Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

40 Reviews over Parque da Costeira

• 9AnsjelienCorne10-10-2015

2008, heerlijke vakantie!

2008 zijn we hier 16 dagen geweest, een prima hotel met goed eten!

• 10Kelly de Bruijne23-08-2014

Top vakantie!

Wij hebben dit hotel uitstekend ervaren! Het is een mooi, schoon en rustgevend hotel. Het eten was goed (ochtend\avond). Elke dag schone handdoeken, en werd de kamer schoongemaakt. Ook het animatieteam was goed, zowel voor de kinderen als voor de volwassenen. Alles werd goed schoongehouden zoals de zwembaden. Het hotel heeft een goede ligging direct aan het strand. Wij hadden een standaart kamer geboekt, we kregen een zeezicht kamer met handdoeken service. Al het personeel is heel vriendelijk, alleen het personeel spreekt weinig tot geen Engels maar ze probeerden het wel. Ook waren er taxi's aangesloten bij het hotel, allemaal heel netjes. Bewaking was ook goed, er kwam niemand zomaar op het terrein.

• 6Michaela06-03-2014

Gevaarlijke zee

Wij zijn samen met een ander stel door een taxi van de luchthaven naar dit hotel gebracht. Daardoor misten wij de intro van de reisleider, die de andere vakantiegangers in de bus wel gehoord hadden. 23-02-2013 hebben mijn partner en ik in zee gezwommen-wat dus afgeraden wordt en wij dus niet wisten, want niet in de bus met de reisleider geweest-en zijn wij bijna verdronken! Door de onderstroom kwamen wij in een zeer hachelijke situatie terecht. Ga niet zwemmen/in zee bij dit hotel !!! Wij kunnen het navertellen als door een godswonder en zonder de kracht van mijn partner was ik zeker verdronken. (er is hiervan een protocol bij het hotel gemaakt). Nergens staat een bord van: niet zwemmen of gevaarlijke zee. Zelfs geen vlag. Verder heeft niemand van het personeel later navraag gedaan hoe het met ons gaat (andere gasten die getuige van het ongeluk waren wel).

• 4JACQUELINE03-10-2013

Sofrir um acidente com estrutura do prédio

NÃO GOSTEI ACONTECEU UM ACIDENTE LÁ, MEU MARIDO ME LEVOU PARA O HOSPITAL , QUASE QUE TERIA SIDO MINHA FILHA .

• 6Fris, Geertje25-01-2013

Mooi hotel en ligging heerlijk rustig

Alg. Indruk is goed. Omgeving fantastisch. Heerlijk rustig. Jammer dat je met taxi of bus naar de stad moet. Bijvoorbeeld voor een goed restaurant, of shoppen bij een mall/ winkelcentrum.Je bent voor de taxi gemiddeld 25 reaal kwijt en met de bus reaal 4,40 uur. Probeer altijd de prijs vooraf af te spreken dan gaat de meter niet aan.Dus kies maar uit. Bus nummer 56. Bij de bushaltes staan geen aanwijzingen. Nu de wat mindere kanten. Het ontbijt kwam na een paar dgn. Onze oren uit! Niet gevarieerd. 1x gedineerd. Voor ons duim omlaag. Het lokale voedsel daarentegen in de buur van praya shopping mall was geweldig ook en visrestaurant nabij praya Negro was geweldig, maar prijzig. Er was een jonge dame aan de receptie die ronduit onvriendelijk was. Bij vragen om de code van de wifi: geen duidelijke uitleg! Pas na veel vragen schreef ze iets op en pas na een paar dagen kwamen we erachter dat het beter was op het terras buiten te I patten/internetten, betere ontvangst

• 1Alexandre Souza12-07-2012

DINHEIRO JOGADO FORA

Estive no Hotel Parque da Costeira nas ferias de jul/2012 e nunca mais volto. O quarto é de pessima qualidade, a recreação para crianças não existe, simplesmente tem uns jovens que dizem serem monitores, mas não ha iniciativa e nem recreaçoes infantis muito menos para adultos. Se vc precisar tomar um comprimido e precisar de tomar um gole d´agua, deve pagar ou beber agua do banheiro. Durante o dia, não ha nenhum tipo de musica ou algo parecido nas piscinas. Os funcionarios são despreparados, a comida não tem tempero. Quando vc compra o pacote, anunciam que existe SPA e discoteca no hotel, mas fiquei 8 dias e não existe nada disso. Tem sim uma sauna que vc tem que pagar R$ 10,00 para usar. E se vc quiser ir de carro, deve pagar R$ 10,00 pelo estacionamento. O hotel tem um forte convenio com a CVC, fato que faz com que tratem os hospedes com indiferença, pois se vc nao volta mais no local, a CVC manda outros hospedes e vc é só mais um. Não perca seu dinheiro indo pro Parque da Costeira.

• 6paula frid17-10-2011

nunca mais

hotel parque da costeira em natal, só investiu na estrutura! faltou treinamento dos funcionários, no hotel falta toalhas de banho papel higiênico tem que informa que está acabando! lençóis durante 08 dias não trocaram,mesmo com o jantar pago optamos em jantar fora porque a comida não é boa, não recomendo o hotel parque da costeira.

• 5Luiz Tadeu25-04-2011

Nunca Mais

Ttreinamento de seus funcionários, a fim de melhorar a cordialidade entre os hospedes. Investir nao somente na aparencia do hotel, mas sim na qualidades de seus produtos ofercidos, como acomodações, alimentacao, transporte, etc.

• 7Anderson Monroe07-02-2011

Voltaria...

Fiquei hospedado no hotel e achei no geral muito agradável, apenas faltou mais opcões nas refeições como no café da manhã por exemplo,pouca variedade de pães e frios... em relação ao quarto que fiquei não tenho reclamação alguma,todo dia a camareira trocava as roupas de cama e banho e a área de lazer então nem se fala... são 8 piscinas, tanto para crianças quanto para adultos,quadra de tênis,academia e bastante entretenimento com os monitores infantis.

• 8ATTY van EMMERLOOT07-02-2011

prachtig hotel

gewldige vakantie gehad,, ondanks er maar 1 kamer was ipv 2 bij aankomst, dat is later opgelost leuk hotel ,zeker voor die prijs, mooie tuin, uitzicht op zee veel groen, eten; er was van alles . geen ligbedden op strand, geen kussens op de ligbedden in de tuin, de flesjes water uit de mini-bar, is erg duur,

Hotel Parque da Costeira info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Av. Senador Dinarte de Medeiros Mariz, 1195, 59090001