Hotel Parque da Costeira

Hotel Parque da Costeira

7Goed

Brazilië, Brazilië, Natal

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Parque da Costeira voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

42 reviews over Hotel Parque da Costeira

• 9AnsjelienCorne10-10-2015

2008, heerlijke vakantie!

2008 zijn we hier 16 dagen geweest, een prima hotel met goed eten!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Kelly de Bruijne23-08-2014

Top vakantie!

Wij hebben dit hotel uitstekend ervaren! Het is een mooi, schoon en rustgevend hotel. Het eten was goed (ochtend\avond). Elke dag schone handdoeken, en werd de kamer schoongemaakt. Ook het animatieteam was goed, zowel voor de kinderen als voor de volwassenen. Alles werd goed schoongehouden zoals de zwembaden. Het hotel heeft een goede ligging direct aan het strand. Wij hadden een standaart kamer geboekt, we kregen een zeezicht kamer met handdoeken service. Al het personeel is heel vriendelijk, alleen het personeel spreekt weinig tot geen Engels maar ze probeerden het wel. Ook waren er taxi's aangesloten bij het hotel, allemaal heel netjes. Bewaking was ook goed, er kwam niemand zomaar op het terrein.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6Michaela06-03-2014

Gevaarlijke zee

Wij zijn samen met een ander stel door een taxi van de luchthaven naar dit hotel gebracht. Daardoor misten wij de intro van de reisleider, die de andere vakantiegangers in de bus wel gehoord hadden. 23-02-2013 hebben mijn partner en ik in zee gezwommen-wat dus afgeraden wordt en wij dus niet wisten, want niet in de bus met de reisleider geweest-en zijn wij bijna verdronken! Door de onderstroom kwamen wij in een zeer hachelijke situatie terecht. Ga niet zwemmen/in zee bij dit hotel !!! Wij kunnen het navertellen als door een godswonder en zonder de kracht van mijn partner was ik zeker verdronken. (er is hiervan een protocol bij het hotel gemaakt). Nergens staat een bord van: niet zwemmen of gevaarlijke zee. Zelfs geen vlag. Verder heeft niemand van het personeel later navraag gedaan hoe het met ons gaat (andere gasten die getuige van het ongeluk waren wel).

Gereisd met partner in februari 2014

• 6Fris, Geertje25-01-2013

Mooi hotel en ligging heerlijk rustig

Alg. Indruk is goed. Omgeving fantastisch. Heerlijk rustig. Jammer dat je met taxi of bus naar de stad moet. Bijvoorbeeld voor een goed restaurant, of shoppen bij een mall/ winkelcentrum.Je bent voor de taxi gemiddeld 25 reaal kwijt en met de bus reaal 4,40 uur. Probeer altijd de prijs vooraf af te spreken dan gaat de meter niet aan.Dus kies maar uit. Bus nummer 56. Bij de bushaltes staan geen aanwijzingen. Nu de wat mindere kanten. Het ontbijt kwam na een paar dgn. Onze oren uit! Niet gevarieerd. 1x gedineerd. Voor ons duim omlaag. Het lokale voedsel daarentegen in de buur van praya shopping mall was geweldig ook en visrestaurant nabij praya Negro was geweldig, maar prijzig. Er was een jonge dame aan de receptie die ronduit onvriendelijk was. Bij vragen om de code van de wifi: geen duidelijke uitleg! Pas na veel vragen schreef ze iets op en pas na een paar dagen kwamen we erachter dat het beter was op het terras buiten te I patten/internetten, betere ontvangst

Gereisd met partner in januari 2013

• 8ATTY van EMMERLOOT07-02-2011

prachtig hotel

gewldige vakantie gehad,, ondanks er maar 1 kamer was ipv 2 bij aankomst, dat is later opgelost leuk hotel ,zeker voor die prijs, mooie tuin, uitzicht op zee veel groen, eten; er was van alles . geen ligbedden op strand, geen kussens op de ligbedden in de tuin, de flesjes water uit de mini-bar, is erg duur,

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Karin en Bert23-08-2010

Heerlijk tot rust komen.

Een aanrader dit Hotel, met een fantastisch goede keuken. Na diverse landen bezocht te hebben blinkt dit Hotel er met kop en schouders bovenuit, het eten is elke dag anders en verveelt nooit, echt heerlijk. Wij waren de enige europeanen lekker rustig dus , aardig personeel, complex is schoon en netjes, hotelkamers zijn eenvoudig maar prima, bedden zeer goed. Diverse zwembaden waar het heerlijk vertoeven is, de zee is bijna niet zwembaar maar dat is niet erg. De temparatuur is altijd 31 graden, de natte periode is juni t/m september, het kan dat iets meer regenen, maar nog steeds prima. Koud bier krijg je in een blikje, wijn is niet zo lekker, het is geen wijnland. Cocktails zijn ook prima. Het was voor ons de 1e keer in dit land, en zijn aangenaam verrast. Voor reizigers die hier naar toe willen, doen! Negatieve reacties van andere reizigers niet serieus nemen.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8gerrit03-08-2010

Mooi hotel

Het hotel ligt aan de kust. Prachtige stranden en een schitterend uitzicht over de zee. Het ontbijt is zeer verzorgd en de lunch en het diner is fantastisch. De bediening is van hoog gehalte. De kamer die wij hadden is om door een ringetje te halen. Het zwembad en de glijbanen liggen er goed bij. Naar de stad Natal is binnen en 20 tal minuten bereikt.

Gereisd met partner in juli 2004

• 10Janita16-11-2009

erg mooi

Het is een mooi hotel,een mooie ligging. De 3e dag lekkage gehad airco lekte De zelfde dag is het gerepareerd. Maar de volgende dag was er alweer lekkage. Verder een hele mooie vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in februari 2005

• 7kees16-08-2009

Goed hotel

Een mooi hotel met een goede keuken. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was ok. Het hotel ligt wat verder van de stad. Van de ene kant lekker rustig aan de andere kant ben je steeds aangewezen op een taxi of de bus. Weinig tot geen animatie in de avonduren. Recht voor het hotel liggen wat rotsen, en kun je vanwege de sterke stroming niet in zee zwemmen. Ga je 200m naar links dan heb je een schitterend zandstrand. We verbleven er na een rondreis en hebben een prima tijd gehad.

Gereisd met partner in september 2005

• 8coenraad22-10-2008

Zeer goed hotel

Dit is een heel mooi en netjes hotel. Geef de schoonmakers vanaf het begin een fooi, en ze rennen ze voor je. Het zelfde geld voor het bedienend personeel. Zo als in alle andere beoordelingen staat ver weg van alles. Maar waarom die taxi pakken? Pak de bus, voor 60 euro cent pp. zit je overal. Kijk alleen goed waar je uitstapt, want op de bushokjes staat niet welke bus er komt. Dus stap hier ook in. Voor het hotel komt maar 1 bus dus dit kan nooit moeilijk zijn. Ook lees ik overal over criminalitijd, ik heb hier helemaal niks van gezien. natuurlijk moet je opletten, met wat je doet maar waar is dat niet? brazilie is echt het land waar je volledig tot rust kan komen. echt een aanrader voor iedereen. Pinnen kan je het beste doen in het winkelcentrum waar je met de bus langs komt (eerste grote verkeersplein die je tegen komt) doe dit niet aan het strand van ponta negra hier worden copy's van je pas gemaakt, met gevolg: een lege rekening. Echt een aanrader dit Hotel (all- in)

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Hotel Parque da Costeira info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasTerras