Reviews over Poconé (Mato Grosso/Pantanal)

Pousada in the middle of nowhere

Francis van Jette,
    12-4-2018

Pousada in the middle of nowhere, ver weg van de bewoonde wereld met enkel dieren en dierengeluiden die de stilte verbreken. Bestaat uit verschillende bungalows opgebouwd rondom een centraal gelegen restaurant. Deze worden dagelijks heel goed onderhouden. Ruim ontbijtbuffet en goede maaltijden. Wifi beschikbaar.

prachtige natuur

jonathan,
    18-5-2014

na 4 auto-uren(vanaf Campo Grande) op een mooie lodge.

netjes bijgehouden, schoon, ruime kamers.

Je moet een beetje geluk hebben dat je een leuke groep hebt. excursies vele wat tegen. 1 keer vissen- piranha vangen en daarna eten, 2 wandeltochten(groot belang hoe je groep eruit ziet.) boottocht, paard hobbelen (rijden is wat anders). en een autorondrit.

soms ben je eerder terug van je excursie en zit je te relaxen, helaas is er dan weinig te doen. zwembad niet zo heel groot, hangmatten zijn er zat, volleybalveld. maar er zijn niet echt wandeltochten die je zelf kan gaan doen. zelf wilde wij meer doen.

eet-aanbod is groot, veel keuze. bij het ontbijt, de lunch en het diner heb je zat keuze. Maar het eten is streek gebonden.

kamer was prima, elke dag schoongemaakt, airco, warme douche.

Mooie plek en prima lodge

Laura en Thomas,
    30-10-2013

Wij hebben een paar hele leuke dagen gehad hier! Allereerst hebben wij zelf een auto gehuurd en zijn naar deze accommodatie gereden, dat is prima te doen (eigenlijk 1 rechte weg, en 1 keer een afslag nemen). De ligging van de accommodatie is super, echt in de Pantanal! De kamers zijn simpel maar schoon, het eten daarentegen vonden wij niet veel bijzonders. De dagelijkse indeling van de excursies zijn ook top, 's ochtends ga je een paar uurtjes wat doen, daarna heb je een uur of 3 vrij te besteden (lekker zwemmen, luieren in een hangmat, eten) en 's middags ga je weer op excursie. Een aanrader.

Mooie plek in the middle of nowhere

Ronald,
    23-3-2013

Midden in de Pantanal en bij een zinderende 40 graden, was dit een heerlijke plek van waaruit er mooie tochten gemaakt konden worden. Op de Rio Claro zelf maar ook op de Transpantaneira. Veel gezien en beleefd! En dan is het geweldig om terug te komen in deze pousada, met hangmatjes en een goed zwembad. Het ontbrak ons aan niets en dat is in dit afgelegen gebied een logistieke prestatie.

Fijne plek om de Pantanal te laten bezinken.

Udo,
    29-9-2012

Onze laatste nacht in de Pantanal in dit hotel doorgebracht. Een prettige plek om alle indrukken van de Pantanal een beetje te laten bezinken. Ruime en zeer schone kamers, geweldig eten en een mooie ligging. Vriendelijk maar wat gereserveerd personeel.

Poconé (Mato Grosso/Pantanal) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews