Géén boekingskosten

Hotel Porto do Mar

BraziliëBraziliëNatal

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Porto do Mar voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 23 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 23 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

23 Reviews over Porto do Mar

• 8Adri Mühlrad17-11-2008

Ideaal voor rustzoekers, wel erg afgelegen

Vanaf 20 okt. 3 weken in hotel verbleven. Wel rustig (heerlijk), erg afgelegen. Ontbijt uitgebreid en verzorgd, na 3 wk. wel eentonig. De hotelkamers zijn wel opgeruimd maar niet echt schoon. 2 Maal was er een schoolklas voor enkele dagen, nogal rumoerig toen, vooral 's avonds laat. Prachtige palmentuin bij hotel en jammer genoeg geen matrasjes op de ligbedden bij het zwembad. Diverse excursies gemaakt met Peter en Martijn, twee toppers, mail me voor nadere informatie. Vele goede restaurants in Natal, vooral in Ponte Negra. Rest. Cactus was echter een pure tegenvaller, niet te pruimen. Wil je echt veel van de omgeving en o.a. het binnenland zien op een manier waar normaal haast geen toeristen komen, mail me dan krijg je meer informatie, email-adres: [email protected]

• 7Glenn Chambers26-06-2008

Vakantie Natal 2008

Algemene indruk was goed. De hotel was schoon en de personeel vriendelijk.

Ligging van de hotel is vrij slecht als je vaak naar de stad wil, +/- 8km maar er zijn voldoende taxi's en bussen.

Mijn reisperiode was juni, dus laagseizoen en dat heb ik geweten, er waren maar 8 andere buitenlandse gasten in het hotel tijdens mijn verblijf, ik had op meer gehoopt eerlijk gezegd.

Hotelkamer is schoon en er is een TV aanwezig alleen grootendeels portugees gesproken zenders. De bar gaat om 6 uur dicht en er is verder niets te doen s'avonds in het hotel.

• 5Ridouan29-05-2008

Het personeel spreekt geen of weinig Engels, het ontbijt was slecht (niet vers). Het hotel ligt wel rustig aan zee maar wel heel erg ver van de stad. Zwembad was ok. Mei/Juni/Juli is het winterseizoen in Brazilie, we hebben dus een paar dagen regen gehad.

• 7D.23-03-2008

Hotel ist OK. Sind allerdings morgens um 11Uhr vorm Hotelstrand brutal überfallen worden. Ein Wachmann am Hotelstrand hätte wahrscheinlich abschreckend gewirkt.

• 8Lia22-03-2008

Ik ben van 15 t/m 22 februari 2008 in Porto do Mar geweest. Het hotel is heel mooi gelegen in een prachtige tropische tuin en aan de kust van de oceaan. De kamers zijn eenvoudig, maar heel netjes. Ze werden elke dag heel goed schoongemaakt. Het zwembad en het zonneterras waren ook goed verzorgd en er was altijd plaats aan het zwembad. De service was goed, alleen moet je er rekening mee houden dat er bij de receptie zeer beperkt Engels wordt gesproken. Bij vertraging mocht ik de kamer blijven gebruiken zolang ik wilde en dat zonder kosten. Het ontbijt was goed en uitgebreid, het diner vond ik redelijk. De bediening was heel vriendelijk. Het hotel ligt afgelegen en het is er heel rustig. Ik heb er een heerlijk en rustig weekje gehad. Wil je wat zien van het echte Brazilie, dan zijn de excursies The best of the north-east en Original Brasil een aanrader.

• 7Jan en Diliana Scholten08-10-2007

Het hotel heeft als absoluut pluspunt, dat het heel schoon is op de kamers, goede service vd. kamermeisjes. Een klein minpuntje is dat het wat verder buiten af ligt, dus dat er 's avonds niets te doen is. Je bent dan toch aangewezen op de bus voor de deur of een taxi naar Ponte Negra, kosten ongeveer € 8,-- Eten is vrij prijzig in het hotel, maar wel heel lekker. (prijzen in Ponte Negra zijn veel lager). Maar dat is logisch, dat is meestal zo. Als je van rust houdt, is dit hotel een absolute aanrader. Toeristen die graag 's avonds uitgaan en houden van drukte, moeten hier niet naar toe gaan. Wij hebben in ieder geval genoten vd. mooie ruime kamers en de goede service.

• 8Vera03-10-2007

Leuk, eenvoudig hotel. Ligging niet geweldig, maar met bus en taxi ben je zo in Ponta Negra en Natal. Het ontbijt was elke dag heel goed verzorgd, de warme maaltijd vonden wij wat minder (2 keer in het hotel gegeten). Kortom: de prijs-kwaliteitverhouding is heel goed!

• 8Glenda19-09-2007

We zijn net terug uit Brazilie, Natal. In Brazilië was het winter dus ook weinig toerisme waardoor we de eerste week een privé hotel hadden er was eigenlijk helemaal niemand. Lekker rustig.

Hotel zelf ligt wel erg afgelegen, maar de service en de kwaliteit is perfect.

Bediening spreet slecht engels maar met handen en voeten kom je een heel eind. Kamers zijn heel schoon en erg ruim. Iedere dag schone handdoeken.

Mooi Hotel als je rust wilt, wil je drukte pak je gewoon een taxi (12 euro) naar het bruisende Ponte Negra!

• 8Carla01-09-2007

we gaan er binnenkort voor de 4e keer naar toe, dus het is ons de keren ervoor goed bevallen. Heerlijk rustig, geen disco maar voor ons perfect. Aardige medewerkers en schone kamers

• 7T. Prenger08-08-2007

Het is een vrij rustig hotel, zoals ook omschreven staat in de brochure. De hotelkamers zien er goed uit en worden elke dag keurig schoongemaakt. Bij het ontbijt is er voldoende keuze en het eten smaakt ook goed.

Om bij het strand te komen dien je een poortje achter op het terrein door te lopen en het beste is dan om naar rechts te lopen omdat er bij het hotel alleen maar rotspartijen zijn. Maar na 1 a 2 minuten lopen kom je op een redelijk schoon stukje strand waar je kunt zwemmen (let op! er staat een vrij sterke stroming en de golven kunnen hoog worden).

De service was redelijk goed, echter moesten wij soms op zoek gaan naar de ober omdat deze niet bij de zwembadbar bleef. En je moet wel even wachten voordat je dan uiteindelijk je bestellilng hebt, maar dit is vrij normaal in Brazilie.

Hotel Porto do Mar info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden