Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°22°
8,4

10 reviews over Hotel D Beach Resort in het Nederlands

Op het eerste gezicht top

Annie Pijpers
10-8-2012

Op het eerste gezicht top en dat is het ook wel, maar als je verder kijkt vind ik het geen 4* hotel waard, hier en daar kan er wel een likje verf gebruikt worden, wat wel zonde is, want het complex is heel mooi, maar helaas wel verwaarloosd. Bij het zembad zaten allemaal vliegen en ook af en toe kakkerlakken, OK het is een warm land, maar is niet nodig. De kamers waren gelukkig wel schoon en fris en dat is voor mij altijd wel het belangrijkst, maar toch jammer aan het gebrek van verdere onderhoud. De mensen die er werken zijn wel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was was best.

Zeker een aanrader

Adri en Yvonne
3-7-2012

Een leuk hotel dat bestaat uit gebouwtjes met 4 appartementen. Complex tegen een berg opgebouwd en is verdeeld in verschillende "verdiepingen". Voor oudere mensen en mensen die slecht ter been zijn is het raadzaam om een kamer te zien te bemachtigen in de nummers 100 of 200. Wij werden samen met onze vrienden in eerste instantie in 2 kamers in de 500-serie geplaatst, dit was echt geen doen en we kregen toen 2 app.in de 200-serie. Mooie (niet groot) schone kamers. We verbleven er 3 weken, het ontbijt was erg saai en ook het buffet 's avonds was niet om over naar huis te schrijven. We hebben er maar 1 keertje gedineerd, toen hoefde het niet meer. Wel veel leuke restaurantjes in de buurt.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Een prima Hotel

Netty en Piet
3-2-2012

Prima zeer ruim ontbijtbuffet.Ligt aan het einde van de boulevard. Hotel is minder geschikt voor mensen welke slecht ter been zijn.Als je bovenin zit veel trappen lopen. Kamers worden goed schoongemaakt. Wat buitengewoon irritant is ,zijn de cd verkopers aan het strand. Deze verkopers maken veel herrie op het strand.Vooral als je tegenover het hotel ligt(daar zijn de stoelen en parasols gratis.) Bij het betaald gebruikmaken van stoelen en parasols (ca 100 m verderop kost ca €7,50 p.dag heb je minder last. Verder een prima vakantie gehad.

heerlijk

dave
11-12-2011

mooi groot en schoon hotel zeer vriendelijk personeel kunnen alles voor je regelen en niets is te veel gevraagd

Gereisd Met vrienden in december 2010

Prima Hotel

Monica
26-10-2011

Hotel ziet er netjes verzorgd uit, liggin t.o.v het strand is perfect! Omdat de hotelkamers in kleine huisjes tegen een berg op zijn gebouwd heb je over het algemeen altijd een mooi uitzicht over zee. Bij de receptie van het hotel spreken ze vloeiend Engels in de rest van het hotel bijna niet, net zoals in de rest van Natal. Wij zijn in September geweest en overdag was er van alles te beleven op straat, maar later op de avond was er totaal niets te doen! Alle eetgelegenheden waren zo goed als leeg. Dit was een beetje jammer, maar verder een super vakantie gehad.

Gereisd Met partner in september 2011

Mooi hotel, erg goed eten, mooi ingericht.

Patrick & Vanessa
19-4-2010

Zeer mooi uitziend hotel, met alles erop en eraan. Hotel bestaat uit losse huisjes en is in 6 verhogingen tegen een berg gebouwd. 2 verschillende zwembaden, aan het strand, genoeg entertainment. Het eten is er ook fantastisch en zeer uitgebreid. Er komen volgens mij niet veel nederlanders, maar wel italianen en portugezen.

Gereisd Met vrienden in april 2010

Leuk hotel

Monique,Pieter,Kevin en Manon
2-12-2009

Leuk hotel alleen idd jammer dat het stikt van de italianen ( zijn erg aanwezig)Het animatieteam doet erg zijn best maar bij ons waren er nagenoeg geen kinderen.De jongens achter de bar zijn erg vriendelijk met name Flavio en niet te vergeten Flaviana die met ons 3 keer naar het strand is geweest en 's avonds met onze zoon op stap ging en met Flavio.Wij zaten 6 hoog dus iedere dag vele trappen lopen in de hitte ( voor oudere mensen slecht te doen want er zijn geen liften,je moet dus gewoon lopen)alleen jammer dat de poolbar niet open was.Het leuke was dat we een paar keer 's morgens bezoek kregen van kleine aapjes errug schattig maar wel brutaal. Vier jaar geleden ook in Ponta Negra geweest toen was de boulevard erg levendig tot laat in de avond , nu was het vertier ver te zoeken omdat er heel zaken opgedoekt zijn.Het is te hopen dat hier snel verandering in komt. Je zit hier wel centraal maar ontbijt kan beter.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2009
2008

De kamers waren erg gehorig ,dat was wel storend

Marianne Stockmann
12-2-2008

De kamers waren erg gehorig ,dat was wel storend.De omgeving vond ik wel gevaarlijk je moest altijd op letten.Ben zelf ook overvallen wilden de camera weg pakken maar we hadden geluk dat het niet gelukt is ze vallen je van achter aan en hielden meteen de hand voor mijn mond zodat mijn man niets hoorden die voor mij liep.ende zwerfkinderen dat ze daar niet meer aan kunnen doen we hebben eentje elke dag van eten voorzien daar heb je wel weer een voldoenning van het was een knaapje van 13 jaar carlos,maar dat maar je wel vaker mee in die landen.wij zijn ook 2 dagen naar pipa geweest was heel mooi met de buggie,alleen het was jammer dat er in pipa carnaval was in die tijd moet je er beslist niet zijn.Waar wij ons op moest geven voor de excursie de naam weet ik zo niet meer maar die is nu toch al weg die was niet meer waard dan een 5 want uitleg kreeg je haast niet en ze zij ook zelf dat ze het geen mooi vakantie land vond en weer naar 3 maanden hier weer weg ging .groetjes m en m stockman

Gereisd Met partner in januari 2008

Goed hotel met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet

Kim
2-2-2008

Goed hotel met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Je wijst de vruchten aan en er word een sapje van gemaakt. Ligt bijna aan het einde van de boulevard. Aan het strand geen bedjes en parasols van het hotel. Was goed beveiligd je krijgt een bandje om bij aankomst om aan te tonen dat je in het hotel verblijft. Bijna alles is gebaseerd op de italianen, ook de animatie niets was in het engels. Kamers worden goed schoon gehouden. Er is geen zitje op het balkon. Weinig Nederlanders !!

Gereisd Met partner in februari 2008
2005

Vanwege overboeking in Esmeralda mochten wij 1 nacht hier

M & M
10-4-2005

Vanwege overboeking in Esmeralda mochten wij 1 nacht hier overnachten. Keurig hotel bestaande uit groot aantal huisjes tegen berg aan gebouwd, voorzien van 4 appartementen per huisje. 2 nette zwembaden, uitgebreid ontbijtbuffet. Wel erg veel Italiaanse touristen en hier ook op georienteerd. Ligt wel midden in het centrum aan de boulevard en strand. Hadden graga langer gebleven

Gereisd Anders in april 2005

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel D Beach Resort in Ponta Negra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel D Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.