Géén boekingskosten

• 8Waardering

• Airconditioning

5 Reviews over Rosa Nautica

• 7Rafael22-06-2016

Ligging prima, hotel matig.

Rosa nautica heeft een perfecte ligging tussen het oude centrum van Malgrat de mar, en de levendige boulevard. De strand is op 2 minuten lopen. De handdoeken worden dagelijks verwisseld maar je Krijgt geen douchgel, shampoo etc. Alleen de eerste dag. De bedden worden alleen opgemaakt maar de beddengoed. Wordt niet verwisseld! De kamer wordt ook niet echt schoongemaakt. Wat het eten betreft, topkwaliteit eten maar heel weinig keus. Je hebt dagelijks de keuze uit 1 soort vlees en 1 soort vis. Groente is er genoeg. De desert is heel lekker. De barpersoneel leek niet van deze planeet. Toen ik om een latte macchiato vroeg, kreeg ik een kopje espresso, En een kopje warme melk.... toen ik vroeg wat dat was, zei de barman doodleuk latte macchiato.... ik weigerde dit en vroeg om een cappuccino. Toen bracht hij mij koffie met melk, met heleboel slagroom erop gespoten.

De annimatie/shows waren prima! Personeel was heel aardig. Maar na 5 verschillende hotels in malgrat Was dit hotel de minste qua variatie van het eten, schoonmaak kamers en bar assortiment.

• 9Michelle Santana03-03-2012

Muito bom!!!

Adorei!!! Fiquei em um quarto com varanda de frente para o mar!!!! Linda paisagem!!!

• 5Linda10-12-2008

nooit meer

Op zich een goed uitziend hotel, netjes en een prima ontbijt. Echter maakte de eigenaar het er voor ons niet leuk op. Een hele vervelende, onvriendelijke man, die alleen op geld uit is. Zelfs zijn eigen personeel verontschuldigde zich voor zijn gedrag. We zijn niet vriendelijk ontvangen en behandeld. Daarnaast werd er niet aan de voorwaarden gehouden waarop wij geboekt hadden. Je kunt beter in een hotel bij een braziliaanse eigenaar gaan zitten: andere mentaliteit.

• 10Frank Patrocinio01-09-2007

Exzellentes Urlaubshotel am Strand. Zimmer sind total in Ordnung, Frühstück komplett mit allem drum und dran! Der Starnd vor dem Hotel ladet ein - das Meerwasser herrlich! Es lohnt sich nach Natal zu fahren und beim Hotel Rosa Nautica (deutsche Leitung) einzukehren!

• 9Alma18-02-2005

Ik ben al 3x in dit hotel geweest,echt een geweldig hotel, lekker eten, perfecte ligging, leuk uitzicht, aardig personeel, schone kamers, ik ga er dit jaar niet heen, maar er zal zeker een 4e keer komen.

• 7Robbie01-01-2004

Een prima en goedkoop hotel. Onbijt is goed, maar de kamers aan de voor(zee)zijde zijn erg lawaaierig (wind en de branding). Het ligt direct aan de boulevard waar van alles te doen is.

Hotel Rosa Nautica info

Het complex