Hotel Nautilus Apart Hotel

Kleine hotelsWeer vandaag31°24°
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Nautilus Apart Hotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nautilus Apart Hotel in het Nederlands

Leuk, klein hotel.

Maureen
26-12-2009

Een knus hotel waar je van alle gemakken voorzien bent.

De kamers zijn schoon, het personeel is vriendelijk en het ontbijt is goed.

Op het dakteras mag je drankjes uit de koelkast halen en deze noteren in een klein notitieblokje. Waar vindt je dit nou nog?

Het enige nadeel is dat de weg naar het strand alleen via een heuvel te bereiken is, de terugweg dus een hele klim.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nautilus Apart Hotel in Natal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nautilus Apart Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.