco maakt gigantisch veel lawaai. tv op kamer met Amerikaanse zenders.

Gereisd met partner in oktober 2007

Hotel Natal Dunnas info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig