Hotel Morro do Careca

108 reviews over Hotel Morro do Careca in het Nederlands

gelijk aan het strand

Brenda
28-9-2016

+goede ligging, gelijk aan het strand

+lekker ontbijtje met o.a. vers gebakken eitje, lekkere cake, div soorten fruit, vers brood of toast of tosti zelf maken.

-thee smaakt naar koffie en kon niet verandert worden.

+ruime kamer met zeezicht en koelkast

Prima hotel

adijks
22-2-2016

Het is natuurlijk geen Hilton, maar dit hotel is ons zeer goed bevallen, beetje verouderd, maar een prima bed, een goede douche, simpel maar goed ontbijt en klachten die meteen worden opgelost met daarbij een absoluut fantastisch uitzicht over de oceaan, in de avond niets te doen aan de boulevard, vond de service en ontvangst/begeleiding van touroperator ter plaatse zeer goed, geven goede tips en halen zelfs je vergeten medicijnen in NL bij de apotheek in Natal,, klasse!! Dit hotel is value for money, maar 1x vond ik voldoende, probeer ook een keer langs het strand niet voor het hotel te gaan zitten bij Junior, neemt het niet altijd nauw met de uiteindelijke rekening, het dagelijks leven is hier zeer goedkoop, top buiten de deur eten in Natal met alles erop en eraan voor 2 personen nog geen 35,-- ook op het strand is het eten prima alleen vond het vaak de Albert Cuyp in het klein, maar is logisch, mensen hebben weinig proberen je van alles te verkopen, altijd een stabiel heerlijk temperatuurtje! Begrijp sommige reacties niet, is simpel, maar zeker goed!

Volgende jaar terug

@licj@
20-5-2013

Wij hebben in maart 16 dagen in dit hotel gezeten. Hotel is eenvoudig maar wel schoon en alle klachten worden serieus genomen en gelijk gemaakt. Ontbijt is goed en alles is vers. Hotel ligt gunstig dus zo ben je op het strand of lekker op de boulevard. Op het strand is er een gezellig atmosfeer. Je kan voor weinig lekker op het strand eten. Alles is vers en met "liefde" voor je gemaakt....zo als gamba,s,of lekkere pannenkoeken. Pasteitjes en garnalensoep is ook super lekker. Dus dat was lekker genieten. Jammer dat er zo weinig Brazilianen engels spreken. Maar ja met handen en voeten kom je ook ver. Wij gaan volgende jaar(100%) zeker terug.

Goed maar smerig

Cornelis Jansen
18-4-2013

De ligging is heel mooi. Dicht aan het strand. Eigenlijk op het strand. Kamers zijn verouderd. Lang niets aan gedaan. Badkamer, toilet en kasten waren heel vuil. Ik ga daar niet meer naar toe.

goede ligging

lian
11-4-2013

goede ligging

hotel op strand.

kamers kan beter badkamer vies, bedden goed

strand leuk met ligbedden en parasols

vriendelijke mensen

ga voor zon en relaxen

eten niet aan de boulevard zoek iets anders.

fantastisch hotelletje aan sfeervol strand

jackysmit
7-4-2013

Ons zesde hotel tijdens onze rondreis door Brazilië . een sfeervollere afsluiting hadden we niet kunnen bedenken. Goed het is geen luxe 5 sterren hotel , er is een balkon airco een koelkastje en n zeer goed werkend Free Wifi het is schoon en er is een perfect ontbijt met van alles er op en aan. Een mooi uitzicht vanuit de ontbijtruimte over de zee. Een klein zwembadje is er ook. Op het strand kun je gratis gebruik maken van ligbedden tafel en stoeltjes. Er is geen badhanddoekenservice houdt daar rekening mee. Drinken en eten kun je overdag op het strand kopen bij het barretje en de vele langsrijdende eetkraampjes.

Het hotel ligt aan het einde van de boulevard, dicht in de buurt van restaurantjes waar je 'savonds terecht kunt.

Wij hebben genoten hier en als je een gezellige tijd wil beleven ben je hier aan het juiste adres. Wij vonden ons verblijf hier dit hotel een goede afsluiting van onze rondreis.

goed en gezellig Hotel

gerritpeels
4-3-2013

Wij hebben er een heel mooie tijd gehad.Het personeel was zeer behulpzaam en erg vriendelijk.De dames van de ontbijt zaal waren uiterst vriendelijk en bakte een heerlijk eitje met spek als je er om vroeg.

Je kan er lekker met je blote voeten recht naar het strand lopen.

Ik ben één week in februari dit jaar naar hotel Morro do Careca geweest en heb het goed naar mijn zin gehad. De kamers zijn simpel maar schoon en als je een kamer met zee-zicht hebt dan kan je heerlijk op het balkon genieten van het uitzicht. Je loopt direct vanaf het hotel het strand op en het hotel biedt gratis parasols en ligbedden aan, ook kan je hier bij de vriendelijke (maar ook vreemde) medewerkers wat te drinken bestellen. Het personeel aan de receptie is uiterst behulpzaam en vriendelijk, dat er een Nederlander werkt is ook erg fijn. De ligging is super, de boulevard is naast de deur en de salsa street is op loop afstand (s'nachts wel een taxi terug nemen!). Ponta Negra is een fantastische omgeving om te genieten van de zon en om excursies te doen. Van criminaliteit hebben we niet heel erg veel gemerkt, wel veel verkopers op het strand maar die waren vrij makkelijk weg te wuiven. Zorg alleen dat je goed kijkt of er s'avonds mensen op straat zijn en ga niet alleen rondlopen.

Ca. 35 graden met zeewind! Brazilianen zijn geweldig! Hotel ligt aan het einde van de blvrd, direct aan het strand. De kamers zijn eenvoudig, ruim en vrij netjes. Matras is goed! Het kussen stonk (rook) maar had een kussen bij. Wij hadden een kamer op de bgg en ik geloof dat iedereen op de bgg tevreden was. Alarm bij balkon en serveillance! Ontbijt is gemiddeld (brood, broodjes, cake, ei, kaas, ham, veel fruit, sapjes). Hotelpersoneel aardig (praten bijna geen Engels, wel een Ned in dienst Boudewijn). Buurt is veilig, lopen enkele zwervers (waar niet) af en toe wat geven. Uitgaan op loopafstand echter niet op de blvrd maar hoger gelegen (salsastreet). Supermarkt ook hogergelegen (bij de kerk). Prijzen op strand: spies met vlees BRL 2 / hartige of zoete gevulde pannekoeken BRL 8 / Acai ijs 500 ml BRL 10 / IJsje BRL 2 / Garnalen met knoflook BRL 20 / Kokossap BRL 1 of 2 / Caipirinha BRL 4 / HulaHula (uitgeholde ananas met drank) €BRL 15 (langs de boulevard in de zaakjes iets goedkoper)

gewoon goed

michel
18-2-2012

Een kei goed hotel met goede service en goed kamers.

gugu en boudewijn en elexander staan altijd klaar voor je

bedden op strand gewoon aanwezig als je maar drinken pakt bij junior

maar dat spreekt voorzig

strand rekening van 120 real per dag met 4 volw 2 kinderen

lekker toch

We hebben een aantal aanbieders voor Morro do Careca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Morro do Careca in Ponta Negra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Morro do Careca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Morro do Careca scoort een 7.66 uit 10 op basis van 110 reviews.