Hotel Pestana Natal Beach Resort

Hotel Pestana Natal Beach Resort

8.5Fantastisch

Brazilië, Brazilië, Natal

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Natal Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

54 reviews over Hotel Pestana Natal Beach Resort

• 8Linda06-08-2016

Prima hotel!

We zijn er met vier personen geweest voordat we aan onze rondreis begonnen, prima hotel, goed ontbijt, mooi zwembad en prachtig uitzicht! niets op aan te merken.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9fam_klaver14-10-2012

Een super hotel!

Ik lees de beordelingen van dit hotel en ben ik zeer verbaasd over veel negatieve reacties. In 2006 in dit hotel geweest. Super lekker ontbijt met veel, heel veel vers fruit! Prachtige zwembad met altijd swingende braziliaanse muziek. Heerlijk om een week te verblijven op zoek naar de zon in de winter! Toen was een van het beste hotels in Natal waar ook de bemanning van onze vliegtuig verbleef.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2006

• 8liesbeth en michel09-08-2011

Heerlijk aan het strand gelegen

Prachtig hotel met uitzicht op Natal. Wij zijn hier met de Libelle geweest in 2004 en omdat het zo goed beviel in 2006 nogmaals. Iedere dag zeer uitgebreid buffet in het restaurant. Zowel bij ontbijt alsook bij diner. je weet niet wat je moet kiezen zo groot is de keuze. Het beste met een taxi (niet duur) naar het centrum, je komt nl. langs een sloppenwijk. In het centrum zijn er ook goeie restaurant waar je heerliujnk kunt eten voor goeie prijzen. Hotel is goed beveiligd, hoewel de bevolking te vertrouwen is en ook zeer aardig is. Vanuit het hotel kun je leuke excursies maken, waarvan de 2 daagde tocht naar Pipa en de buggy-tour echt geweldig waren. Personeel is zeer vriendelijk ookal spreken ze niet goed engels. Toch proberen ze je zo goed als mogelijk te helpen. Onze safe was defect en dit probleem werd binnen een half uur opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2006

• 7Barbara21-11-2010

Fijn hotel, ongunstige ligging

Mooi hotel, prachtig zwembad, aan het strand. Ligging aan doorgaande weg, taxi nodig om bij restuarant of centrum te komen. Wij gaan liever naar Pipa!

Gereisd met partner in november 2008

• 7Tahnee26-09-2010

Prima hotel. Ligging matig

Hotel is prima. De ligging is wat minder, je bent vaak afhankelijk van de taxi's. Huurauto is misschien en goede optie.

Zakelijk gereisd in juli 2010

• 10math30-08-2010

super

wij zijn in dit hotel geweest in 2006 en het was super. vraag me af waar de slegte beoordelingen voor zijn het eten was goed en voor 20€ alin aten wij daar kort om wij hebben daar een geweldige vakantie gehad

Gereisd met partner in oktober 2006

• 8temsamem01-07-2010

middelmatige plek

Het hotel moet een 5 sterren hotel voorstellen. Maar kennelijk zijn dit vallende sterren want ik beoordeel het niet zo. De entree ziet er mooie en schoon uit. Voldoende personeel aanwezig, echter alleen bij de receptie spreken ze engels. Bediening etc, spreekt geen woord engels. Wij hadden een kamer met zeezicht dit was wel prachtig om te zien, kamer werd elke dag schoongemaakt. Maar de interieur in de kamer is geen 5 sterren waard. Hotel is verder erg duur om te eten en te drinken. Qua ligging zit je niet ideaal je moet erg lang lopen om in het centrum te komen ( dit is met de hitte niet te doen ). Personeel is wel erg vriendelijk allemaal met een lach op hun gezicht. Natal is verder niet echt een plek waar je naar toe moet gaan als je echt wat van het land wilt zien. Als ik kijk naar het totaalplaatje dan zou ik voor hetzelfde vakantie met meer luxe in turkije voor 9 dagen nog geen 1500 euro kwijt zijn. Nu heb ik meer dan 3000 euro uitgegeven.

Gereisd met partner in juni 2010

• 5Nooit weer!22-06-2010

Vergane glorie en ellende!

Vijf sterren en luxe was ons beloofd ! Twee van die vijf sterren kunnen meteen de gescheurde plastic emmertjes in!

Entree oke, net als het zwembad, maar verder hebben wij er geen goed woord voor over!

Kamer was oud, afbladderend meubilair, badkamer verroest en de voegen waren zwart. Verschoten gordijnen met gaten in de verduistering.

Overal loopt en 'hangt' personeel, maar er wordt geen glas weg gehaald bij het zwembad (stonden er na 2 dagen nog, incl. verzopen wespen en mieren) Volle asbakken worden niet geleegd.

Het enigste wat 5 sterren is, zijn de prijzen!

Een glas (van de meest verschrikkelijke wijn die wij ooit hebben geproeft) kost maar liefst 6 euro !!!! Niet te geloven, en zeker voor Braziaanse prijzen elders.

Gezien de afstand (1 uur lopen) kun je alleen maar een taxi nemen, € 6 per rit, naar Natal.

Ontbijt goed, avondeten beroerd. 45 real (€ 21) voor slappe sla, waterige soep en wat vlees. Dat was het, verder niets.

NOOIT WEER, SCHANDALIG!

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Rick10-02-2010

Voor als je meer rust wilt

Dit hotel ligt vrij afgelegen van Natal (Ponta Negra). Je kan natuurlijk een taxi nemen naar de stad, want de kosten hiervan zijn erg laag. Ik liep elke dag van het hotel over het strand naar Ponta Negra. Het hotel ziet er van buitenaf niet zo heel mooi uit, maar van binnen is alles netjes en alles is er erg schoon. Ze hebben er ook een fitnessruimte en een spa. Heerlijk!

Heel erg leuk om er ook oud&nieuw mee te maken. Iedereen gaat naar het strand om zo het vuurwerk op zee te kunnen zien. Een supervakantie!

Op het strand van Ponta Negra huur je een bedje en vervolgens komen ze met drankjes en eten naar je toe. Je wordt tot op je wenken bediend!

Gereisd met vrienden in december 2009

• 7Mary van den Berg-Popyus03-01-2009

geen 5 sterren waard

Goed hotel, mooi zwembad.Rekening zeker controleren.Het gebrek aan engels verstaan en spreken van het personeel,zeker bij de receptie, kan tot enige irritatie leiden.Het was 's-avonds een dooie boel,maar ook in Ponta Negra en omgeving.Met kerst 1 kerstlied gehoord. Natal is ons zeer tegen gevallen. Wij waren er 3 weken ,maar 1 week is genoeg.

Gereisd met partner in december 2008

Hotel Pestana Natal Beach Resort info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages