Hotel Esmeraldasterstersterster

Tonen op kaart

39 reviews over Hotel Esmeralda

• 5Jaco01-09-2015

“Niet voor herhaling vatbaar

Slecht, Geen strand meer. Centrum op 25 minuten lopen. Alleen maar Brasilanen, 22,00uur hotel/bar gesloten, Slechte bediening. s,avonds harde muziek.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Jeroen Koopman10-02-2010

Prima

Prima hotel met een aantrekkelijke ligging. Veel actie op het naastgelegen strand en de duinen in de buurt. Uitgaansgelegeheden op loopafstand, neem 's avonds wel taxi. Personeel prima maar dat is natuurlijk een momentopname.

Zakelijk gereisd in januari 2008

• 9betty25-09-2007

Echt super mooi net hotel, HEEL vriendelijk personeel die het je heel graag naar je zin wil maken. Ik vind ponte negra en het hotel EWsmeralda echt een aanrader! Er is heel veel te doen in deze omgeving. Wij hebben de excursies gedaan met plaatselijke touroperator. Dit zijn echt hartstikke aardige leuke Nederlandse gidsen die je op plekjes brengen waar je als 'normale'toerist nooit zou komen. ECHT TOP!!!!

Gereisd met vrienden in september 2007

• 10Andrea03-09-2007

Zijn net terug van een week hotel Esmeralda. Aansluitend op een rondreis van een week. Wat een ontzettend mooi en schoon hotel. De ligging is ideaal aan het strand en de boulevard. De kinderen van 9 en 15 vermaakten zich de hele dag op het strand en in het zwembad. Binnen tien minuten lopen ben je in het drukkere gedeelte van Ponta Negra (boulevard en Salsastreet)Hier was 's avonds genoeg vertier en muziek tussen voornamelijk brazilianen heerlijk!We hadden kamers met uitzicht op zee. Er wordt inderdaad gebouwd maar daar hebben wij absoluut geen last van gehad. Het was niet druk in het hotel maar er zijn sowieso weinig toeristen omdat het geen hoogseizoen was. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Ben al in veel landen/steden geweest en dit hotel raad ik zeker aan als je naar Natal/Ponta Negra wil alles op loopafstand en een prachtig strand voor de deur. Ik heb enkele foto's bijgevoegd.

Gereisd met familie in september 2007

• 4claassen24-08-2007

veel overlast van bouwwerkzaamheden naast het hotel. Personeel is vriendelijk. Hotel heeft weinig sfeer,kaal en kille uitstraling.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 3Leo Klerks14-06-2007

Wij waren hier in Maart 2007. Veel herrie van de bouwactiviteiten aan beide kanten van het hotel, Maar goed, verder leek het prima, totdat na enkele dagen onze digitale fotocamera uit de hotelkamer werd gestolen (inclusief de ernaast liggende batterij-lader. Beloften van de hotelmanager dat de camera zou worden vergoed zijn totnutoe (juni) niet waargemaakt. Tot overmaat van ramp begonnen 2 dagen na ons vertrek spook afboekingen van onze creditcard te verschijnen tot een totaal van meer dan €2500. Tijdens onze meer dan 15 bezoeken aan andere plaatsen in Brazilie hebben we zoiets nooit meegemaakt

Gereisd in juni 2007

• 8Ester29-05-2007

Prima hotel, mooie ligging aan het einde van de boulevard (daardoor iets verder weg van de actie 's avonds, maar daardoor wel lekker rustig). Vriendelijk personeel, schone kamers, zeezicht, goed ontbijt. Niet heel bijzonder maar toch erg comfortabel.

Gereisd in mei 2007

• 6Suzanne19-04-2007

Ik ben er afgelopen zomer geweest met vriendinnen opzich een netjes hotel wat mooi aan het strand ligt en het onbijt is verder ook goed er is alleen helemaal niks te doen had het idee dat we zowat alleen in het hotel zaten ook geen muziek nergens en savonds ook niks te beleven de bar gaat al super vroeg dicht! Om er met een paar meiden heen te gaan is echt af te raden want je voelt je daar dus echt niet op je gemak heb wel paar keer vervelende dingen meegemaakt op straat daar je kan beter naar Mexico of de Dominicaanse Republiek gaan is 10x beter en zijn de mensen ook een stuk vriendelijker!

Gereisd in april 2007

• 8Juana van Ostade19-02-2007

Februari 2007 fantastisch hotel. Heerlijk ontbijt. Jammer dat er zo weinig te doen is. Veel zorg van het personeel om je een geweldige vakantie te geven. Drankjes te duur in hotel . Laat je bedienen op het strand door de parasol verhuurders. Veel bouwverkeer rondom het Hotel de komende tijd aan beide zijde. Wel heerlijk dicht bij zee en Ponta Negra. Zichtbare armoede en slapende zwervertjes. 3 jaar geleden ook geweest. Ponta Nergra groeit, veel hoogbouw. Jammer. 2 dagen Pipa zeker aan te raden .

Gereisd in februari 2007

• 9Brigitte en Jan-Gerrit Heijenk25-11-2006

Erg goed hotel. Zijn er begin november twee weken geweest. Prima kamers, erg schoon met mooi zeezicht. Goed ontbijt met veel vers fruit. De medewerkers zijn erg behulpzaam en aardig.

Ponta Negra is een leuk stadje, maar hou wel een beetje rekening met (erg beperkt) openlijke (kinder-)prostitutie en wat zichtbare armoede. Wij hebben ons nooit bedreigd of angstig gevoeld, het is een prachtige plaats, met een fantastisch klimaat en heel mooie omgeving. Het leven op het strand (vanaf 6 uur 's ochtends) is heerlijk: aqua de coco voor 1 real.... heerlijke kip op stokje...).

Tip voor het diner: Restaurant Camaroes (die aan Av. de Freire)

Wij komen zeker vaker terug.

Gereisd in november 2006

0 tips over Hotel Esmeralda