Natal

vakanties Natal

We hebben een aantal aanbieders voor Natal voor je op een rij gezet:

Reviews over Natal

• 9john en manon16-08-2004

wij hebben in hotel marsol gezeten. prima hotel.stikt van de hollanders.we zaten in een luxe kamer met zwembadje.heb je veel beter uitzicht en meer prive dus een aanrader. hotel was prima.personeel is vriendelijk. de zee mag je niet te ver in ivm onderstroming. omgeving is mooi verschillende excursies. ga ook naar de boulevard in ponta negra. daar zit mauricio travels kun je meer excursies boeken als bij de reisorganisatie er zijn daar veel kleinere groepen.ook goedkoper. brazillie is spotgoedkoop. de bevolking harstikke vriendelijk.je kunt er lekker eten.(cactus) pipa is ook leuk. hebben in hotel da pipa gezeten. veel minder luxe dan marsol maar wel leuk voor 1 nachtje. kun je boeken bij de 2 daagse excursie naar pipa. aanrader duinbuggy tour/eco jeepsafari. schitterend land!

• 9Cultuur

Gereisd in augustus 2004

• 9Sil29-08-2004

We hebben 2 weken in Parque da Costeira gezeten, prima 4 sterren hotel, personeel erg vriendelijk ondanks dat er maar weinige een beetje engels spreken, maar met handen voeten en een beetje school frans kom je een heel eind. Lekker weinig nederlanders. Prachtige tuin met voldoende ligbedden. All inclusive was prima, heel veel keus voor ieder wat wils. Omgeving niet zo heel veel te doen. Boulevard van Ponta Negra is aardig, Natal Shopping Mall super.In het hotel was het 's avonds om 22 uur uitgestorven. Overdag deed het animatieteam erg zijn best. 2 daagse excursie naar Pipa kan ik iedereen aanraden, zeer afwisselend.

• 7Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd in augustus 2004

• 9Esther25-10-2004

Wij zijn in mei in Hotel Marsol geweest. Wij willen terug eind dit jaar, begin volgend jaar!! Zee is soms gevaarlijk, maar je wordt goed in de gaten gehouden door de strandwacht. Ga zeker af en toe op onderzoek uit. In Ponta Negra zitten heerlijke restaurantjes (met de hotelbus of met de taxi prima te bereiken). Op de weg naar Ponta Negra zit een Japans restaurant ... een absolute aanrader!! En niet duur. Op dinsdagavond opbeperkt suhsi en allerlei andere soorten heerlijk eten voor maar 13 euro per persoon. Aanraders qua excursies: quad-rijden (super!!), de mangroves (beetje eng, maar heel apart) en de Zas Tras-avond. Het eten in hotel Marsol is meer dan prima en de drankjes ... heerlijk. Maar zoals bij elke vakantie buiten Nederland geldt ... sta open voor nieuwe dingen!

Gereisd in oktober 2004

• 8albert20-09-2005

Ben net terug van Natal, Heb genoten van alles. Ik las van ene Corne om geen auto te huren! Absoluut onzin!!! Heb 1 week een auto gehuurd van een Hollands gezin in Ponta Negra. De mensen geven een fantastische uitleg over het rijden in de omgeving inclusief wegenkaarten.Met allrisk verzekering.Het rijden is zeker goed te doen, maar vermijd om s,nachts te rijden Wat betreft die Belg(mauricio)vergeet hem maar. Heb een buggytocht bij hem geregeld maar nooit gehad. Dus geld ook weg!!! Ik kom zeker terug naar dit mooie land met aardige mensen.

Gereisd in september 2005

• 9kj oostrom10-01-2006

leuke vakantieplaats altijd mooi weer fijn strand en leuke eettenten goedkoop

• 7Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd in januari 2006

• 9karin09-05-2006

wij vinden Natal erg leuk,zijn hier nu twee keer geweest.Wat mij wel heel erg opviel was dat alles snel daar toch wel duurder is geworden.Ondanks dat is alles er nog steeds goedkoop.Probeer altijd wat af te dingen.buggy tour vonden wij wel leuk maar pas op voor slecht motorische buggy,s.wij hebben een prive gids ont moet toen we daar de eerste keer waren.En die doet ook die buggy tours alleen met de jeep.Zeer lieve man en goed te vertrouwen.Hij adverteerd in ocean palace op het info bord.Snorkelen is ook heel erg mooi,en er is voldoende te doen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd in mei 2006

• 8'Brain' en 'Boyfriend' uit Breda23-12-2004

Wij zijn in hotel Bello Mare geweest. Hebben er geen woorden voor:SUPER!Eten,bediening,hygiëne,kamers,gewoon ALLES was er goed!En wij stellen nogal hoge eisen.Het mooi witte strand was ook echt op twee minuten loopafstand,met allerlei goeie en goedkope rest. gave club direct aan de overkant,taxi's naast de deur,mensen gemeend aardig.Wij zijn helemaal fan!Het landschap is mooi,de mensen niet te vergeten.Mocht je twijfelen:ga naar Natal,het is de moeite waard.Gaylife is ook vertegenwoordigd en de mannen zijn om te smullen!Wil je er gaan stappen,zorg dan dat je van te voren op internet allerlei adressen hebt opgezocht,clubs en bars (vooral gay) zijn moeilijk te herkennen.En een taxi kost geen...;)Veel plezier in NATAL.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd in december 2004

• 7Robin08-12-2004

Ik ben in juni in hotel ocean palace geweest. Hoeveel sterren ze precies pretenderen te hebben weet ik niet meer 4/5, maar in Europese sterren gemeten is het niet meer dan 3.Het hotel is gewoon niet af of er is een tijd niks aan gedaan.Alleen de ramen in het restaurant zijn al bijna te smerig om doorheen te kijken,bij wijze van spreken dan. De afwerking en het onderhoudt zijn zeker geen 4/5 sterren waard. Op het strand voor het hotel is weinig te beleven, naar ponta negra lopen over het strand kan en daar zijn wel iets meer mensen en de barracas. Uitgaansleven vind ik vrij saai en weinig gevarieerd in Natal.Dit kan uiteraard ook komen doordat ik niet echt in het toeristen seizoen er was. Qua cultuur is er in Natal niks,het is een saaie betonnen stad.De omgeving schijnt wel mooi te zijn.Maar in juni is het de regentijd daar en met al die regen heb ik verder weinig gezien buiten Natal.

• 6Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd in december 2004

• 8hennie12-04-2005

hallo ik ben 25 maart na brazilie natal geweest geweldig mooi land we zaten in hotel porto do mar erg rustig hotel voor mensen die rust willen want om 22.00 gaan de lampen uit en kun je niks meer bestelel..we hebben de buggy tour gedaan echt een aan rader je komt op mooie plekjes.. het eten was prima zo wel als in het hotel als in de stad en goed koop...wil je meer weten stuur me dan een mail groetjes hennie

• 8Omgeving

Gereisd in april 2005

• 9Jopie en Ad05-06-2005

Begin april naar Natal geweest. Was een geweldige ervaring. We hebben eerst een rondrit Zuid gedaan met een fantastische gids, Ludovic. Daarna een week in hotel Esmeralda in Ponta Negra. Echt een aanrader, gunstig gelegen, mooie kamers en correcte service.

• 7Cultuur

Gereisd in juni 2005