Hotel Serhs Natal Grand

Hotel Serhs Natal Grand

9Fenomenaal

Brazilië, Brazilië, Natal

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Serhs Natal Grand voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

37 reviews over Hotel Serhs Natal Grand

• 9nadja_buyssen08-04-2014

Heerlijk hotel, ver uit het centrum

Erg goed, groot hotel. Het hotel beschikt over 4 restaurants en het smaakt goed het ontbijt is SUPER uitgebreid, personeel spreekt goed engels en alles is netjes verzorgd. Het ligt een heel stuk buiten het centrum een taxi is dus wel aan te raden. Lopend via het strand is 3 kwartier lopen. Alle kamers hebben zeezicht. Het zwembad is heerlijk en er zijn genoeg ligbedden. Voor de kinderen is er een speciaal kinderbad.

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 6Romach14-09-2013

Het saaiste en sfeerloos hotel ooit !!

Zo een saai hotel,helemaal niks te doen. Erg verouderd hotel de zeelucht tast alles aan ,en ze doen er helemaal niks aan.Alles is oud het beddegoed ,matras,kleerkast was onderkant rot van het vocht,en kleine miertjes,en we hadden een suite,die was wel zeer ruim,en dan de geur die in de kamers hangt bahhh...we hebben er 3 gehad.De kussens van de ligbedden aan het zwembad waren vuil en oud.Zwembaden waren wel mooi,met een goede animatie team vooral Ary/tio was super. alleen maar aquagym.Het ontbijd was zeer goed voor ieder wat wils en veel !! Maar de ontbijd zaal was oud en niet netjes.De italiaan was net een cantine met wit en oranje plastieken stoelen sfeerloos en niet lekker.Kortom zeker geen 5 sterren waard,en veel te duur !!! En zeggen dat dit het beste hotel van natal is geloof ik niet!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 6jackysmit07-04-2013

gelukkig maar voor een nacht

Een veel te groot hotel, waar we een nacht moesten verblijven ( kamer 744)tijdens onze rondreis ivm overboeking. Kamer is luxe gelijk de badkamer/douche. bed ligt niet echt lekker , matras schud als je je omdraait. Ontbijtzaal erg lawaaierig ligt op 2e verdieping. receptie ligt op 4e verdieping. Gasten krijgen een armbandje om zodat ze te herkennen zijn. Hotel ligt ver van centrum niet op loopafstand.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Peter29-06-2012

Prachtig aan strand gelegen, uitzicht oceaan

Wij verbleven 7 dagen in dit mooie hotel. Prima ligging direct aan de oceaan. Het heeft 3 restaurants waar je uitgebreid kan kiezen zodat het eten altijd lekker is, mooie zwembaden omgeven door veel planten, keurige kamers. Ontbijt erg goed met veel verschillende tropische vruchten. Alles keurig netjes onderhouden. Personeel erg vriendelijk vooral omdat wij goed portugees spreken. Drankjes en hapjes wat aan de dure kant. Zoals eerder geschreven moet je nog steeds 25 reais betalen voor internet toegang.

Gereisd met partner in juni 2012

• 0H, Lernout13-12-2011

Prachtig gelegen tussen duingebied en opceaan

We waren 2 weken in november in dit hotel.. Echt fantastisch. Prima ligging vlak aan de oceaan, keurige kamers, lekker eten, vooral ontbijt was geweldig. De zwembaden zijn super, omgeven door veel planten. alles keurig netjes onderhouden Leuk om over het strand naar Ponta Nergra te wandelen. Drankjes tamelijk duur voor Braziliaanse begrippen. Minpuntje: Internetgebruik kost per dag Reais 25,00. Dat zou in deze tijd gratis moeten zijn, zoals in zoveel landen in hotels het geval is.

Gereisd met partner in november 2011

• 9Guill Cox01-01-2010

elke keer weer thuis komen !

We zijn nu voor het vierde jaar terug geweest in SehrsNatal, voor ons telkens weer een feest, veel van het personeel herkent je en is zichtbaar blij dat je er weer bent, De massage wordt erg professioneel uitgevoerd, vakmensen dus. Goede sport faciliteiten in de gym. Alles wordt erg schoon gehouden, de zwembaden, de terrassen, de kamers.....perfect. Een klein minpuntje.....gezelligheid in de verschillende barren vindt je niet ondanks de vriendelijkheid van het personeel, te veel licht, koele aankleding....maar je leeft ook meer buiten dan binnen. Tot de volgende keer

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Jan-Willem19-11-2009

Super hotel echt 5* waard.

Het enige nadeel is dat het best ver is van de boulevard. 's Middags liepen we over het strand naar de boulevard en 's avond namen we de taxi. Het lopen is toch net iets te ver, zeker met een zwangere vrouw erbij.

Gereisd met partner in januari 2008

• 9Maurice15-07-2009

SUPAH!

Super hotel, echt waar. Ontbijt was ook prima in orde (ook in 2008 geweest). En in Brazilie moet je je thee uit nl zowiezo meenemen ;-) Anyway kindvriendlijk 100%, super kamers, goed verzorgd, fantastisch animatie team. Probeer ook een quad tour! Ga je naar Natal dan MOET je dit hotel nemen....oh ja, geen gratis internet vind ik alleen niet bij * passen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 0rene13-01-2009

fantastisch hotel !

een klasse 5 steerenhotel in natal met uiterst vriendelijke mensen , overdag een top animatie team die je echt overal bij willen betrekken zonder ook maar 1 moment opdringerig te worden . mooie en erg schone kamers , een heerlijk groot en ook fantastisch schoon zwembad (overigens meerdere zwembaden) !ontbijt en diner ( buffet) zijn werkelijk fantastisch ze bakken je biefstukkie of visje waar je bij staat , alles vers en een overdaad aan eten , noem maar op en ze hebben het ! neem daarbij de vriendelijke en beleefde bediening en je zit gebeiteld ! echt een tophotel ik ben er nu in zijn totaliteit 8 weken geweest en hoop er nog snel naar terug te gaan al is dat nu wel erg lastig gworden omdat ik begrepen heb dat mijn touroperator om voor mij nog onbekende redenen deze bestemming na maart 2009 uit het programma heeft gehaald erg jammer, ik hoop er toch nog heen te kunnen !

Alleen gereisd in december 2007

• 9brigitte10-12-2008

geweldig hotel super luxe

zer mooi hotel en heel veilig hotel zeker een aanrader.alleen net te ver van ponte negra. maar als je van luxe hou en veiligheid kies dan zeker dit hotel

Gereisd met jonge kinderen in november 2008

Hotel Serhs Natal Grand info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.5 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages