Hotel Novotel Manaus

Hotel Novotel Manaus

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Manaus voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Novotel Manaus in het Nederlands

Prima hotel.

Greenwood
16-9-2009

Een prima hotel om te verblijven. Goede service. Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt. Alles netjes en schoon. Bewaking op de parking aanwezig. Enige nadeel is dat het in een industriegebied ligt. Niet echt gunstig t.o.v. het centrum en de luchthaven. Voor de toerist misschien minder handig. Voor de zakelijke bezoeker geen probleem.

Wij hebben er in ieder geval een heerlijk verblijf van een week gehad.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Manaus in Manaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Manaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.