Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

15 Reviews over Vila do Mar

• 10Linde16-07-2011

personeel is echt top!

Het kamer was schoon, groot genoeg en de receptiemedewerkers hielpen met alles wat nodig was! Het was erg rustig in het hotel, maar dat vonden wij juist lekker! Het ontbijt was goed, veel te veel dingen die we in de ochtend niet willen eten, maar ook vers fruit, etc. Met de bus, tegenover het hotel, zijn we vaak naar Ponta Negra geweest. Erg leuk plaatsje, restaurantjes en winkeltjes. Helaas zijn we tijdens een wandeling op het strand bij Natal overvallen, rugtas met camera, jassen en portemonnee weg. Wij zijn wel prima opgevangen door mensen in een restaurantje, die de politie hebben gebeld. Er blijken een aantal plekken niet veilig te zijn. Iedereen die in de omgeving woont weet de onveilige plaatsen aan te wijzen, het is dus zeker de moeite waard om het even na te vragen! De bevolking is erg vriendelijk en zijn bereid met alles te helpen, in het Engels, maar vaak met handen en voeten in het Portugees. Ze lopen zelfs mee naar de plek waar je moet zijn, of bellen een taxi voor je!

• 10Leo22-08-2010

Wil snel weer terug

wat een geweldige plek om naar toe te gaan, en fijne ontvangst, ze doen alles voor je om het naar je zin te maken, en problemen op te lossen, gewoon hier heen gaan, ontbijt is heerlijk en diner doe je natuurlijk in Pipa zelf

• 8annelies06-04-2010

Prima hotel

Wij hadden nog een oude kamer, maar niets mis mee. De badkamer was al wel opgeknapt, en was super ruim, geweldig. Verder heeft ieder balkon uitzicht op zee, erg mooi. Zonsopgang gezien vanaf balkon en twee vissers aan het strand 's morgens heerlijk relaxed. Geweldig ontbijt, vooral de pannekoek, met kokos en veel boter, alleen in dit hotel was het heerlijk in de andere hotels was het droog en net kauwgom. Met de bus kun je naar Ponte Negra en taxi terug, allemaal goed betaalbaar. De zee is wel ruw, hoge golven.

• 8bonij15-10-2009

hotel was super

wij zijn er drie weken geweest hoetl is super ook de mensen alleen jamer dat zo weinig mensen zijn die engels kunnen, wij hadden een slechte ervaring met de host maar voor de rest prima

• 10Betty03-09-2009

schoon hotel en heel vriendelijk personeel

Toen wij er waren was het er erg rustig [winterperiode voor Brazilie].Maar het was er heerlijk. Zeer vriendelijk personeel, al praten de meeste geen engels, maar met wat goede wil kom je een heel eind. Schone kamers, goed eten, mooie zwembaden en prachtig uitzicht op zee. Verder zijn ze het hotel aan het opknappen, maar daar merk je als toerist weinig van. Wel jammer dat er geen shuttlebus meer rijd, nu moet alles per taxi. Maar wij hebben er in ieder geval genoten.

• 8P Verschuren01-10-2008

GEWELDIG

Rustig gelegen, mooi uitzicht over oceaan. Wel een opknapbeurt nodig maar daar zijn ze volop mee bezig. Vriendelijk en zorgzaam personeel. Jammer van het taalprobleem.

• 7Ottens22-09-2008

Prima hotel, erg rustig, maar wel schoon.

Een aantal gebouwen wordt momenteel gerenoveerd. Voor het hotel is een bushalte om naar het levendigere Ponta Negra te gaan. Er is ook een gratis bus (vanaf 16.00 uur) vanaf het hotel. Iedere kamer heeft zeezicht en wordt prima schoongemaakt (dagelijks). Helaas is zwemmen in zee vanwege harde wind en sterke stroming oppassen geblazen! Het personeel bij de receptie spreekt beperkt, maar voldoende engels. Het overige personeel spreekt praktisch geen engels. Iedere Braziliaan probeert wel te communiceren in het Portugees, het zijn erg vriendelijke mensen. Prima hotel, erg rustig, maar wel schoon.

• 8jayantie01-08-2008

Superrrr en heel relaxed

Het was een heerlijke vakantie in een goed hotel. Restaurant is 24 uur per dag open.Het is er schoon en de kamers werden elke dag schoongemaakt.Zwmbaden zijn ook heerlijk en schoon. Ligging voor ons goed want me de taxi was je zo in de stad. Al met al zouden wij er zeker weer naartoe gaan.

• 9tamara06-07-2008

goed

zeer klantvriendelijk hotel en goede kamer en eten

• 6M. Kolenberg29-11-2007

Hotel is volgens brochure in 1986 gebouwd. Het lijkt of de tijd stil heeft gestaan in het hotel. De mensen achter de receptie spreken redelijk engels de overige medewerkers slecht tot niet, waaronder ook het animatieteam. Ze doen wel hun uiterste best. Weinig vertier rond en om het hotel, geen gezellige bar aanwezig. Ontbijt was redelijk tot goed, avondeten van horen zeggen stukken minder. Gratis bus naar de shopping mall, vertrek 15:00/17:00/19:00. Zelfs na 2 weken kwamen de obers nog met een menukaart in het portugees aanzetten! Terwijl we al 2 weken in het engels de bestelling deden! Kamer werd keurig elke dag verschoond (handdoeken/bedlinnen). Kamers simpel met zeezicht. Koelkast op de kamer werd elke dag aangevuld met 4 bekertjes water (dus geen flesjes). Op dag van vertrek (om 21:00) nog de hele dag kamer mogen behouwen zonder kosten. Personeel was nog niet optimaal ingewerkt voor het hoogseizoen. Zwembad vies, kussens op bedjes lagen er niet standaard. Niet voor herhaling.

Hotel Vila do Mar info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden