Hotel Dorisol Pipa

Hotel Dorisol Pipa

9Fenomenaal

Brazilië, Brazilië, Natal

Op vakantie geweest naar Dorisol Pipa?

9Fenomenaal

7 reviews over Hotel Dorisol Pipa

• 9Susan Graaf18-11-2008

Fijn hotel

Wij zijn net terug uit Brazilie en hebben een week (eind nov.)in dit hotel gezeten. Vriendelijke mensen, prima ontbijt (niet heel uitgebreid maar met lekkere verse sapjes iedere dag), alles werd goed schoon gehouden. Wat alleen jammer is is dat je de zee niet kunt zien vanaf het hotel. Het ligt op een klif en alles is omheind door bomen. Als je naar het strand wilt moet je eerst ongeveer 800 mtr. door het centrum naar een trap. Maar een heel goed hotel!

Gereisd met partner in november 2008

• 9elsje05-11-2008

Prima hotel

In oktober 2 weken gelogeerd in dit hotel. Prima ligging, goed verzorgd ontbijt, ruime keuze. In de week rustig, het weekend gezellig druk met brazilianen. Mooie tuin. vriendelijk personeel. Ben je op zoek naar n bruisend hotel met animatie dan ben je hier op de verkeerde plaats. Zoek je net als ons n heerlijke plek om te onthaasten dan is dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Katinka05-11-2008

fantastisch

Kamer was goed met prachtig uitzicht op de zee. Mochten zelfs de laatste dag de kamer aanhouden zonder bij te betalen dit ivm nachtvlucht er waren zelfs nog schone handdoeken neergelegd. Alleen het ontbijt was wat aan de soberer kant.

Gereisd met partner in november 2008

• 8blondi20-10-2008

Redelijk goed

kamer sober en onlogisch ingericht wel zeer schoon,lunchkrt helft niet aanwezig regelmatig geen bier of cola bubbelbad aan als brazilianen er zijn (weekend)op maandag weer uit(?)tuin mooi als puntjes op I worden gezet gewoon goed

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9P. Mulder25-09-2008

Leuk hotel net buiten Pipa. Goed te belopen.

Wij zijn 2 weken in september 2008 in dit hotel geweest. Perfekt hotel, maar wel erg rustig. Alleen in het weekend loopt het vol met Brazilianen. Heel goede service (iedere dag schone handdoeken, schoon bed en je kunt iedere dag schone badlakens bij de receptie halen voor het strand.) Vriendelijk personeel. Om kort te zijn: perfekt hotel en goeie prijs/kwaliteitsverhouding. Alleen ontbijt boeken, anders zit je 's avonds alleen te eten!

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Dorisol Pipa info