Reviews over Pirenopolis

Geweldig mooie plek

Joop Visser,
    11-5-2016

De chalets op dit kleine prachtig aangelegde park,zijn verschillend van afmeting, zijn mooi compleet ingericht en sommige hebben een eigen keuken. Het park is kleinschalig aangelegd maar voorziet in een restaurant, klein zwembad en peuterbad, (gratis) sauna en bubbelbad en een kinderspeelplaats, dus zeer geschikt voor kinderen. Het bevindt zich aan de rand van het authentiek pitoreske plaatsje Pirenópolis dat vele restaurantjes kent en waar het centrum beschermt wordt door monumentenzorg. In de omgeving vindt men een historische boerderij waar men voor een luttel bedrag de meest uitgebreide brunch kan genieten die men zich kan voorstellen met vele lokale gerechten. Een rondleiding is inbegrepen waarbij men de history en en-passant de inheemse dieren ontmoet. En dan de adembenemende natuur in al haar verscheidenheid. vooral de vele indrukwekkend watervallen, zullen u versteld doen staan.