Sorteren

Reviews over Ponta Negra

gelijk aan het strand

Brenda
    28-9-2016

+goede ligging, gelijk aan het strand

+lekker ontbijtje met o.a. vers gebakken eitje, lekkere cake, div soorten fruit, vers brood of toast of tosti zelf maken.

-thee smaakt naar koffie en kon niet verandert worden.

+ruime kamer met zeezicht en koelkast

Prima hotel

adijks
    22-2-2016

Het is natuurlijk geen Hilton, maar dit hotel is ons zeer goed bevallen, beetje verouderd, maar een prima bed, een goede douche, simpel maar goed ontbijt en klachten die meteen worden opgelost met daarbij een absoluut fantastisch uitzicht over de oceaan, in de avond niets te doen aan de boulevard, vond de service en ontvangst/begeleiding van touroperator ter plaatse zeer goed, geven goede tips en halen zelfs je vergeten medicijnen in NL bij de apotheek in Natal,, klasse!! Dit hotel is value for money, maar 1x vond ik voldoende, probeer ook een keer langs het strand niet voor het hotel te gaan zitten bij Junior, neemt het niet altijd nauw met de uiteindelijke rekening, het dagelijks leven is hier zeer goedkoop, top buiten de deur eten in Natal met alles erop en eraan voor 2 personen nog geen 35,-- ook op het strand is het eten prima alleen vond het vaak de Albert Cuyp in het klein, maar is logisch, mensen hebben weinig proberen je van alles te verkopen, altijd een stabiel heerlijk temperatuurtje! Begrijp sommige reacties niet, is simpel, maar zeker goed!

Experience The Magic Of D Beach Resort

lesliystewart
    8-7-2013

D Beach Resort Hotel in Brazil is a great choice for stay and is located in Ponta Negra beach, just adjacent to Bald Hill. It gives you an opportunity to enjoy all that the Sun City has to offer. Resembling a village-like architecture, D resort customers enjoy a close to nature experience, while contemplating the beautiful landscape.

Volgende jaar terug

@licj@
    20-5-2013

Wij hebben in maart 16 dagen in dit hotel gezeten. Hotel is eenvoudig maar wel schoon en alle klachten worden serieus genomen en gelijk gemaakt. Ontbijt is goed en alles is vers. Hotel ligt gunstig dus zo ben je op het strand of lekker op de boulevard. Op het strand is er een gezellig atmosfeer. Je kan voor weinig lekker op het strand eten. Alles is vers en met "liefde" voor je gemaakt....zo als gamba,s,of lekkere pannenkoeken. Pasteitjes en garnalensoep is ook super lekker. Dus dat was lekker genieten. Jammer dat er zo weinig Brazilianen engels spreken. Maar ja met handen en voeten kom je ook ver. Wij gaan volgende jaar(100%) zeker terug.

goede ligging

lian
    11-4-2013

goede ligging

hotel op strand.

kamers kan beter badkamer vies, bedden goed

strand leuk met ligbedden en parasols

vriendelijke mensen

ga voor zon en relaxen

eten niet aan de boulevard zoek iets anders.

Ponta Negra scoort een 7,5 uit 10, op basis van 112 reviews