Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

16 Reviews over Tiwa Amazonas Ecoresort

• 9Guido11-10-2011

Mooi resort aan de rand van het regenwoud

Erg mooi gelegen rond een meertje en tussen het woud. Enige nadeel is dat het aan de overkant van Manaus ligt, wat je ook kan zien liggen. Waardoor het ultieme afgesloten jungle gevoel een beetje ontbreekt. Personeel zeer vriendelijk, mooie hutjes, goed eten en leuke excursies met gids washington. Volgens mij is het resort recent opgeknapt.

• 9Francis van Jette25-04-2010

BUNGALOWS AAN DE RAND VAN HET REGENWOUD

Deze resort is gevestigd op 10 km van Manaus aan de overkant van de Rio Negro (die een 20-tal km verder uitmondt in de Amazone). Manaus kan van hieruit slechts bezocht worden na de oversteek van de Rio Negro met een shuttle-boot (wat niet evident is bij slecht weder). De resort is volledig geïntegreerd in het regenwoud. Bestaat uit een centraal gebouw (met receptie, restaurant, bar) waarrond een twintigtal dubbele bungalows gebouwd zijn.

• 6Patrick & Vanessa19-04-2010

Goed hotel, maar wel veel achterstallig onderhoud

Wij zijn hier 4 dagen geweest als onderdeel van onze rondreis. Hele mooie huisjes die ook leuk zijn ingericht. En het hele resort is dan ook mooi en compleet. Helaas hebben de meeste gebouwen wel aardig wat achterstallig onderhoud, wat de algemene indruk niet ten goede komt. Maar alles is wel schoon en netjes en het eten is zeker ook van goed nivo.

• 8margit und ibrahim balde09-01-2010

Tiwa lodge oase der ruhe

wir,zwei befreundete paare haben zusammen einen bungalow gemietet.Die 5 tage waren in jeder hinsicht perfekt.Natur pur,himmlische ruhe,tolles essen(das fanden auch die 2 großen aras,die sogar ins zimmer flogen)gute betreuung,nette dolmetscherin,kinderfreundlich,alle organisierten ausflüge waren super. 9 meilen entfernt vom hektischen manaos nur über den rio negro eine andere welt

• 9Karin Janssen29-06-2008

prachtige lodge, hartstikke leuk

We hebben zelf een reis naar de Amazone gemaakt en ook 6 dagen bij Tiwa verbleven. Prachtige lodge, mooi gelegen aan de grote rivier met achter je de jungle. Hele leuke mensen. Mooie kamers, lekker eten en vooral veel excursies. Niet heel goedkoop, maar wel geweldig en helemaal waard. We hebben gewoon alles gedaan. Anderson en Washington zijn top gidsen! De papagaaien vlogen rond en aten met je mee!

• 7Brigida Kraft05-01-2008

Die Anlage liegt sehr schön und es lohnt sich dort zu verweilen. Der Zimmerservice läßt zu wünschen übrig: wird total vernachlässigt. Was allerdings schwer zu bemängeln ist, die Organisation der angebotenen und schon bezahlten Ausflüge. Der Führer ist überlastet und kann sich nicht nur auf die zu führende Gruppe einlassen, er wird während der Führung per Handy zu anderen Gruppen beordert und läßt die Gruppe alleine. Das Personal am Empfang und der Küche sind außerordentlich zuvorkommend und das Essen ist meist sehr gut.

• 9Leontien24-12-2007

Prachtig resort midden in de jungle. Er heerst een hele gezellige sfeer met gidsen die goed engels en soms zelfs nederlands spreken. We hebben heel veel van ze geleerd en echt een indruk gekregen van het leven daar. Huisjes aan het water, zwembad aan een stil strand, heerlijk eten.

• 4Joop08-12-2007

Ria en Joop. Wij verbleven hier totaal 4 nachten begin dec 2007. Ik weet niet hoe dit resort aan een 9,5 komt, wij vinden dit zeer zeker niet meer waard dan een 5, het komt eigenlijk over als vergaande glorie er is zeer veel achterstallig onderhoud. Als ze hier niet snel in gaan investeren geef ik het nog 2 jaar. We hebben hier een flinke regen bui mee gemaakt nu het regende in de eetzaal bijna net zo hard als er buiten. Wij hadden een duits sprekende gids, nu die moeten ze meteen de zak geven, niet vooruit te branden was deze. Ze vertelde niets en wilde alleen maar het lijste afwerken waar wij recht op hadden (vd excursies). Gaan hier zeer zeker nooit meer naar terug.

• 5Eddy Eversdijk07-12-2007

Ben verbaasd over de goede beoordelingen van Tiwa. Dit resort is nog niet zo oud, maar verpaupert enorm snel. De huisje zelf zijn goed, maar de palen waarop ze staan, staan te rotten en het zal niet lang duren voordat deze breken. De hangbrug en looppad op palen in ingestort. Jammer dat je Manaus ziet liggen van uit het resort. In de informatiegids word gesproken over een souvenirs winkel, deze is er niet meer. De gehele indruk over dit resort laat een indruk achter dat het allemaal niet meer zo hoeft. Jammer want er is zoveel van dit maken en dat zal het ook wel geweest zijn, gezien de verhalen hier. Er moet dringend gauw iets veranderen in het resort anders is het binnen een paar jaar dicht.

Excursies zijn leuk. Als je tenminste een leuke gids mee hebt. Onze eerste gids, Duitstalig moet je niet mee hebben op excursies. De tweede gids, Engelstalig was veel enthousiaster.

• 10Margreet24-07-2007

In een woord geweldig. Gids Anderson...gewelgig, spreekt goed engels en weet erg veel. Dikke aanrader.

Hotel Tiwa Amazonas Ecoresort info

• TVNiet beschikbaar

Entertainment

• EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar