Hotel Tropical Manaus

6 reviews over Hotel Tropical Manaus in het Nederlands

LUXE HOTEL

Francis van Jette
4-6-2010

Luxe hotel aan de oevers van de Rio Negro. Het is groots en doet tegelijkertijd verouderd aan. Het heeft zelfs een kleine dierentuin. Spijtig ligt het buiten het centrum van Manaus. Grote kamers met klassiek meubilair. Goede keuken. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in februari 2008

Luxe hotel aan de Rio Negro

JK
12-5-2010

Erg mooi gelegen aan de Rio Negro rivier. Uitzicht is adembenemend zeker 's morgens vroeg als de rivier nog geheel vlak is. Je ziet de roze dolfijnen zwemmen in alle vroegte. Hotel heeft een goed ontbijt en heeft op het complex diverse restaurants. Het hotel staat op een soort resort met luxe appartementen, winkels e.d.

Bijzonder zijn de gigantische regenbuien waardoor complete rivieren ontstaan op de wegen, heel apart om dit mee te maken. Vriendelijke mensen in de bediening, ook in de winkels op het complex.

Op het complex is ook een kleine dierentuin en zijn er diverse winkels met diverse waren, ook zijn er een paar reisbureaus voor trips in de omgeving, deze zijn erg aan te bevelen.

Gereisd zakelijk in mei 2010

geen vijf sterren

monique
17-8-2009

Het hotel is op zich wel mooi maar ontzettend verouderd. Buiten het hotel stelt het niet veel voor alles is al jaren niet onderhouden en toont armoedig. Service is wel goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

2008

De kamer maakte een gedateerde indruk, met name de vloerbedekking. Deze was wel schoon maar er zaten "bijtvlekken" in. De restaurants zijn lawaaierig, m.n. het restaurant bij het zwembad. Verder is het een uitstekend hotel. Goede airco.

Gereisd met partner in februari 2008
2006

geweldig, wat een tent

Frank Wyers
23-1-2006

geweldig, wat een tent. Zeker als je net van één van de amazon boten/tochten afkomt en weer eens lekker verwend wil worden. Mooie zwembaden, lekker eten, geweldige service. Als je naar manaus gaat verdien je het tropical in die bloedverziekende hitte daar!

Gereisd anders in januari 2006
2005

Wij hebben 1 nacht doorgebracht in Hotel Tropical Manaus omdat het Tiwa resort aan de overkant met overboekingsproblemen zat. Na goed overleg hebben wij de laatste nacht in dit hotel doorgebracht en omdat wij de volgende ochtend al vroeg moesten vliegen kwam het ons eigenlijk ook wel goed uit. We konden nu nog bij licht de rivier over.

Tiwa had diner en ontbijt voor ons geregeld. Prima hotel, goede service. Het eten smaakte prima, kortom een fantastisch hotel. Wel was het aan die kant van de rivier een stuk warmer en drukkender (ook 's-avonds) dan aan de andere kant waar het resort lag.

Gereisd anders in december 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Manaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropical Manaus in Manaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropical Manaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.