Hotel Pousa Alegre

1 review over Hotel Pousa Alegre in het Nederlands

Prachtige plek in de overweldigende Pantanal.

Udo
29-9-2012

Pouso Alegre is een combinatie van een farm en een lodge, zoals de meeste accommodaties in de Pantanal. Op het terrein slapen een twintigtal Hyacinthara's. De omgeving is prachtig voor natuurliefhebbers. Onze gids zei toen we in de Pantanal arriveerden: straks breekt de hel los, en hij had gelijk. Wat een overdaad aan natuur! Het hotel biedt basale accommodatie en eenvoudige maaltijden, maar je bent ook niet in de Pantanal voor de luxe onderkomens.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Pousa Alegre

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousa Alegre in Poconé (Mato Grosso/Pantanal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousa Alegre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.