Hotel Ponta Negra Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag31°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Ponta Negra Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ponta Negra Beach in het Nederlands

Met vrienden

Redelijk goed hotel

Annelies
20-6-2009

Wij waren hier in april 2009. Het is een klein hotel, schoon en direct aan het strand. Het is aan het einde van een lange boulevard met diverse winkeltjes. Veel keuze bij het ontbijt. Wel erg klein zwembad (2 x 3 meter en dan overdrijf ik niet). Vraag een kamer met zeezicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ponta Negra Beach in Natal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ponta Negra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.