Hotel Imira Plaza

• Sauna

58 reviews over Hotel Imira Plaza

• 7marjolein13-08-2010

nooit meer

zeer saai hotel eten was matig in het hotel niks te doen

Gereisd met partner in september 2009

• 9Ingmar16-12-2008

Geweldig!

Hier in september 8 dagen geweest. Geweldige tijd gehad. Aardig, vriendelijk en behulpzaam personeel, erg lekker en gezond eten, en kamer werd elke dag grondig schoon gemaakt. Niet direct bij de stad, maar met de Onibus ben je er binnen 10 minuten voor 60 eurocent. Ligging direct aan het strand, waar het lekker rustig was. Mooie omgeving ook.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 6Alie Prins - Visser25-09-2008

...

Net terug van 16 dagen Natal. Het hotel is verouderd (80's-stijl) Kamers zijn wel ruim, badkamer is prima in orde en worden goed schoongehouden. Ontbijt is oké, 's avonds kun je het beste in één van de vele restaurantjes van Ponta Negra eten. (veel goedkoper én lekkerder) We hebben erg veel geluidsoverlast van het naastgelegen Contintental (soort van kroeg) gehad, met als hoogtepunt een salsa-festival met 14.000 bezoekers vlak voor het hotel. Personeel is vriendelijk, bij de receptie spreken ze goed Engels. Excursies hebben we geboekt bij een lokaal bureau . dit is echt prima bevallen. Excursies via de touoperator gingen vaak niet door ivm te weinig deelname, en als ze doorgingen waren ze erg massaal. Tip: zoek een hotel wat dichter bij Ponta Negra zit, Imira zit overal toch net te ver vandaan (of je moet van overvolle bussen houden ; ) Mocht je verder nog wat willen weten, dan kun je me altijd even mailen

Gereisd met partner in september 2008

• 9Ingmar22-09-2008

Geweldig!

Van 8 tot en met 15 september hier op last-minute vakantie geweest. In een woord geweldig. Aardige mensen, lekker en veel eten, prachtig uitzicht over de zee, kamers worden elke dag schoon gemaakt. In de kamer zelf goede bedden, koelkast, airco en TV.

Niet iedereen spreekt evengoed Engels maarja het heet dan ook geen Engeland.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7corné12-09-2008

Goed hotel, ligging minder

Hotel is goed en netjes. Het personeel is erg aardig en wil graag met iedereen praten maar ze kunnen bijna geen engels. Ontbijt is uitgebreidt maar gericht op (meest) Brazilië. Diner is goed maar je kunt beter (en goedkoper) eten in het plaatsje zelf. Alleen jammer dat het ver ligt buiten het leuke deel maar de bus brengt je er goedkoop. In augustus is het laagseizoen daar en is het door de weeks erg rustig in het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Marijke fraikin10-08-2008

Leuk hotel, een aanrader

Wij zijn van 8 Februari t/m 23 februari geweest. Hotel prima, alleen misten we wel een winkeltje in het hotel. Dus een hoop gesleep met flessen water. Verder valt er niks op aan te merken en hebben we een mooie vacantie gehad.

Gereisd met partner in februari 2008

• 7Tamara10-04-2008

Net teruggekomen uit dit prima hotel. Het hotel is heel rustig gelegen aan het strand, maar met een taxi of de bus ben je voor een koopje op alle leuke plekken (Ponta Negra, shoppingmalls etc) in de omgeving. De medewerkers aan de receptie spreken prima Engels, alleen schoonmakers en restaurantpersoneel niet. Het ontbijt was prima, met elke dag een kleine variatie in omelet, wafels of fruitsoorten. Kamer was simpel maar prima, met ruime douche, prettig bed en balkon met leuk uitzicht op zwembad en zee. Aanrader om zeker in Ponta Negra te eten, tips: Camaroes (chique, vnl vis), Miragem (Europees), Guinza (chique, Japans). Verder is iedereen in Natal en omgeving opvallend vriendelijk, het was erg leuk!

Gereisd met partner in april 2008

• 7Annabel13-02-2008

Prima hotel voor prijs/kwaliteit. Personeel bijzonder vriendelijk (spreekt wel geen Engels; met handen en voeten en evt een beetje Spaans kom je er wel). Gemoedelijk hotel (relaxte sfeer). Ontbijt viel tegen; elke ochtend hetzelfde en veel op de Braziliaanse bevolking gericht. Bedden, douche zijn prima. Prachtig uitzicht op het strand tot aan Ponta Negra. In de buurt van hotel rustig strand; in Ponta Negra drukbevolkt strand met veel voetballende Brazilianen (erg leuk om te zien), veel verkopers met frisdrank, eten, cocosnoten, etc. Met taxi zo in Ponta Negra waar de barretjes, winkeltjes en restaurants zich bevinden. Voor het hotel stopt een busje; voor 1,75 real p.p. (ca. 0,70 eurocent p.p.). In Ponta Negra (in de straat vd Salsabar) leuke barretjes en eettentjes te vinden; mocht je niet van de boulevard houden.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8R. S. Reijs21-01-2008

De algemene indruk is prima. Goed personeel vriendelijk en de kamers worden elke dag verschoond. Er is altijd wel iemand die engels spreekt. Dicht aan het strand, die niet al te druk is waar je lekker van je rust kunt genieten. Het voedsel van de menukaart en room-service is beneden pijl,.. helaas. Het bufet ontbijt is gek genoeg wel ok en het avond bufet is ook prima. Het algemene cijfer is voor mij een 7.

Gereisd met familie in januari 2008

• 8O Nieuwstraten27-12-2007

Redelijk hotel, mooie ligging aan zee echter niets te doen behalve zonnen (geen entertainment). 20 minuten (en 20 real = 8 euro) weg van Porto Negra waar meer te beleven is. Personeel uiterst vriendelijk. Lokale Agent, vriendelijk en behulpzaam. Tripjes touroperator: Buggy tour, Braziliaanse avond en 2 dagen Pipa redelijk goed behalve de prijs: VEEL te duur, zeker naar lokale omstandigheden en enkele andere details die we aan Marije hebben doorgegeven. Verder geldt dat Natal een relatief DUUR oord is waar eten en dergelijke ongeveer 3 maal zo duur is als in de rest van Brazilië. Algemene indruk dus ruim voldoende vanwege het zonnige weer. Nadeel wel daar is de altijd stevige wind die in Natal langs de kust giert! Voor ons Brazilië dik oke maar niet meer naar Natal. Als ik Arke was zou ik enkele bestemmingen toevoegen maar meer zuidelijker.

Gereisd met partner in december 2007

Hotel Imira Plaza info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages