Hotel Marsol

Zeer goed voor herhaling valt baar

Alleen gereisd in september 2017

• 7Lindy13-07-2013

Niet slecht

Wijn hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Ja het ligt afgelegen maar de bus en de taxi kosten bijna niets. Wij hebben ook een auto gehuurd en ook die prijs was zeer redelijk. Wij hadden een kamer met zeezicht. Geweldig. Eten was eenvoudig maar goed en het personeel zeer behulpzaam.

Gereisd met vrienden in december 1998

• 4Chrissie03-01-2012

Niet voor herhaling vatbaar

Over het algemeen ziet het complex er wel redelijk uit. Echter als je een rondje hebt gemaakt zie je dat het best verouderd is. Het uitzicht is mooi als je aan de zee kant zit maar als je aan de andere kant zit kijk je uit op een weg. Als je deze weg oversteekt kom je in een sloppenwijk waarvan de reisleiders je adviseren om niet naar toe te gaan. Verder zit je in de middle of nowhere. Dit is best beangstigend als je 's avonds in het donker staat te wachten op de bus. Van de criminaliteit hebben wij zeker wat gemerkt. Bij het stel waar wij mee optrokken kwamen wij de kamer met z'n vieren binnen na het uitgaan. Tot onze grote schrik zat er een inbreker de koffer op z'n gemak open te poeren onder het genot van een cola uit de minibar. Hij had heel simpel 1 klein raampje ingetikt en kon zo de deur openmaken. (slechte sloten dus!) Verder was het eten niet te vreten en hebben wij na de eerste maaltijd alleen maar in de stad gegeten. De kamer waren wat verouderd maar niet onredelijk.

Gereisd met partner in januari 2009

• 8pgmja23-08-2011

ontspanning

lekker om even bij te komen lekker weg met de kerst en goede temperatuur

Gereisd met partner in december 2003

• 8hennie jacobs08-02-2011

super vakantie gehad

was perfeckt Goed ontvangen in het hotel,bediening het eten goed, zeer vriendelijk. dichtbij de winkels veel te beleven..!!!

Gereisd met partner in september 2006

• 7Wick22-07-2010

Hotel Marsol is een gezellig familiehotel

Gezellig familiehotel aan de Via de Costeira. In de buurt is niet veel te doen, maar regelmatig rijden bussen van het hotel naar de stad Natal. Taxi's rijden ook af en aan. Het hotel is mooi gelegen, aan het (soms gevaarlijke) strand. Eten is op all-inclusive basis, niet heel erg bijzonder maar wel lekker. Personeel is erg aardig en vriendelijk. Animatieteam organiseert regelmatig leuke dingen. Behalve grote shoppingsmals in Natal is ook het dorpje Pipa een aanrader. Een buggytour is ook erg spectaculair. Kijk wel uit met de eindafrekening bij het uitchecken: deze is vaak incorrect.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Quinta22-05-2010

Leuk hotel voor een leuke prijs

Leuk hotel voor een leuke prijs. Ligt direct aan het strand (zijn wel hoge golven), leuk zwembad erbij. Onze kamer had een klein bubbelbad voor de deur en vanuit daar en de hangmat bij de kamer keek je zo de zee op. Eten is wel wat eenvoudig, zeker als je wat langer blijft.

Gereisd met partner in mei 2006

• 7Fam. van Thienen22-05-2010

Leuk hotel voor een leuke prijs

Wat eenvoudiger hotel all inclusive. Bij de accomodatie hadden wij een klein bubbelbad voor de deur. Lekker aan het strand en vanuit hier gemakkelijk naar Natal te reizen. Eten is goed, maar wat eenvoudig. Ook geen keuze uit verschillende restaurants, dus als je er wat langer verblijft dan wordt het wat eentonig. Vriendelijk personeel, maar nadat 's avonds de all inclusive afgelopen is, dan gaat de bar ook dicht en dien je je eigen drinken te hebben.

Gereisd met partner in mei 2006

• 4barbara17-05-2010

verschrikkelijk

Wij zaten eerst in een simpel hotel midden in ponta negra. door vluchtvertraging zijn we overgeplaatst naar dit 'luxe all-inclusive hotel'. Het hotel is ver afgelegen van de bewoonde wereld. Je bent compleet afhankelijk van taxi of bus.'S avonds is het rondom het hotel niet veilig en het water is hier niet begaanbaar. Daar zit je dan in je "beachresort'.het eten is heel eenvoudig.na een dag heb je dat wel gehad.bovendien is all inclusive totaal overbodig,omdat de horeca bijna niets kost en vele malen beter is.in het hotel wordt je verder doodgegooid met irritante,foute muziek.animatie was er niet in april.tenslotte waait het op de locatie van het hotel heel hard.blij toen we weer weg mochten.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Mame27-08-2009

Geweldig

Het was werkelijk waar top zomer 2008. 's morgen/'s middags is er een jonge meid die sporten in het water organiseerd voor jong tot oud en 3 a 4 talig. Leuke mensen in de bediening kan geen slecht woord zeggen erover

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

1 tip over Hotel Marsol

• Chrissie, 03-01-2012

Wij hebben een 2 daags uitstapje naar Pipa gedaan. Super hotel, super ervaring met het heenrijden. Zeker het geld waard! Neem vooral geen all-in! In Ponta Negra kun je heerlijk en goedkoop eten! Ponta Negra is goed te bereiken met de bus. De reisleiding adviseerd de taxi, maar de bus is goedkoper en de mensen zijn heel vriendelijk en bereid om je te helpen! Wij hebben een buggy toer gedaan met meneer Washington dit was super! Veel natuur gezien en deze meneer staat heel open voor eigen inbreng!

0 vragen over Hotel Marsol

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand< 25 m
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal