Natal

We hebben een aantal aanbieders voor Natal voor je op een rij gezet:

Reviews over Natal

• 10Kelly de Bruijne23-08-2014

Fantastiche plek!

Geschikt voor alle leeftijden, er is veel te doen voor ouderen. Maar ook voor vakanties met kinderen. Veel natuur en cultuur. Veel shoppingcentra. Mooie boulevards.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 9Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7nadja_buyssen08-04-2014

Surf bestemming

Voor surfers een ideale bestemming. De boulevard is niet heel gezellig en de restaurants zijn veelal grote ongezellige gebouwen. Natal is echt een stad en dat merk je aan de uitstraling.

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 5JACQUELINE03-10-2013

MUITO LINDA AS PRAIAS.

VOLTAREI, GOSTEI DA BELEZA DO LUGAR MAS PREFIRO PARA VISITAR É MUITO PARADO A NOITE.

• 6Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 9erik berger03-05-2013

Wel goed uitgaansleven in Natal!

ik lees hier vaak dat het uitgaansleven tegen valt en dat vind ik erg jammer, want als je het een beetje kent is het super en kun je elke dag goed uitgaan! ik zal een paar tips geven; Rasta Pe (naast rua salsa is 3 x per week erg druk op woensdag, vrijdag en zaterdag. grote tent met forro muziek) vlakbij de Rasta Pe is de Sancho bar (ruime tent en zelfde muziek) vaak ook open op zondag en donderdag. aan de grote weg achter de boulevard zit de Decky Bar (wat luxere ruime bar met vaak live muziek, de leukste tent om te stappen vind ik, open vrijdag en zaterdag) dicht bij de decky bar aan de andere kant van weg is gelegen de Peppers Hall (een wat luxere discotheek met verschillende soorten muziek, open op verschillende dagen zie website) verder heb je nog de Viola Bar (ook open op woensdag) Taverna Pub (aan de rua da salsa , op maandag is het vrijgezellen avond erg leuk!) al deze bars en clubs zijn vrij van prostituees en hebben een echte braziliaanse sfeer.

• 9Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd in februari 2013

• 8dennis17-02-2013

Leuke stad

Leuke stad omje vakantie te beginnen in Brazilie

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2005

• 8willem11-02-2013

geweldig wat een land

lekker eten, de biefstukken hier, allemachtig wat fijn

• 8Cultuur

Gereisd met partner in januari 2008

• 7Jose arroyo01-02-2013

las mejores playas del litoral norte brasileño

Natal , recomendable a parejas y turistas con ganas de conocer el norte brasileño , bien comunicado

• 5Sfeer in stad
    • 5Cultuur

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Monica27-12-2012

Natal eh Lindo!!

vale a pena fazer os passeios pata visitar Genipabu e Pipa

• 3Sfeer in stad
    • 3Omgeving
    • 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 4Stranden

Gereisd met partner in december 2012

• 7Donné21-12-2012

Verwaarloosde stad, maar vriendelijke mensen.

Natal is op het eerste gezicht een moderne stad, maar wordt wel verwaarloosd. de mensen zijn erg vriendelijk. Ondanks de waarschuwingen van criminaliteit, heb ik hier weinig van gemerkt, zolang je maar niet te koop gaat lopen met dure spullen en sieraden. het wordt wel aangeraden om niet alleen over straat te gaan en vooral niet 's avonds. Het eten is goed en goedkoop. Voor vervoer kan je het beste de taxi nemen. deze zijn goed bereikbaar en goedkoop. bussen zitten meestal overvol.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in november 2012

• 6Peter29-06-2012

Natal viel wat tegen

Wij hebben een city-tour gemaakt en dat gaf ons de indruk dat Natal toch wat armoedig is. Veel vuil op straat, kuilen/gaten in het wegdek, niks is netjes afgewerkt, stranden hebben geen vuilnisbakken, veel plastic en flessen in de duinen gezien (in Rio de Janeiro/Santos/Itapema/Balneario Camboriu, etc. zien de stranden er verzorgder uit). De stranden op zich zelf zijn spectaculair (b.v. bij Pipa).

• 6Sfeer in stad
    • 5Cultuur