Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

10 Reviews over Sitio Palmeira

• 8Johan17-07-2009

Goede plek om een trip naar de bergen te beginnen

Heerlijke omgeving, nette kamers, groot zwembad, vriendelijke eigenaar

• 8jannekeboers13-06-2009

Een heerlijke plek om back to the basics te gaan!

Als groep van 7 Nederlanders hebben wij 2 dagen genoten van de prachtige omgeving van Marenquape! Het uitzicht vanaf de sitio is indrukwekkend. De kamers zijn basic, maar met faciliteiten om zelf te koken en je eten koel te bewaren.. Peter is erg gastvrij, nogmaals bedankt voor alles..

mede namens de rest van onze groep, Janneke

• 9Michiel Epema08-09-2008

Brazilie op haar best!!

Sitio Palmeira heeft alles om een heerlijke vakantie mogelijk te maken. De ligging is heel bijzonder, met uitzicht aan 4 kanten op het Maranguape gebergte. Niks geen onpersoonlijke hotelservice! Hier staan een vriendelijke en gastvrije gastheer en gastvrouw klaar die je graag willen laten beleven hoe het leven hier is. Dat betekent o.a. voortreffelijk zelfgemaakt eten, voor een groot deel afkomstig van de groente en fruitproductie van de eigen boerderij. Ik kom sinds 2001 in Brazilie en woon er nu, maar ik heb nog niet een 2e sitio gevonden zoals Palmeira!

• 8Hetty en Cor03-09-2008

Het was heerlijk

In een prachtige natuur, omgeven door bloemen en fruit en een heerlijke gedekte tafel is het goed toeven. Een dag is tekort, je zou er willen blijven. Heel veel dank voor de gastvrijheid.

• 8Tony en Margret01-09-2008

Prachtig avontuur!

Wij zijn 3 dagen bij jullie op de boerderij te gast geweest. Moedig te horen en te beleven over de stap die jullie hebben gemaakt door in brazilië een geheel nieuw leven en toekomst op te bouwen. Prachtig ook wat jullie ervan hebben gemaakt en nog wat jullie van plan zijn te maken. Prachtig avontuur! Wij hebben genoten als gasten op jullie boerderij. Wij wensen jullie veel succes, gezondheid en alle goeds toe!

• 9Frans + Adri + Cassy31-08-2008

Zeer aangenaam verbijf - top gastheer/vrouw

Het was zeer aangenaam om op jullie terrein (boerderij) een kijkje te mogen nemen. Geweldig wat jullie in 9 maanden tijd opgezet hebben. Peter reeds veel kennis van alle bomen, planten en dieren. Lekker gegeten en ons prima vermaakt. Hele leuke dag gehad. Heel veel succes in de toekomst.

• 8Dick Vroegindeweij31-08-2008

20-02-2008

20-02-2008

Peter en Judith hebben ons heel gastvrij ontvangen en een leuke en leerzame rondleiding verzorgd. De BBQ- lunch met een heerlijk toetje was uitstekend. De omgeving is schitterend en heel rustgevend. Peter en Judith hartelijk bedankt voor de leuke en gezellige tijd.

Ada en Dick

• 8Luc en Wanda23-08-2008

moet je echt heen gaan

We zitten nu nog even heerlijk na te genieten met een kopje koffie na een heerlijke lunch van de interessante rondleiding.’t Was erg leuk om te zien hoe je ook op een andere manier kunt leven. Peter en Judith zijn erg aardige mensen. Leuke honden en poezen ook. Kortom, ’t was erg leuk, bedankt!

• 9Rudy03-07-2008

6 dagen genieten op de boerderij

6 apr 2008,

Na 6 dagen genieten gaan we weer naar Nederland. De Sitio van Judith en Peter was ons eindpunt van een 6 weekse vakantietoer. Hier op de veranda heerst rust, gewoon lekker. De dag naar Fortaleza was geweldig leuk, en s'avonds foto's en een DVD zien was gezellig. Het eten was heerlijk dankzij Lêda. Judith en Peter bedankt en succes met jullie stekkie.

Groetjes Gerrald en Pamela uit Hattem

• 8van den bergh24-11-2007

we hebben een leuke tijd gehad. Een klein maar gezellige locatie. ligging erg mooi met ver uitzicht. op 35 km rijden van het vliegveld. service is erg goed, wat de wensen ook zijn, men zal proberen om aan de wensen tegemoet te komen. eten is eenvoudig maar goed, voor ongeveer 3 euro mee eten pp. Ook kunnen BBQ en. kamers zijn schoon. beddegoed word iedere 3 dagen vervangen. Een ventilator is op de kamer aanwezig Bij de kamers is een veranda met een zitje. Ook hangmatten zijn aanwezig. vanaf eind december zal het nieuwe zwembad klaar zijn. Kinderen kunnen genieten van de natuur en van de dieren. ze kunnen bijvoorbeeld meehelpen met het voeren van de dieren. Ook zijn er op dit moment jonge hondjes. De prijs kwaliteit as erg goed, 17 euro pppn incl ontbijt. Water ongeveer 30 euro cent (0,4 ltr) frisdrank ongeveer 50 euro cent ( 0,4ltr)

Bed & Breakfast Sitio Palmeira info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens