Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

23 Reviews over Maritima

• 1dorssers01-10-2012

Dit nooit meer!! Mensen blijf daar weg.

Dit appartement word aangeboden door verschillende organisaties vanaf oktober word het door 1 organisatie eruit gehaald.Echter sommige touroperators houden het nog steeds in het pakket. Wij zijn net terug en van deze ruimte word je echt niet vrolijk. Laatste dag ratten in appartement. En badkamer meubilair dik van vocht enz. Zwembad durfde we niet in water was te troebel en schimmel aan tegels.Stoeptegels gebroken overal gras enz.

Met name de appartementen onder in zijn vochtig en er langs ligt allemaal troep.(Zie foto,s) geen wonder dat er ratten op bezoek komen.Natuurlijk hadden wij de beoordelingen op zoover gelezen. Echter doordat de ligging en service redelijk werd beoordeeld scoorde dit appartemet veel te hoog bleek achteraf.Kan niet veel meer zeggen als een schande dat ze hier toeristen in durven te duwen. Mensen blijf er weg !!!!!!!!!

• 8Koen Loose 30-07-2012

Eenvoudig maar degelijk en charmant

Toegegeven: onderstaande reacties zitten er niet compleet naast maar Maritima is een prima uitvalsbasis om Rio Grande do Norte te bekijken. De kamers zijn erg groot en worden prima schoongemaakt. Het zwembad en de bar zijn lekker rustig en in prima conditie. Prijzen zijn ook redelijk. Het personeel spreekt slecht tot geen Engels maar ze zijn erg welwillend en met handen en voeten kom je een heel eind. Ontbijtbuffet prima! Zee en strand op loopafstand. Bars en restaurants ook. Op 200 meter afstand zit een busverbinding die je overal brengt. Het weer in Ponta Negra is ook in de zomer (dus winter in Brazilië) prima: af en toe een buitje maar heel veel zon ondanks de deprimerende voorspellingen op het internet. Kortom: Eenvoudig maar waar voor je geld, mooie ligging, vriendelijke mensen. Aanrader!

• 8g. voortman19-11-2011

geweldig land!!!! en goed hotel.

goed hotel, dichtbij strand.. eten en bediening wel oke.. heerlijk uitzicht vanaf dakterras. echt een super lokatie.. dichtbij boulevard met heerlijke eettentjes.. aanrader restaurante Rio...

• 7J reijneke 04-10-2011

Mooi hotel

Wij zijn net terug uit Ponta Negra . Maritima is een mooi hotel maar jammer van het achterstalling onderhoud. Elke morgen en avond koud water onder de douche, we hebben dit doorgegeven aan de receptie die beloofde dat het goed zou komen als we van kamer zouden verhuizen.Maar dat was niet waar, elke keer een ander smoesje.De kluis in de kamer was stuk, antenne van t.v was stuk airco lekte moest en emmer onder met handdoeken anders stond je in een plas water enz. Erg jammer van z'n mooi hotel. De man van de receptie die een beetje Engels sprak was niet erg behulpzaam het andere personeel was erg vriendelijk. Dit was voor ons de tweede keer in Ponta Negra de leuke sfeer die er 6 jaar geleden was is er niet meer jammer de prijzen zijn 3 keer zo duur geworden er staat nu allemaal hoogbouw en de leuke danstenten in salsastreet zijn er ook niet meer. Desalniettemin eten en de zon was top.

• 1Mandy Schoofs08-07-2011

Slechtste vakantie ooit ECHT SCHANDALIG!!!!

Het was echt een vies,vuil appartement. De foto's waren echt een groot bedrog,foto mooi maar in werkelijkheid vies!!! hier enkele voorbeelden: kamer zat een kakkerlak op de gordijn toen we binnen kwamen,de lakens en handdoeken stonken enorm muf,het terras van de kamer had geen meubels en was beschimmeld en losse tegels,zeer gevaarlijk!het zwembad was niet zwembaar,het water was vies en zat veel schimmel aan de randen,deze werd volgend het personeel 1 keer in de week gekuist(normaal elke dag moete gebeuren)ma 1 keer werd het ook niet gedaan,de ligbedjes waren oud en versleten,sommige stuk,het onkruid groeide tussen de tegels door,het terras van het zwembad(bar) was ook een verwaarloosde nest met veel onkruid,het ontbijt was verschrikkelijk niets werd er gekoeld de kaas stond te zweten het fruit zat vol met beestjes!wagelijk!!het personeel at eerst voor dat ze de borden kwamen opruimen,veel klachten over ingediend maar werd niet geholpen door TO! dit heb ik nog nooit meegemaakt!!!

• 8Carla en Luuk09-10-2010

Een prettig hotel

Appartement Maritima is een fijn kleinschalig hotel. Niet iedereen bij de receptie spreekt engels. Kamers zijn ruim en schoon. Elke dag schone handdoeken en beddengoed. Ontbijtbuffet is ruim voldoende,met vers fruit,goede koffie,taarten en cakes. Ook is er de mogelijkheid om een tosti te maken. Ligging is super,vlak bij het strand en boulevard. Mensen die slecht ter been zijn,zou ik aanraden om een hotel direct aan het strand te boeken,omdat de weg naar het strand steil is,en er is ook nog een trap!

• 8Piet08-03-2010

echt een aanrader

Afgelopen 9 februari heb ik samen met mijn vrouw (2 weken) en dochter (1 week) een fantastische vakantie in Maritima Flat gehad. Mooie schone kamers, iedere dag schoonmaak, schone badlakens en schoon beddegoed. Prima ontbijt en vriendelijk en Engels sprekend personeel, echt een aanrader voor Nederlandse toeristen. Dicht bij het strand en de boulevard (circa 70 meter). Ga direct na de trappen naar de boulevard naar links voor een goed strandbed en vriendelijke bediening. Een aanrader voor uit eten gaan is restaurant Cactus, Engels sprekend personeel en voor circa 18 euro voor 2 personen kun je heerlijk eten. Wij gaan zeker terug naar dit complex.

• 7joke en huub21-02-2010

Goed hotel/appartement

Maritima Flat is een goed en schoon appartementencomplex. De kamer is heel groot met een aparte slaapkamer. Goede douche en airco. Gratis kluis in de kamer. Gratis strandhanddoeken.Het ontbijt is prima. Er is ook een menukaart, zodat je á la carte eten kunt bestellen. Het zwembad is opnieuw gevoegd en was de laatste week van onze vakantie weer in gebruik. Het uitzicht vanaf het dakterras is hartstikke mooi. Kortom: een prima hotel/appartementencomplex met heel vriendelijk personeel !!

• 8Harm & Myriam25-12-2009

Fantastische ligging, grote kamers, prima ontbijt

De kamers zijn "basic" maar erg ruim (slaapkamer, woonkamer/kitchenette, badkamer, balcon). De keukenuitrusting (het is tenslotte een appartement) is uiterst minimaal, maar gezien de vele restaurants op loopafstand en het prijspeil daarvan (-/- 40 % t.o.v. NL) is dit geen bezwaar gebleken. Personeel erg vriendelijk en beleefd, helaas weinig kennis Engels. Ontbijt super en schoonmaak perfect (iedere dag schoonmaak / handdoeken ruilen). Badlakens voor strand en zwembad gratis en elke dag te wisselen. Kluisje gratis (moet je bij veel andere hotels voor betalen) Ligging t.o.v. strand, boulevard, betere restaurants, supermarktjes, etc. in één woord super. Tips: - strandstoelen huren bij verhuurders zonder kiosk (scheelt de helft, bijv. bij Sebastien, trap af, rechts, na 100 mtr trap af, links), heeft ook goed eten (kaart) en alle drankjes. Let ook op je spullen als je gaat zwemmen. - betere restaurants aan grote avenue (mazzato, camaroes) - op boulevard cactus en diens buurman)

• 8Ward en Myra14-10-2008

Super!

Wij hebben in februari 2008 in Maritima Flat gezeten. Net hotel, van alles voorzien eigenlijk. 's avonds kun je heerlijk genieten van het uizicht vanuit een ligstoel. Ontbijt prima, veel fruit en verse sapjes. Ligging t.o.v strand goed, straatje uitlopen en je bent aan de boulevard. Busstop vlakbij. Heerlijke caipirinjas's bij het barretje, ik heb ze nergens beter getroffen!!

Appartement Maritima info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden